powered by

Στρατηγικές αναλύσεις που ενδυναμώνουν το brands σας! Deepdive Strategy

Ένα νέο boutique agency, με εξειδίκευση στην στρατηγική επικοινωνίας μπήκε στην αγορά και μας δίνει απαντήσεις για το πώς, που, πότε και γιατί θα πρέπει κάποιο brand να επικοινωνήσει.

Κατά τον πρώτο χρόνο παρουσίας της, η Deepdive είχε την ευκαιρία να δημιουργήσει στρατηγικές επικοινωνίας για visionary brands, καθώς και συνεργασίες με digital, content και creative agencies, με στόχο την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών στους πελάτες της.

Μερικά από τα projects, ήταν η εκστρατεία επικοινωνίας της πλατφόρμας Fetch του ομίλου GAP Vassilopoulos, η αρχική επικοινωνία της νέας καινοτόμας πλατφόρμας της Τράπεζας Κύπρου Jinius, η επετειακή επικοινωνία 25 χρόνων της Baker Tilly South East Europe, η στρατηγική επικοινωνίας της Human Asset και το digital strategy του Thermomix & Kobold.

Μέσα από μια σε βάθος ανάλυση της αγοράς, του ανταγωνισμού, του κοινού στο οποίο απευθύνεται αλλά και του προφίλ του ιδίου του brand, στόχος της Deepdive είναι να αναγνωρίσει τους τρόπους αλλά και τα μηνύματα με τα οποία θα πρέπει να απευθυνθεί το κάθε brand, έτσι ώστε να επιτύχει τους στόχους που έχει θέσει.

H Deepdive δημιουργήθηκε από τον Λούκα Χαραλαμπίδη το 2021, όπου συνδυάζοντας την εμπειρία και τη γνώση που είχε λάβει δουλεύοντας σε ένα από τα μεγαλύτερα γραφεία επικοινωνίας της αγοράς, με τη στρατηγική σκέψη αλλά και το πάθος του για marketing και επικοινωνία, έθεσε σαν στόχο να παρέχει στα brands τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο στο να μετατραπούν σε αυτό που έχουν οραματιστεί.

Πόσο σίγουροι είστε ότι το brand σας βρίσκεται στο σωστό δρόμο;

Let’s go deep! https://www.deepdive.com.cy/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/deepdive-strategy

Instagram: https://www.instagram.com/deepdive_strategy/

Facebook: https://www.facebook.com/deepdivestrategy

Δειτε Επισης

Έντονη διαφωνία και ανησυχία επιχειρηματιών και ιδιοκτητών κέντρων αναψυχής για την νομοθετική ρύθμιση των tips
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στο Μάρκετινγκ»-Ανοικτή διαδικτυακή διάλεξη
Εγκαινιάστηκε το θεραπευτικό κέντρο «Κίνητρο» για ενήλικες στην Πάφο-Ο στόχος ΕΑΣ και ΑΑΕΚ
Δρ. Μαρίνος Βουκής: Η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα και γιατί η βιωσιμότητα είναι υπόθεση όλων μας(vid)
Cyprus Integrity Forum: Συνάντηση με Μιχάλη Δαμιανό... Στο επίκεντρο η διαφάνεια και η διαχείριση των πόρων του ΓΕΣΥ
Μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές για την μεγάλη βραδιά των IN Business Awards 2024 (pics)
STEAM: Ραγδαία αναπτυσσόμενοι τομείς, αλλά κατά πολύ ανδροκρατούμενοι...Τα ευρήματα της έρευνας «SheSTEAM»
Ν. Πηλείδου: Η διαδρομή ως γυναίκα ηγέτιδα στο ανδροκρατούμενο πεδίο της πολιτικής και των επιχειρήσεων
Tanya Romanyukha: Η ισότητα δεν είναι κούρσα, είναι συμμαχία
Anthoula Madden: Η επιμονή ως καταλύτης για ισότητα και καινοτομία στον χώρο STEAM