Τo cloud CRM δίνει προβάδισμα στις σύγχρονες επιχειρήσεις

Τα συστήματα CRM θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να εξορθολογήσουν τις διαδικασίες τους, αφού είναι ικανά να προσφέρουν δεδομένα πελατών όπως το feedback και οι ανάγκες τους, σε πραγματικό χρόνο. Τα αποτελέσματα όμως θα είναι ακόμα καλύτερα εφόσον το CRM είναι ταυτόχρονα και cloud. Εάν τα διαχειριστείτε σωστά, τα δεδομένα πελατών μπορούν να παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες. Ας δούμε γιατί.

Εύκολη εγκατάσταση

Οι σύγχρονες λύσεις CRM, όπως αυτές που προσφέρει η SoftOne δεν απαιτούν σύνθετες διεργασίες, ούτε χρειάζεται να πληρώνετε για συντήρηση hardware, server ή software. Το cloud CRM είναι ένα φιλικό προς τον χρήστη σύστημα, ενώ μπορεί να υλοποιηθεί εύκολα και να ενσωματωθεί απρόσκοπτα σε άλλα συστήματα.

Εύκολη πρόσβαση

Το cloud CRM προσφέρει στους εργαζομένους τη δυνατότητα πρόσβασης στο σύστημα από οπουδήποτε στο γραφείο ή εξ αποστάσεως. Η απεριόριστη πρόσβαση είναι μακράν το σημαντικότερο πλεονέκτημα του cloud CRM, δεδομένου ότι η μόνιμη σύνδεση σε μια κεντρική βάση δεδομένων προσφέρει την απαιτούμενη ευελιξία και ελευθερία στους χρήστες.

Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα είναι το γεγονός ότι καθίσταται εύκολη η βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ των ομάδων. Για παράδειγμα, οι διεργασίες των πωλήσεων που ενσωματώνονται και σχετίζονται η μία με την άλλη κάνει πιο απλή τη βελτίωση του business.

Εξοικονόμηση χρημάτων

Ένα ακόμα πλεονέκτημα του cloud CRM είναι ότι δεν θα προκαλέσει οικονομική αιμορραγία. Καμία επιχείρηση δεν είναι διατεθειμένη να διαθέτει μεγάλα ποσά για μία και μοναδική αγορά, ενώ είναι προτιμότερες οι μικρότερες και πιο τακτικές πληρωμές. Το cloud CRM λειτουργεί βάσει του συνδρομητικού μοντέλου, κάτι που απαιτεί μια ελάχιστη αρχική επένδυση, με ελάχιστο ρίσκο. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν θα προκύψουν επιπρόσθετες κρυφές δαπάνες ή άλλα έξοδα.

Υψηλός δείκτης ασφάλειας

Πρόκειται για τη σημαντικότερη ανησυχία των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν ένα σύστημα αποθήκευσης πληροφοριών βασισμένων στο web. Δεν είναι τυχαίο ότι το επίπεδο του ΙΤ στις επιχειρήσεις που σχετίζονται με το cloud είναι πολύ υψηλότερο από εκείνο που παρέχεται από τις παραδοσιακού τύπου. Ο πάροχος του cloud CRM προσφέρει εξελιγμένες αυτοματοποιημένες πολιτικές και διαθέτει ένα ξεκάθαρο σχέδιο επαναφοράς δεδομένων σε περίπτωση προβλήματος. Εντούτοις, οι μεμονωμένοι χρήστες των cloud υπηρεσιών μπορούν να ενισχύσουν την ασφάλεια των δεδομένων τους χρησιμοποιώντας ισχυρά passwords και ταυτοποίηση δύο βημάτων, μεταξύ άλλων.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης