H νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Lidl Κύπρου

Η Lidl Κύπρου, μέσα από τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια που είναι στον αέρα από την Κυριακή, καλεί το κοινό να ανακαλύψει τον « δικό της κόσμο».

Ένα εργασιακό περιβάλλον που εξασφαλίζει καθημερινά για τους δικούς της ανθρώπους και βασίζεται στην ομαδικότητα, το φιλικό περιβάλλον, την αναγνώριση της αξίας και της προσπάθειας. Ένα εργασιακό περιβάλλον που έχει στόχο οι άνθρωποί της να περνάνε καλά και να βρίσκουν όλα τα εφόδια ώστε να μπορούν να εξελιχθούν.

 

Ο Σπύρος Κονδύλης, Γενικός Διευθυντής της Lidl Κύπρου, δήλωσε: 

«Με τη συγκεκριμένη επικοινωνία καταφέρνουμε να προβάλουμε τον πραγματικό κόσμο της Lidl Κύπρου. Έναν κόσμο που ίσως δεν θα συναντήσεις με μια πρώτη ματιά σε μια επίσκεψή σου στο κατάστημα, αλλά έναν κόσμο που εργαζόμαστε καθημερινά να προσφέρουμε στους πάνω από 700 ανθρώπους μας. Ένα ασφαλές, φιλικό και ομαδικό περιβάλλον εργασίας για όλους».

 

Η βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Κύπρου, για τους ανθρώπους της Lidl Κύπρου. Όλοι οι πρωταγωνιστές και οι πρωταγωνίστριες είναι εργαζόμενοι από τα καταστήματα, το εφοδιαστικό κέντρο και τα γραφεία, από κάθε γωνιά της Κύπρου. Είναι πραγματικοί, καθημερινοί άνθρωποι, που εργάζονται μαζί.

Η καμπάνια είναι στον τηλεοπτικό αέρα από την Κυριακή 16/10 και θα απλωθεί σε ψηφιακά αλλά και έντυπα μέσα. Γνώριστε το #teamLidl στο https://team.lidl.com.cy

 

Επισκεφθείτε τη Lidl Κύπρου:

corporate.lidl.com.cy

lidlfoodacademy.com.cy

facebook.com/lidlcy

instagram.com/lidl_cyprus  

twitter.com/Lidl_Cyprus_

linkedin.com/company/lidl-cyprus

Δειτε Επισης

Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα εξαγοράζουν το Foody Market-Θα λειτουργεί υπό την επωνυμία Alphamega Express
Γίνε Παλαιοντολόγος για μια ημέρα στο Kings Avenue Mall
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ η εξαγορά των πολυκαταστημάτων ERA από την Gencom
Μειώθηκαν οι εμπορικές συναλλαγές μέσω Πράσινης Γραμμής το 2024
Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές