powered by

Μ. Σκανδάλης: Πολιτική απόφαση και όχι τεχνοκρατική η στρατηγική αειφόρου πορείας

Σε μια περίοδο επαναπροσδιορισμού του τρόπου εφαρμογής τη Συμμόρφωσης βρίσκεται ο ιδιωτικός τομέας, σύμφωνα με τον Διευθυντή Διεύθυνσης Συμμόρφωσης της Τράπεζας Κύπρου, Μάριο Σκανδάλη.

Μιλώντας στο 8ο International Compliance Forum ανέφερε αρχικά ότι η παρουσία ξένων αξιωματούχων στο Συνέδριο επισφραγίζει την σημαντικότητα της Κύπρο ως περιφερειακό κέντρο.

Όσο για το κεντρικό θέμα του Συνεδρίου, εξέφρασε την άποψη πως η συμμόρφωση είναι πολιτική απόφαση και όχι τεχνική διαδικασία, εντός των Οργανισμών.

Νωρίτερα, μίλησε για τους τρεις άξονες τον κοινωνικό, τον οικονομικό και τον περιβαλλοντικό που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη Συμμόρφωση. Η οικονομική βιωσιμότητα απαιτεί την έμφαση σε βελτίωση της κοινωνίας, χρηματοδοτήσεις και ανάπτυξη λαμβάνοντας υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, είπε αντίστοιχα.

Τόνισε ότι από μόνες τους οι τρεις υπό ενότητες δεν μπορούν να δουλέψουν και πως αντιθέτως, χρειάζεται να συνυπάρξουν και να λειτουργήσουν ενσωματώνοντας τη μία στην άλλη.

Δεδομένης της σημαντικότητας της σύνδεσης των πιο πάνω, η Συμμόρφωση διαδραματίζει νευραλγικό ρόλο, είπε. Πρέπει να αισθάνονται υπεύθυνες και όχι υπόχρεες οι εταιρείες για συμμόρφωση πρόσθεσε στη συνέχεια, μιλώντας για τη σημασία που έχει η διαφάνεια των διαδικασιών για πάταξη της διαφθοράς.

Δειτε Επισης

Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers