AVATON COMMUNICATIONS

Έχει αλλάξει το τοπίο στη διαφημιστική επικοινωνία τα τελευταία δύο χρόνια, αφού η διαφημιστική επένδυση των εταιρειών παρουσιάζει συρρίκνωση. Τα δεδομένα έχουν διαφοροποιηθεί, με την πίτα των κονδυλίων, που διαθέτουν τα brands, να χωρίζεται πλέον πολύ προσεκτικά. Την ίδια ώρα, το μερίδιο στα ψηφιακά Μέσα μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο. Γι’ αυτό, όπως τονίζει η Founder & CEO της Avaton Communications, Μαίρη Χαρίτωνος, η ψηφιακή επικοινωνία θα διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο και το 2023.

Ποιες θα είναι οι μεγαλύτερες τάσεις, που θα δούμε στον τομέα της επικοινωνίας/διαφήμισης/μάρκετινγκ το 2023;

Η ψηφιακή επικοινωνία αναμφισβήτητα θα πρωταγωνιστεί και το 2023. Ζούμε σε ένα ψηφιακό κόσμο εδώ και καιρό και το digital marketing κερδίζει ολοένα και περισσότερο την προσοχή του κοινού, καθώς εδραιώνεται ως η προοπτική του μέλλοντος στον τομέα της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του marketing. Οι προϋποθέσεις έχουν ήδη δημιουργηθεί και η ψηφιακή επικοινωνία αποτελεί πλέον βασικό εργαλείο κάθε στρατηγικής marketing. Επικοινωνιακές και διαφημιστικές καμπάνιες για την προώθηση υπηρεσιών ή προϊόντων δεν περιορίζονται μόνο στα παραδοσιακά Μέσα - τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και outdoor - ενδυναμώνονται και ενισχύονται με την digital διαφήμιση, τα Social Media, το e-mail marketing και άλλες ψηφιακές ενέργειες και δράσεις.

Πώς διαμορφώνεται η επικοινωνιακή στρατηγική;

Η επικοινωνιακή στρατηγική διαμορφώνεται ανάλογα με το προφίλ ή και το μέγεθος μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. Διαπιστώνουμε ότι το PR παραμένει μια σταθερή αξία για την προώθηση και προβολή στρατηγικών ζητημάτων με μακροπρόθεσμους στόχους και επιδιώξεις. Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν διαχρονική επένδυση για την επίτευξη διευρυμένης και θετικής δημοσιότητας για brands ή υπηρεσίες ή ακόμα για τη θωράκιση της δημόσιας εικόνας εταιρειών, την ανάδειξη της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, ενώ αξιοποιούνται στο έπακρο στη διαχείριση και αντιμετώπιση κρίσεων.

Ποιο είναι το ουσιαστικότερο δεδομένο, που ήλθε με την πανδημία και θα μείνει στον τομέα σας;

Αναμφίβολα η ψηφιακή έκρηξη!

Η πρωτόγνωρη ανατροπή και απομόνωση που επέφερε η πανδημία, όχι μόνο στις ζωές μας αλλά και στις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες, οδήγησε στην επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας πολλαπλασιάστηκαν και έγιναν παντοδύναμο εργαλείο, δίνοντας μέσα από αυτή τη συγκυρία τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, να αξιοποιήσουν τις απεριόριστες δυνατότητες και ευκαιρίες που προσφέρει η τεχνολογία. Ζώντας μέσα σε αυτό το ψηφιακό σύμπαν, ανακαλύψαμε άλλους τρόπους αλληλεπίδρασης και αμεσότητας, επαναπροσδιορίσαμε τους επιχειρηματικούς και επαγγελματικούς μας στόχους και εδραιώσαμε εκ νέου τους δεσμούς μας με πελάτες και συνεργάτες.

Πώς αντέδρασε ο επιχειρηματικός κόσμος στην ψηφιακή έκρηξη;

Είναι βέβαιο πως αυτή η ώθηση, στη δυναμική της ψηφιακής τεχνολογίας, κράτησε πολλές επιχειρήσεις όρθιες σε μια πολύ δύσκολη περίοδο, όπου κυριαρχούσε η αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα.

Ο επιχειρηματικός κόσμος και ειδικότερα ο δικός μας τομέας, της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, αναγνώρισε έγκαιρα την ευελιξία και τις δυνατότητες της τεχνολογίας, οπότε εξοικειωθήκαμε τάχιστα και αξιοποιήσαμε τα digital μέσα και εργαλεία. Ήταν, λοιπόν, για εμάς στην avaton αδήριτη ανάγκη η εντονότερη δραστηριοποίηση στην digital εποχή και η χάραξη μιας επιτυχημένης ψηφιακής στρατηγικής, που μας οδήγησε σε νέους δρόμους ανάπτυξης και δημιουργίας.

Η νέα ατζέντα της επικοινωνίας

Ποιες ουσιαστικές αλλαγές έχετε δει στην ατζέντα των πελατών και των brands τα τελευταία χρόνια;

Επαναξιολόγηση επιχειρηματικών πλάνων επαναπροσδιορισμό επιχειρησιακών στόχων και επανεκτίμηση των ευκαιριών στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Όλες οι επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες εδώ και χρόνια με ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό. Θέτουν, λοιπόν, ως προτεραιότητα την παρακολούθηση, την καταγραφή και την ανάλυση του ανταγωνισμού. To awareness, επίσης, είναι must! Όλα τα brands παίρνουν θέση σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα, τα αναδεικνύουν, τοποθετούνται, ταυτίζονται ενισχύοντας την εικόνα και την επιχειρηματική τους δραστηριότητα, ενώ παράλληλα κερδίζουν την προσοχή και προσελκύουν το ενδιαφέρον του στοχευμένου κοινού.

Πώς προβλέπετε να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη το 2023;

Η διαφημιστική επένδυση των εταιρειών, κυρίως τα τελευταία δύο χρόνια, εκτός από την εμφανή συρρίκνωση, έχει αλλάξει και πορεία, καθώς έχουν διαφοροποιηθεί και τα δεδομένα στη διαφημιστική επικοινωνία. Η πίτα των κονδυλίων που διαθέτουν τα brands χωρίζεται πλέον πολύ προσεκτικά, με το μερίδιο στα ψηφιακά Μέσα να μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο. Χωρίς αμφιβολία, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο βρίσκονται σε καλύτερη μοίρα από τα έντυπα, τα οποία, όπως όλοι γνωρίζουμε, έχουν μια συνεχή, μη αναστρέψιμη υποχώρηση.

Η ψηφιακή διαφήμιση σημειώνει καθημερινά αλματώδη άνοδο, γίνεται η νέα τάση, κερδίζει όλο και μεγαλύτερο ποσοστό καταναλωτών και εταιρειών, οπότε το 2023 σίγουρα θα πρωταγωνιστήσει και στη διαφημιστική δαπάνη. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ψηφιακή δεν είναι μόνο η διαφήμιση στα Social Media, όπως αρκετοί νομίζουν. Σε αυτή περιλαμβάνονται το e-mail marketing, τα google ads, το YouTube, το SEO/SEM καθώς και ενέργειες BTL.

Ποια συμβουλή θα δίνατε σε ένα πελάτη, έχοντας υπόψη τα σημερινά δεδομένα;

Ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς για να προετοιμάζεστε για το μέλλον! Θεωρώ ότι είναι πρόκληση για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να είναι ευέλικτες, να διαφοροποιούνται και να προσαρμόζονται, ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν σε όποιο κόσμο κι αν βρεθούν και κυρίως για να διαχειριστούν τις απρόσμενες συνθήκες και τις αλλαγές που συμβαίνουν. Αν όχι σήμερα, τότε σίγουρα αύριο θα προκύψει κάτι καινούριο. Γι’ αυτό και επιβάλλεται προγραμματισμός και υιοθέτηση στοχευμένων στρατηγικών για να μπορέσει να συνεχίσει μια επιχείρηση να παραμένει στο προσκήνιο και να διατηρείται επίκαιρη. Καθοριστικό βήμα είναι και η ορθή εκτέλεση της στρατηγικής αλλά και η παρακολούθηση των αποτελεσμάτων.

Ποιες ήταν για το γραφείο σας οι πιο καθοριστικές στιγμές/συνεργασίες φέτος και ποια είναι τα αμέσως επόμενα νέα πλάνα σας;

Η νέα και άκρως δημιουργική πορεία που διανύουμε και η έμφαση στον ψηφιακό προσανατολισμό. Με σεβασμό στην επιτυχημένη διαδρομή των τελευταίων 13 χρόνων στον χώρο της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων και της διαφήμισης, η avaton εισέρχεται σε μια νέα εποχή προκλήσεων. Το rebranding μας εναρμονίζεται με τη φιλοσοφία και τις αξίες της εταιρείας, ενώ η αλλαγή στο λογότυπο και η ανανέωση του προφίλ της εταιρείας σηματοδοτούν τις νέες τάσεις Design - Create - Promote και της προσαρμογής στο ThinkDigital. Αισθανόμαστε υπερήφανοι για την αναπτυξιακή μας πορεία και συνεχίζουμε με δημιουργικότητα και αυτοπεποίθηση για ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες. Ανταποκρινόμαστε με ευελιξία στα νέα δεδομένα, ενώ ταυτόχρονα, διατυπώνουμε μια σαφή φιλοσοφία, που θέτει ως κύρια προτεραιότητα τις ανάγκες των πελατών μας. Μεγαλύτερο επίτευγμά μας είναι η ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και σεβασμού με τους πελάτες και συνεργάτες μας και αυτό επιβεβαιώνεται με τον καλύτερο τρόπο από τις νέες συνεργασίες με σημαντικές εταιρείες και brands, αλλά και το τολμηρό άλμα μας με ανοίγματα σε αγορές εκτός Κύπρου.

 

WHO IS WHO

Η ομάδα

 

1. Νικόλας Παντοπίου

General manager

Ανήκει στο δυναμικό της avaton από την ίδρυσή της, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας.

Περνώντας από διάφορες θέσεις υψηλής ευθύνης, σήμερα εκτελεί καθήκοντα Γενικού Διευθυντή. Αξιοποιώντας τη μακρόχρονη εμπειρία του στον χώρο της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων και της διαφήμισης, διαχειρίζεται με επιτυχία τον στρατηγικό σχεδιασμό, την εκτέλεση και ανάλυση των διαφημιστικών εκστρατειών, ενώ στις δραστηριότητές του εντάσσεται, επίσης, ο καθορισμός και η επίβλεψη όλων των σταδίων προγραμματισμού και υλοποίησης της επικοινωνιακής πολιτικής των brands που διαχειρίζεται η avaton.

 

2. Αμαρυλλίς Χαρίτωνος

Head of Digital & Creative

Με όραμα, έμπνευση, φρέσκες και σύγχρονες ιδέες ηγήθηκε της μετάβασης της avaton στην ψηφιακή εποχή, αναβαθμίζοντας την εικόνα και τις υπηρεσίες της εταιρείας. Ως Επικεφαλής Δημιουργικού και Ψηφιακής Επικοινωνίας χαράζει και εφαρμόζει επιτυχημένες στρατηγικές branding για τους πελάτες της avaton, αξιοποιώντας στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα και τις νέες τεχνολογίες. Συνδυάζοντας το critical thinking και τη δημιουργικότητα, συμβάλλει ουσιαστικά στο growth του πελατολογίου της εταιρείας με digital first ενέργειες μάρκετινγκ. Εκτός από Head της Digital & Creative ομάδας είναι Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της avaton.

 

3. Νικόλας Μαρκαντώνης

Public Relations Manager

Μετά από μια πολυετή και επιτυχημένη πορεία στα Μέσα Ενημέρωσης εντάχθηκε τα τελευταία χρόνια στο δυναμικό της avaton, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας.

Με στρατηγική σκέψη και σφαιρική γνώση όλων των ΜΜΕ συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη και υλοποίηση των στρατηγικών προγραμμάτων δημοσίων σχέσεων των πελατών της εταιρείας. Στα καθήκοντά του περιλαμβάνεται ο καθορισμός όλων των επικοινωνιακών δραστηριοτήτων και η προσέγγιση των εκπροσώπων των ΜΜΕ για την καλύτερη δυνατή προβολή και τη δημιουργία ευκαιριών δημοσιότητας για όλες τις εταιρείες και οργανισμούς - συνεργάτες της avaton.

 

4. Γεωργία Κυριάκου

Social Media Specialist

Με δημιουργική σκέψη, έμφαση στη λεπτομέρεια, ενθουσιασμό και ανεξάντλητο πάθος για την ψηφιακή τεχνολογία και τα Social Media, αναλαμβάνει τη διαχείριση και την εφαρμογή των στρατηγικών ανάπτυξης των brands σε όλες τις δημοφιλείς πλατφόρμες των Μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με εμπνευσμένη συγγραφή, εντυπωσιακό editing και στοχευμένη επιλογή visual content καθορίζει το ύφος και το κατάλληλο tone of voice για κάθε πελάτη της avaton ξεχωριστά. Ως Specialist στα Social Media ενημερώνεται και καταγράφει τα νέα trends και τις τάσεις του κοινού, προσαρμόζοντας άμεσα τις στρατηγικές των brands που διαχειρίζεται η εταιρεία, ώστε να έχουν την καλύτερη δυνατή ψηφιακή επικοινωνία.

 

5. Έρια

CPO - Chief Puppy Officer

Η Έρια εντάχθηκε στην ομάδα της avaton το 2018 λίγο μετά τη γέννησή της και από την πρώτη μέρα διαμόρφωσε την εταιρική κουλτούρα, κάνοντας μας πιο χαρούμενους και δημιουργικούς. Η Έρια μειώνει τα επίπεδα του στρες, τονώνει τη θετική διάθεση και αυξάνει την παραγωγικότητά μας. Συμμετέχει με ενθουσιασμό σε όλες τις pet friendly δράσεις της avaton και ποτέ δεν παραλείπει τα lunch breaks!

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Αθαλάσσης 16, 2109, Αγλαντζιά

Τηλέφωνο: 22101143

E-mail: info@avaton.cy

Ιστοσελίδα: www.avaton.cy

Social: @avatoncommunications

 

 

 

 

 

 

 

Δειτε Επισης

TREE CREATIVE ROOM
THE MEDIUM
TELIA & PAVLA BBDO
RED WOLF PR & ADVERTISING AGENCY
ORB COMMUNICATIONS
OGILVY
MSPS CYPRUS
DELEMA McCANN CYPRUS
ACTION GLOBAL COMMUNICATIONS
Επικοινωνία: Τι θα φέρει το 2023