MSPS CYPRUS

Οι τάσεις στον τομέα της επικοινωνίας αλλάζουν ραγδαία, τονίζει η διευθύνουσα σύμβουλος της MSPS, Μαίρη Χάματσου, σημειώνοντας ότι η κυριότερη τάση που βλέπουμε είναι το ρεύμα προς το content και τα branded experiences.

Ποιες θα είναι οι μεγαλύτερες τάσεις, που θα δούμε σε επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ το 2023;

Οι τάσεις στον τομέα της επικοινωνίας αλλάζουν ραγδαία. Η πανδημία, σε συνδυασμό με τα τεράστια βήματα που έκανε ο τομέας μας χάρη στην τεχνολογία τα τελευταία 5 χρόνια, άφησαν πολλά brands να ψάχνουν το επόμενο τους βήμα και να προσπαθούν να αναγνωρίσουν τη θέση τους στην αγορά. Η κυριότερη τάση που βλέπουμε είναι το ρεύμα προς το content και τα branded experiences, που έχουν πραγματικά κάτι να πουν και να προσφέρουν στο κοινό. Αυτό που παρατηρούμε είναι η έντονη επιθυμία του κόσμου να συνευρεθεί με άλλα άτομα. Με την επιστροφή στην πολυπόθητη κανονικότητα, παρατηρούμε μια τάση προς το υβριδικό experiential marketing, το οποίο εμπλέκει στη διαδικασία και το ψηφιακό κομμάτι. Από activations, στα οποία ο κόσμος μπορεί να αποφασίσει πού και πότε θα γίνει ένα δωρεάν sampling, μέχρι Instagrammable installations, οι εμπειρίες που μπορούμε να προσφέρουμε αλλάζουν και γίνονται ακόμη πιο engaging αλλά και περισσότερο αποδοτικές για τα brands. Σε έρευνα του EventTrack το 2021 φάνηκε ότι το 91% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να επιλέξει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες ενός brand μετά τη συμμετοχή του σε ένα branded experience activation. Αυτό που, επίσης, βλέπουμε να έχει αλλάξει μετά την πανδημία, είναι η σημασία που δίνουν οι καταναλωτές στις αξίες που αντιπροσωπεύει έμπρακτα κάθε brand. Εμείς στη MSPS, λόγω της φύσης της δουλειάς μας, βλέπουμε αυτοπροσώπως την εκτίμηση που δείχνει ο κόσμος στα brands, που συμμετέχουν στην κοινωνία μέσα στην οποία λειτουργούν και το πόσο θετικά επηρεάζεται το image ενός brand με μικρές και μεγάλες πράξεις προσφοράς στα κοινά.

Ποιο είναι το ουσιαστικότερο δεδομένο, που ήλθε με την πανδημία και θα μείνει στον τομέα σας;

Η προσαρμοστικότητα. Όταν από τη μια μέρα στην άλλη δεν μπορείς να κάνεις τα events που έχεις προγραμματίσει ή δεν μπορείς να τα κάνεις με τον τρόπο ή στον χώρο που θέλεις, γίνεσαι αυτόματα πιο εφευρετικός, ελαστικός, δημιουργικός! Είδαμε την ομάδα μας να βρίσκει τρόπους και λύσεις να προσφέρει στους πελάτες μας αυτό που επιζητούν και στους καταναλωτές ευφάνταστες εμπειρίες, έτσι ώστε να έρθουν πιο κοντά στα brands που εκπροσωπούμε. Ήταν σίγουρα μια άσκηση αντοχής και υπομονής, ένα τεστ κοπώσεως, αν θέλετε, για όλους τους επαγγελματίες στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας, το οποίο μας άφησε με πολύτιμα μαθήματα, νέες γνώσεις και πολύ πιο ξεκάθαρους στόχους.

Ποιες αλλαγές έχετε δει στην ατζέντα των πελατών και των brands τα τελευταία χρόνια;

Έχουμε παρατηρήσει ότι πλέον οι πελάτες μας δεν θέλουν απλώς να κάνουν μια καμπάνια – πυροτέχνημα. Δεν επιζητούν μόνο να τραβήξουν την προσοχή, το disruption της αγοράς, αλλά επιδιώκουν το evolution, το να μετατρέψουν αυτή την προσοχή σε ουσιαστική σχέση, που κρατάει και αντέχει στον χρόνο. Στη MSPS, διαχρονικός και στρατηγικός μας στόχος είναι να τοποθετούμε τα brands που αντιπροσωπεύουμε στο επίκεντρο, παίρνοντας τα ζητούμενα που απαιτούν από εμάς και μετατρέποντάς τα σε συναρπαστικές, αξέχαστες εμπειρίες για τον καταναλωτή. Χρησιμοποιώντας διαδραστικές τακτικές κι έχοντας δημιουργική στρατηγική σκέψη, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ευφάνταστες βιωματικές εμπειρίες για τους καταναλωτές με τη βοήθεια της τεχνολογίας.   Καταφέρνουμε έτσι να λέμε την ιστορία του κάθε brand, δημιουργώντας στιγμές που προσελκύουν το κοινό, ενδυναμώνουν τη σχέση του με το brand και φυσικά το εμπνέουν να προτιμήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των πελατών μας. Βλέπουμε όλο και περισσότερα brands να αντιλαμβάνονται τη σημασία της στρατηγικής PR, των δράσεων ΒTL και expreriential marketing, κάτι που μας δίνει τη δυνατότητα να κτίζουμε το κάθε  brand με αυτά τα εργαλεία, γνωρίζοντας το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε και τα insights που το αγγίζουν.

Πώς προβλέπετε να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη το 2023; 

Πιστεύουμε ότι γενικότερα τα brands, αφουγκραζόμενα τις ανάγκες και τα «θέλω» των καταναλωτών, θα επιστρέψουν στα προ πανδημίας budgets, ενώ ορισμένα θα προχωρήσουν στην αύξηση του διαφημιστικού τους προϋπολογισμού, αλλά με πολύ πιο ξεκάθαρους και συγκεκριμένους στόχους. 

Ποια συμβουλή θα δίνατε σε ένα πελάτη, έχοντας υπόψη τα σημερινά δεδομένα;

Κάνετε τη φωνή σας να ακουστεί, αφού πρώτα τη βρείτε. Τα μηνύματα που φτάνουν κάθε μέρα, όλη μέρα, στους καταναλωτές είναι πραγματικά πάρα πολλά. Εκτός από επαγγελματίες στον χώρο της διαφήμισης είμαστε κι εμείς καταναλωτές και το βλέπουμε και το ζούμε όπως όλοι. Αυτοί που πραγματικά ξεχωρίζουν είναι όσοι ξέρουν ποιοι είναι και το εκφράζουν με δημιουργικούς, πρωτότυπους και ουσιαστικούς τρόπους.

Ποιες ήταν για το γραφείο σας οι πιο καθοριστικές στιγμές/συνεργασίες φέτος και ποια είναι τα αμέσως επόμενα νέα πλάνα σας;

Η δουλειά μας ως MSPS είναι να πηγαίνουμε κάθε πελάτη μας ένα βήμα πιο πέρα, ένα επίπεδο πιο πάνω, με στοχευμένες στρατηγικές δράσεις, που πατάνε γερά σε δυνατά insights. Είμαστε στην προνομιούχα θέση να έχουμε πελάτες που αντιλαμβάνονται τη φιλοσοφία μας και μας εμπιστεύονται, καταλήγοντας έτσι να χτίζουμε συνεργασίες που κρατούν στον χρόνο. Η συνεργασία μας με τη Lidl Κύπρου εξακολουθεί να είναι μια συνεργασία που δίνει πολύ χώρο για δημιουργία και μια συνεργασία που πέτυχε πολλές πρωτιές στην Κύπρο, στο PR, Εxperiential marketing και CSR. Προσφέρουμε εμπειρίες που δεν προσφέρει κανένα άλλο brand στην κατηγορία της Lidl και είναι με μεγάλη μας χαρά που βλέπουμε τον κόσμο να συμμετέχει με ενθουσιασμό και να στηρίζει όλες μας τις ενέργειες. Και ήταν ιδιαίτερη τιμή για μας, να ακούσουμε από πάρα πολύ κόσμο πόσο πεθύμησαν τη Lidl Food Academy μέσα στην πανδημία. Είχαμε προσαρμόσει, φυσικά, τα μαθήματα μαγειρικής ψηφιακά, αλλά ο κόσμος αποζητά και πάντα θα αποζητά την προσωπική επαφή. Με τη Cytamobile-Vodafone έχουμε κτίσει, επίσης, πολύ δυνατά activations, τα οποία εμπλέκουν και την τεχνολογία, παρουσιάζοντας έτσι μοντέρνα activations, που ενθουσιάζουν  κυρίως τα νεαρότερα κοινά. Επιπλέον, με την Kellogg’s και τα Pringles έχουμε αγγίξει κοινά που θέλουν ένα πιο ξεχωριστό χειρισμό, κάτι που μας επέτρεψε να δημιουργήσουμε activations, που είχαν και το στοιχείο του εντυπωσιασμού, αλλά κυρίως του engagement. Στα νέα πλάνα μας έχουμε πολλά και ενδιαφέροντα με πελάτες από διαφορετικές κατηγορίες κι έχουμε σχέδια για πράγματα που θα γίνουν για πρώτη φορά στην Κύπρο, τα οποία θα ανακοινωθούν στην κατάλληλη στιγμή.

 

WHO IS WHO

Η ομάδα

 

Γιάννης Διονυσιάδης

Account Director

Δουλειά μου είναι να δημιουργώ αφορμές για συναισθηματικές σχέσεις και αναμνήσεις καταναλωτών με τα brands των πελατών μας και η PR επικοινωνία. Το σημαντικότερο συστατικό και η δύναμη πίσω από τις δημιουργικές ιδέες στα πιο πετυχημένα έργα είναι η σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Αυτές τις σχέσεις φροντίζω να ανταμείβω με ακούραστη δουλειά και σεβασμό. Μέσα από τη δουλειά μου εκφράζομαι δημιουργικά και αισθάνομαι ευλογημένος για τη σχέση που έχω με τους συνεργάτες και τους πελάτες μου. Από το 2010 βρίσκομαι στη θέση του Account Director στην εταιρεία MSPS Cyprus.

 

Μελίνα Παπαπαναγιώτου

Account Manager

Είμαι στον χώρο της Διαφήμισης, του Marketing  και του PR από το 1987, κάνοντας τα πρώτα μου βήματα σε διαφημιστική εταιρεία στην Ελλάδα, στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, όπου εργάστηκα σε Αγγλία, Ελβετία και Κύπρο για πολλά χρόνια. Στη συνέχεια ασχολήθηκα τόσο με τα παραδοσιακά media όσο & με digital, αλλά τελικά με τράβηξε περισσότερο από όλα η ανάπτυξη και η εφαρμογή στρατηγικών PR εκδηλώσεων, experiential marketing και προωθητικών ενεργειών. Στο ενεργητικό μου περιλαμβάνονται αρκετές πολυεθνικές εταιρείες, με τις οποίες έχω συνεργαστεί και συνεχίζω να συνεργάζομαι ακόμη κι σήμερα, πάντα με αγάπη, πάθος και αφοσίωση σε αυτό που μου αρέσει να κάνω. Να προσφέρω πάντα το καλύτερο, πάντα περισσότερο από τα ζητούμενα του επαγγέλματος.

Δυναμική και αποτελεσματική, αναπτύσσοντας δυνατές διαπροσωπικές σχέσεις με τους πελάτες και συνεργάτες.

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Χριστόδουλου Σώζου 2, Eiffel Tower, 4ος όρ., διαμ. 402, 1096 Λευκωσία

Tηλέφωνο: 22661516

Φαξ: 226622800

Ιστοσελίδα: www.msps.net

 

 

 

 

 

Δειτε Επισης

TREE CREATIVE ROOM
THE MEDIUM
TELIA & PAVLA BBDO
RED WOLF PR & ADVERTISING AGENCY
ORB COMMUNICATIONS
OGILVY
MSPS CYPRUS
DELEMA McCANN CYPRUS
ACTION GLOBAL COMMUNICATIONS
Επικοινωνία: Τι θα φέρει το 2023