TREE CREATIVE ROOM

Οι εξελίξεις ανά το παγκόσμιο οδηγούν αναπόφευκτα σε μια καινούργια πραγματικότητα, που δεν αφήνει ανεπηρέαστο ούτε τον τομέα της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ, επισημαίνει ο Director της TREE CREATIVE ROOM, Κώστας Χάρπας. Είναι γι’ αυτό τον λόγο που συστήνει προσεκτικά βήματα και έξυπνες κινήσεις για τον επόμενο χρόνο. Εξηγεί ακόμη πώς προέκυψε το motto «Think Alive» της εταιρείας τα τελευταία χρόνια.

Ποιες θα είναι οι μεγαλύτερες τάσεις που θα δούμε στον τομέα επικοινωνίας, διαφήμισης και μάρκετινγκ το 2023;

Ο κόσμος, όπως τον γνωρίζαμε πριν από την πανδημία, δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος. Όπως και οι άνθρωποι, οι συμπεριφορές, οι προτεραιότητες, οι συνθήκες καθώς και οι ανάγκες μας. Ήδη διανύουμε μία περίοδο εισαγωγής και κατ’ επέκταση προσαρμογής σε νέα δεδομένα και περιμένουμε ακόμη περισσότερα, τα οποία θα παρουσιαστούν μπροστά μας μέσα στην επόμενη διετία. Η ψυχική υγεία στα χρόνια της πανδημίας, οι φοβίες, οι αναθεωρημένες αντιλήψεις και οι νέες ανάγκες του καταναλωτή ωθούν τα πράγματα σε μια καινούργια πραγματικότητα. Παράλληλα, η ενεργειακή κρίση, λόγω του πολέμου, η οποία επηρεάζει - και σε πολλές περιπτώσεις καθορίζει - τις οικονομίες και τα νοικοκυριά σε παγκόσμιο επίπεδο και θα επεκταθεί το 2023, δεν θα πρέπει να μας αφήνει αδιάφορους.

Όλα τα πιο πάνω επηρεάζουν φυσικά και τον τομέα της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ γενικότερα, την αγορά, τη διαφημιστική δαπάνη, τη διαφορετική προσέγγιση προς τους καταναλωτές, τις στρατηγικές επικοινωνίας που πρέπει να είναι ευέλικτες και εμάς που πρέπει να παρακολουθούμε συνεχώς την επικαιρότητα και να σχεδιάζουμε για τους πελάτες μας σχέδια δράσης και εκστρατείες, σύμφωνα με τα δεδομένα που έχουμε μπροστά μας την κάθε περίοδο που διανύουμε.

Για το 2023, η ψηφιακή διαφήμιση θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία και η «παραδοσιακή» θα εξακολουθήσει να είναι αναγκαία, αλλά με πιο στοχευμένες και συγκεκριμένες ενέργειες, καθώς η διαφημιστική δαπάνη θα είναι μεταβλητή. Γενικότερα η τάση επιβάλει την ενδυνάμωση των brands καθώς και της σχέσης τους με τους καταναλωτές, μέσω στοχευμένων ενεργειών.

Ποιο είναι το ουσιαστικότερο δεδομένο, που ήλθε με την πανδημία και θα μείνει στον τομέα σας;

Ο τομέας της επικοινωνίας έχει πάρει πολλά μαθήματα τα τρία, σχεδόν, χρόνια της πανδημίας. Τα μέτρα, τα lockdowns και οι περιορισμοί που τέθηκαν, θεωρούνται για εμάς ως η μεγαλύτερη πρόκληση που είχαμε να αντιμετωπίσουμε στα εφτά χρόνια της λειτουργίας μας. Βάλαμε σε εφαρμογή για πρώτη φορά το σχέδιο έκτακτης ανάγκης της Εταιρείας σε πιθανά, έκτακτα περιστατικά - σενάρια και η επένδυση στην τεχνολογία έπιασε τόπο.

Οι «παραδοσιακές» συναντήσεις με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας έγιναν τηλεδιασκέψεις, κάτι που σε πολλές περιπτώσεις το κρατήσαμε μέχρι και σήμερα, αφού και οι δύο πλευρές κερδίζουν πολύτιμο χρόνο. Η ομάδα της TREE έμαθε να εργάζεται στο σπίτι, στην καφετέρια, στο αυτοκίνητο, οπουδήποτε εκτός από το γραφείο, αφού από την πρώτη μέρα του πρώτου lockdown και για αρκετούς μήνες, όλα τα μέλη της Εταιρείας μπορούσαν άμεσα να δουλεύουν και να εξυπηρετούν εξ αποστάσεως, παρέχοντας άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση στους πελάτες και τους συνεργάτες μας.

Εννοείται, υπήρχαν και θα εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις, στιγμές ανησυχίας, δυσκολίες και ανατροπές σε σχέση με την πανδημία και την ενεργειακή κρίση, αλλά με σωστό προγραμματισμό και θέληση, νέες ιδέες και ευελιξία στις διαδικασίες μας, όλα μπορούν να ξεπεραστούν. Το πιο σημαντικό; Η στήριξη στους πελάτες μας, η κατανόηση από όλες τις πλευρές και φυσικά η ομάδα της Εταιρείας να λειτουργεί 100% ως Ομάδα.

Μάθαμε επίσης να δημιουργούμε με βραχυπρόθεσμα και έκτακτα σχέδια δράσης, λόγω των συνεχόμενων ανατροπών της περιόδου της πανδημίας.

Ποιες ουσιαστικές αλλαγές έχετε δει στην ατζέντα των πελατών και των brands τα τελευταία χρόνια;

Είναι εντυπωσιακή η εξέλιξη και η άνοδος στον επαγγελματισμό και την εξυπηρέτηση, τα τελευταία χρόνια, σε υφιστάμενα αλλά και σε νέα brands, που προσφέρουν νέες ή αναθεωρημένες υπηρεσίες σύμφωνα με τα «ψηφιακά» δεδομένα της εποχής στο παγκύπριο και το παγκόσμιο εμπόριο. Άλλωστε, είναι γνωστό το γεγονός ότι σε περιόδους μεγάλης κρίσης μπορούν να ανθίσουν πολύ όμορφες ιστορίες, που δύνανται να αντέξουν στον χρόνο με πολύ μεγάλη επιτυχία. Οι πελάτες και τα brands που είδαν την πανδημία ως ακόμη μία μεγάλη πρόκληση - ευκαιρία και την αντιμετώπισαν με αυτό τον τρόπο καθώς και με σωστές κινήσεις και μεγάλη υπομονή, μακροπρόθεσμα δεν βγήκαν χαμένοι. Στη δική μας περίπτωση και των πελατών μας τα μακροπρόθεσμα σχέδια δράσης έχουν αντικατασταθεί με βραχυπρόθεσμα, η διαφημιστική δαπάνη είτε άλλαξε είτε μετακινήθηκε σε άλλες πλατφόρμες επικοινωνίας, σύμφωνα με τις περιστάσεις και την κάθε περίπτωση. Τέλος, η επικοινωνία με τους πελάτες έχει ενδυναμωθεί κατά πολύ, για να είμαστε σε ετοιμότητα σε κάθε ανατροπή και κάθε νέο δεδομένο που θα βρεθεί μπροστά μας. Τα digital trends, εννοείται, θα συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν μέχρι νεωτέρας.

Πώς προβλέπετε να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη το 2023;

Αν θεωρήσουμε ότι, ιστορικά και στατιστικά, οι πανδημίες διαρκούν μέχρι και πέντε χρόνια μέχρι να ολοκληρώσουν τον κύκλο τους, ο covid-19 δεν τελείωσε ακόμη, έτσι θα πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα, για να ξεπεράσουμε τα οποιαδήποτε νέα εμπόδια, τις καινούργιες αλλαγές και τις επιπτώσεις που θα βρεθούν στον δρόμο μας, μαζί με την ενεργειακή κρίση που βρίσκεται ήδη στο κατώφλι μας.

Οι προβλέψεις και αυτή τη χρονιά πρέπει να είναι επιφυλακτικές, τα βήματα προσεκτικά και οι κινήσεις έξυπνες. Η διαφημιστική δαπάνη για το 2023 θα είναι, ίσως, συντηρητική και μεταβλητή με σταθερά ανοδική τάση στην digital διαφήμιση.

Ποια συμβουλή θα δίνατε σε ένα πελάτη με βάση τα σημερινά δεδομένα;

Ευελιξία, επένδυση σε νέες ιδέες, στον άνθρωπο και την τεχνολογία, επένδυση στην ενδυνάμωση του brand και στη σχέση του brand με τον καταναλωτή.

Το motto μας τα τελευταία χρόνια ήταν και εξακολουθεί να παραμένει το «Think Alive» - να σκεφτόμαστε «ζωντανά», για να είμαστε σε ετοιμότητα. Διότι οι ιδέες, οι ενέργειες και τα συναισθήματα που δημιουργούνται και διαπραγματεύονται μέσω του Marketing, της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης, πρέπει να συνεχίσουν να γίνονται πραγματικότητα.

Να «ανακαλύπτουμε» ξανά και ξανά ότι το λειτούργημα της δημιουργίας, μέσω των ανθρώπων και των brands που συνεργαζόμαστε, καθώς και οι μικρές και μεγάλες ιστορίες που δημιουργούμε μαζί τους, θα συνεχίσουν να αλλάζουν τη ζωή μας. Αυτό προσπαθούμε να μεταδώσουμε και στους πελάτες μας.

Ποιες ήταν για το γραφείο σας οι πιο καθοριστικές στιγμές/συνεργασίες φέτος και ποια είναι τα αμέσως επόμενα νέα πλάνα σας;

Είναι δύσκολο να διαχωρίσουμε και να επιλέξουμε καθοριστικές στιγμές και συνεργασίες, αφού για εμάς η κάθε μια από αυτές αποτελεί ένα ακόμη δημιουργικό σταθμό στην πορεία μας, στον οποίο «μεταφέρουμε» τις ιδέες, τις γνώσεις και την αγάπη μας.

Να αναφέρω όμως ότι φέτος παρατηρήθηκε έντονη αύξηση των εργασιών μας στην Κύπρο, αλλά και σε εταιρείες στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Dubai, κάτι που προβλέπεται να συνεχιστεί και το 2023. Τα νέα, επιχειρηματικά πλάνα της TREE θα ανακοινωθούν σε μεταγενέστερο στάδιο, αφού βρίσκονται σε πρώιμο σχεδιασμό.

 

WHO IS WHO

Η ομάδα

 

1. Δημήτρης Μοδέστου

Creative Director

Υπεύθυνος για την «οπτική εμφάνιση» των πελατών της TREE, διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία των δημιουργικών εργασιών της Εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του πέτυχε μέγιστες επιδόσεις στον χώρο της δημιουργίας. Το πάθος του για τα ταξίδια και οι επισκέψεις του σε μέρη σε όλο τον κόσμο, του επιτρέπει να μπορεί να βλέπει πίσω από τις γραμμές και να σκέφτεται έξω από το κουτί. Ο συντονισμός, η οργάνωση και η δημιουργία είναι αυτά που κάνει καλύτερα και τον χαρακτηρίζουν. Νέος και χαρισματικός, συνδυάζει με μεγάλη επιτυχία τόσο τις σπουδές του στο μάρκετινγκ όσο και στις γραφικές τέχνες. Το δικό μας... Methodical Mind!

 

2. Νεκταρία Βλαδιμήρου

Creative Assistant

Ένα δημιουργικό μυαλό, το οποίο μεταφέρει το καλλιτεχνικό της ταλέντο και τον φανταστικό της κόσμο σε μια σειρά από σπουδαία έργα στην Εταιρεία. Συνεργάζεται στενά με τον Creative Director, για να διασφαλίζει ότι οι πελάτες της TREE είναι πάντα ικανοποιημένοι και πως όλα τα έργα εκτελούνται με επιτυχία. Το πτυχίο της στις γραφικές τέχνες της δίνει τη δυνατότητα να συνεισφέρει στη δημιουργία, ενώ οι ευφάνταστες ιδέες της φέρνουν μια νέα προοπτική στην ομάδα και τις προτάσεις που παρουσιάζει. Νέα, ταλαντούχα και «ανατρεπτικά» δημιουργική. Το δικό μας... Imaginative Mind!

 

3. Γαβριέλα Ρούνοβα Αντωνίου

Creative Assistant

Το πάθος της για τις καλές τέχνες και τις γραφικές τέχνες, αλλά και η δυναμική της στα Social Media, στη συγγραφή κειμένων, στις μεταφράσεις, αφού μιλά και γράφει πέντε διαφορετικές ξένες γλώσσες, την καθιστούν αναπόσπαστο κομμάτι στην TREE. Έχοντας πτυχίο BA στο graphic & advertising design, εφαρμόζει το μοναδικό της όραμα σε διάφορα έργα που έρχονται στην Εταιρεία και συνεργάζεται στενά με τον Director. Απορροφώντας όλες τις νέες πληροφορίες ενώ πειραματίζεται, χρησιμοποιεί τη φαντασία της και διευρύνει τις γνώσεις της, ενώ ανακαλύπτει ακόμη περισσότερους τρόπους για να ανθίσει ως γραφίστρια. Νέα, πολυμήχανη και δημιουργική. Το δικό μας...  Multifunctional Mind!

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Βασιλέως Κωνσταντίνου 89, Λεμεσός

Τηλέφωνο: 25107505

E-mail: info@treecreativeroom.com

Ιστοσελίδα: www.treecreativeroom.com

Social Media:

https://www.facebook.com/treecreativeroom

https://www.instagram.com/treecreativeroom

 

 

 

 

Δειτε Επισης

TREE CREATIVE ROOM
THE MEDIUM
TELIA & PAVLA BBDO
RED WOLF PR & ADVERTISING AGENCY
ORB COMMUNICATIONS
OGILVY
MSPS CYPRUS
DELEMA McCANN CYPRUS
AVATON COMMUNICATIONS
ACTION GLOBAL COMMUNICATIONS