Svelta Courier Services. Πιο σβέλτα δεν γίνεται
15:01 - 12 Οκτωβρίου 2022

Η Svelta Courier Services είναι μια πρωτοποριακή εταιρεία ταχυμεταφορών, με τον δικό της στόλο οδηγών, η οποία δραστηριοποιείται στην Κύπρο τα τελευταία δύο χρόνια. Προσφέρει παραλαβή και παράδοση προϊόντων από πόρτα σε πόρτα σε όλη την Κύπρο.
Η καινοτομία της Svelta βασίζεται στην ανάπτυξη τεχνολογίας για την εύρεση των καλύτερων διαδρομών και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης παράδοσης. Ο βαθμός ικανοποίησης του κάθε πελάτη επηρεάζεται από την επίτευξη του αναμενόμενου χρόνου παράδοσης. Εν αντιθέσει όμως με τις περιπτώσεις παράδοσης φαγητού, όπου η προσδοκία είναι εντός 30 λεπτών, στο λιανικό εμπόριο ένας πελάτης μπορεί να είναι εξίσου ικανοποιημένος, για παράδειγμα με παράδοση εντός 24 ωρών. Μάλιστα, μπορεί να το προτιμά, εάν αυτό σημαίνει χαμηλότερο κόστος. Η Svelta δίνει διάφορες επιλογές στους χρήστες, με κίνητρα όπως μειωμένες τιμές, εάν επιλέξουν μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης, επιδιώκοντας πάντα τον μέγιστο βαθμό ικανοποίησης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία περισσότερων ευκαιριών βελτιστοποίησης διαδρομών, μεγιστοποίηση του αριθμού των παραγγελιών που εκτελείται ανά ώρα από κάθε οδηγό, μείωση του κόστους παράδοσης και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.
Η τεχνολογία της Svelta
Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες, που λαμβάνονται υπ’ όψιν στο Routing and Scheduling Engine της πλατφόρμας, οι οποίοι περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων περιορισμούς χρόνου παράδοσης, χωρητικότητες οχημάτων, χρόνους προετοιμασίας, ώρες εργασίας οδηγού, πιθανές στάσεις σε κέντρα εκπλήρωσης και άλλα. Επί του παρόντος, η Svelta αναλύει τα δεδομένα και εφαρμόζει μηχανική μάθηση (machine learning) για την πρόβλεψη της ζήτησης των οδηγών ανά πάσα στιγμή. Χρησιμοποιώντας την προηγμένη τεχνολογία, που αναπτύχθηκε από τη Svelta Ltd, προσφέρεται μια άρτια, θετική και ευχάριστη εμπειρία στους χρήστες είτε αυτοί είναι εταιρείες είτε καταναλωτές.
Παράδοση κατ’ επιλογή
Η τεχνολογία μας μπορεί να συνδεθεί με οποιοδήποτε e-shop, ανεξαρτήτως της πλατφόρμας, το οποίο είναι κτισμένο είτε με API είτε με τις έτοιμες εφαρμογές (plugins), που έχουν δημιουργηθεί για τις μεγαλύτερες πλατφόρμες e-commerce, όπως WooCommerce. Αυτό σημαίνει ότι ο κάθε χρήστης μπορεί να επιλέξει τη διαθέσιμη μέρα και ώρα παράδοσης, βλέποντας και την αντίστοιχη τιμή ανά επιλογή, προτού ολοκληρώσει την παραγγελία του. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, η πλατφόρμα της Svelta ενημερώνεται αυτόματα, έτσι ώστε να διεκπεραιώσει την παραλαβή από το κατάστημα και την παράδοση στον τελικό καταναλωτή εντός του χρόνου που έχει επιλέξει. Οι διαθέσιμες επιλογές είναι: παράδοση εντός 30 λεπτών, 2 ωρών, την ίδια/επόμενη μέρα ή «ευέλικτη παράδοση» με μέγιστο χρόνο παράδοσης τις 3 εργάσιμες μέρες.
Εξυπηρέτηση ανά πάσα στιγμή
Οι τιμές της Svelta είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικές. Ξεκινούν από μόλις €2.26 ανά πακέτο, ενώ προσφέρεται και η επιλογή της αντικαταβολής, δίνοντας, μάλιστα, τη δυνατότητα στον καταναλωτή να πληρώσει το συνολικό αντίτιμο κατά την παράδοση όχι μόνο με μετρητά αλλά και με πιστωτική κάρτα. Συμπληρωματικά, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να βλέπει πού βρίσκεται η παραγγελία του ανά πάσα στιγμή, με ζωντανή παρακολούθηση, ενώ μπορεί να αλλάξει την μέρα και την ώρα που είχε επιλέξει αρχικά, σε περίπτωση που το επιθυμεί. Επίσης, για αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τους πελάτες, η πλατφόρμα χρησιμοποιεί διαδραστικά μηνύματα μέσω δημοφιλών πεδίων επικοινωνίας, όπως Whatsapp, Viber κ.ά.. Τέλος, είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι το κάθε e-shop έχει πρόσβαση στην πύλη-πελάτη της Svelta, από όπου μπορεί να βλέπει και να διαχειρίζεται όλες του τις παραγγελίες, καθώς και να προσθέτει νέες. Οπότε, έχουμε τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε ακόμη και τις περιπτώσεις όπου τα e-shops δέχονται και παραγγελίες μέσω τηλεφώνου ή των κοινωνικών Μέσων δικτύωσης.
Software as a Service (SaaS)
Σε εταιρείες που έχουν δικούς τους οδηγούς ή στόλο, προφέρεται η υπηρεσία χρήσης του λογισμικού και των εφαρμογών μας, έτσι ώστε να μπορέσουν να βελτιστοποιήσουν τον προγραμματισμό των διαδρομών τους, να ιχνηλατούν και να ταξινομούν τα προϊόντα τους με QR κωδικούς ή NFC tags και να προσφέρουν στους πελάτες τους έγκυρες εκτιμήσεις χρόνου, ζωντανή αναζήτηση και διαδραστικές ειδοποιήσεις με επιλογές επαναπρογραμματισμού παράδοσης. Επίσης, υπάρχει και η επιλογή ενός υβριδικού μοντέλου διαχείρισης, όπου οι παραγγελίες μπαίνουν αυτόματα στο σύστημα των πελατών, ανατεθειμένες σε δικούς τους οδηγούς, δίνοντας τους, όμως, την επιλογή να τις αναθέσουν οι ίδιοι στη Svelta, σε περιόδους αιχμής όπου δεν προλαβαίνουν να τις διεκπεραιώσουν on-time όλες με τον δικό τους στόλο. Αξίζει να σημειωθεί ότι με τη βοήθεια του δικτύου συνεργατών της Svelta, προσφέρεται και η επιλογή σε εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στην αγορά της Ελλάδας, να εξυπηρετήσουν το πελατολόγιό τους στην Κύπρο, αναλαμβάνοντας την παραλαβή των προϊόντων/παραγγελιών τους από την Ελλάδα και την αποστολή και παράδοσή τους στην Κύπρο μέχρι την πόρτα του καταναλωτή.
Το πελατολόγιο μεγαλώνει
Το πελατολόγιο της Svelta είναι ευρύ με 40+ εταιρικούς πελάτες, εξυπηρετώντας πολλούς και διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας. Ενδεικτικά αναφέρονται οι πιο κάτω:
• Technology
• Home Supplies
• Banking
• Frozen
• Refrigerated Sweets
• Flower Shops
• Petshops και πολλοί άλλοι.
Το να εγγραφεί μια εταιρεία ως νέος πελάτης και να έχει πρόσβαση στην πύλη διαχείρισης της Svelta, ώστε να βάζει και να διαχειρίζεται παραγγελίες, είναι πολύ απλό. Μπορεί, μάλιστα, αυτό να γίνει μέσω της ιστοσελίδα της εταιρείας, κατευθείαν από τον πελάτη, συμπληρώνοντας κάποια βασικά στοιχεία επικοινωνίας και τοποθεσία παραλαβής. Υπάρχει όμως και η επιλογή σχεδιασμού πιο εξειδικευμένων λύσεων, προσαρμοσμένων σε συγκεκριμένες προτιμήσεις ή ανάγκες του κάθε πελάτη.
Απαραίτητο το e-commmerce
Ζούμε σε μια εποχή, στην οποία δεν μπορεί κάποιο κατάστημα να παραμείνει ανταγωνιστικό, εάν δεν δραστηριοποιείται στο e-commmerce. Είναι μια τρομερή ευκολία για τους καταναλωτές, οι οποίοι το απαιτούν, λόγω των έντονων ρυθμών της ζωής τους. Οπότε, το ερώτημα δεν είναι κατά πόσο είναι βοηθητικό ή όχι το να έχεις e-shop, αλλά πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τη διαδικτυακή εμπειρία των καταναλωτών σε κάθε βήμα από την παραγγελία μέχρι και την τελική παράδοση των προϊόντων. Σίγουρα η εξατομίκευση την εμπειρίας για τους καταναλωτές, οι εύχρηστες σελίδες/εφαρμογές και η γρήγορη, αξιόπιστη και οικονομική παράδοση προϊόντων αποτελούν πολύ σημαντικούς παράγοντες επιλογής και χρήζουν συνεχούς βελτίωσης.
Περαιτέρω λύσεις στο μέλλον
Έχουμε πολλά και μεγάλα σχέδια για το μέλλον. Οι επόμενοι τρείς στόχοι, στους οποίους δουλεύουμε ακατάπαυστα αυτή τη στιγμή, είναι οι εξής:
Svelta Hubs - Συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων, οι οποίες θα γίνουν σημεία παραλαβής και παράδοσης της Svelta, δίνοντας στους καταναλωτές ακόμη περισσότερες επιλογές και ευκολίες για τις αποστολές και τις παραλαβές των πακέτων τους.
Svelta Grid - Να προσφέρουμε τη δυνατότητα σε άλλες εταιρείες, που έχουν τους δικούς τους μισθωτούς οδηγούς, να μπορούν να τους διαθέτουν στη Svelta επ’ αμοιβή, σε περιόδους που δεν είναι απασχολημένοι.
Personal Shopper - Να μπορεί ένας καταναλωτής να ζητήσει την αγορά και παράδοση προϊόντων της επιλογής του από οποιοδήποτε κατάστημα.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
Διεύθυνση: Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ΄ 86, 3020, 5ος όροφος, γραφείο 1, κτήριο Ανδρέας Χριστοφίδης, Λεμεσός
Τηλέφωνο: 25344476
Ηλεκτρονική διεύθυνση: info@sveltacourier.com
Ιστοσελίδα: www.sveltacourier.com
Facebook & Instagram: @svelta.cyprus
Linked in: /sveltacomcy