Powered by

Ζητούν επιστροφή χρημάτων για ταξίδια και κρατήσεις σε ξενοδοχεία που ακυρώθηκαν

Για όσους κατέχουν πιστωτική σημείωση (voucher) για οργανωμένο ταξίδι που ακυρώθηκε ή για ακύρωση απευθείας κρατήσεων από ξενοδοχεία ή για ακύρωση κρουαζιέρας και διαμονή σε ξενοδοχεία και τέλος για ακύρωση εκμίσθωσης οχημάτων η οποία δεν εξαργυρώθηκε μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2021, οι εκδότες αυτών των πιστωτικών σημειώσεων έχουν υποχρέωση να επιστρέψουν στους καταναλωτές τα χρήματά τους μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2022, αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών.

Σημειώνει ότι όσοι επιθυμούν την επιστροφή των χρημάτων τους, απαραίτητα, το συντομότερο δυνατό να το ζητήσουν γραπτώς, τονίζοντας την επιθυμία τους για επιστροφή όλων των χρημάτων τους.

Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, αναφέρει ότι θα είναι δίπλα στους καταναλωτές για κάθε δυνατή βοήθεια στις περιπτώσεις που η επιστροφή των χρημάτων σας μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2022, αντιμετωπίζει προβλήματα.

Δειτε Επισης

Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ
Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της