Powered by

Ζητούν επιστροφή χρημάτων για ταξίδια και κρατήσεις σε ξενοδοχεία που ακυρώθηκαν

Για όσους κατέχουν πιστωτική σημείωση (voucher) για οργανωμένο ταξίδι που ακυρώθηκε ή για ακύρωση απευθείας κρατήσεων από ξενοδοχεία ή για ακύρωση κρουαζιέρας και διαμονή σε ξενοδοχεία και τέλος για ακύρωση εκμίσθωσης οχημάτων η οποία δεν εξαργυρώθηκε μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2021, οι εκδότες αυτών των πιστωτικών σημειώσεων έχουν υποχρέωση να επιστρέψουν στους καταναλωτές τα χρήματά τους μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2022, αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών.

Σημειώνει ότι όσοι επιθυμούν την επιστροφή των χρημάτων τους, απαραίτητα, το συντομότερο δυνατό να το ζητήσουν γραπτώς, τονίζοντας την επιθυμία τους για επιστροφή όλων των χρημάτων τους.

Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών, αναφέρει ότι θα είναι δίπλα στους καταναλωτές για κάθε δυνατή βοήθεια στις περιπτώσεις που η επιστροφή των χρημάτων σας μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2022, αντιμετωπίζει προβλήματα.

Δειτε Επισης

Πράσινο για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης στα ξενοδοχεία από ΣΤΕΚ-Ενημερώνεται ο υπουργός Εργασίας
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Τορπιλίζουν κάθε προσπάθεια για γεφύρωση των διαφορών στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-Αισοδοξία για τα ξενοδοχεία
Σε πλήρη εξέλιξη η ολοκληρωμένη στεγαστική πολιτική-Ενθαρρυντικό το ενδιάφερον των developers για το Build to Rent
Νέα μηνύματα στους απεργούς από τον…Λόφο-«Οι πάντες να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων»
Ψήφος εμπιστοσύνης και από Fitch στην κυπριακή οικονομία-«Πιο αξιόπιστη για τους επενδυτές η χώρα μας»
Στο 84,29% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Η συνδρομή της AWS στα success stories των πελατών της και η απήχηση του cloud στις επιχειρήσεις της Κύπρου
Parklane Resort & Spa: Ρεβεγιόν Πρωτοχρονιάς με θεαματικό show από το Gabriele Rizzi Lab
Ο Χρίστος Αγγελίδης νέος Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ-Πότε αναλαμβάνει καθήκοντα