powered by

Τα Connect Corner της Ελληνικής «ενώνουν» τους πελάτες με τα «έξυπνα» κανάλια

Περισσότεροι από 200 πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας πέρασαν από το κατάστημά της στο Υπουργείο Οικονομικών, όπου είχε στηθεί το πρώτο pop-up Connect Corner, και ενημερώθηκαν για τη χρήση και τις πολλαπλές λειτουργίες που έχουν στη διάθεσή τους, μέσω του Online Banking αλλά και των ΑΤΜ νέας γενιάς.

Το πρώτο pop- up Connect Corner παρέμεινε στο κατάστημα του Υπουργείου Οικονομικών για μια εβδομάδα, προσφέροντας στους πελάτες την ευκαιρία να εξοικειωθούν και να ενημερωθούν καλύτερα για τη χρήση των εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης (Web Banking, Hellenic Bank Mobile App, ΑΤΜ), ώστε να κάνουν τις συναλλαγές τους πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Σε αυτούς τους ειδικά διαμορφωμένους χώρους, εντός των καταστημάτων της Τράπεζας, οι πελάτες εκπαιδεύονται στη χρήση των πολλαπλών καναλιών. Μεταξύ άλλων, οι Meeters Greeters των καταστημάτων καθοδηγούν τους πελάτες σχετικά με τη χρήση υπηρεσιών όπως μεταφορές  χρημάτων, καταθέσεις και αναλήψεις από τις ΑΤΜ νέας γενιάς, την αποστολή χρημάτων μέσω Contact Pay και γενικότερα τη διαχείριση των λογαριασμών τους, ώστε να απολαμβάνουν 24/7 εξυπηρέτηση μέσω των εργαλείων που έχουν στη διάθεσή τους. Επίσης, ενημερώνονται ώστε να εξασφαλίσουν τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια κατά τις συναλλαγές τους, ακολουθώντας τις συμβουλές του Security Centre της Τράπεζας όπως την ενεργοποίηση της υπηρεσίας Alerts (ειδοποιήσεων), και τη διαμόρφωση ορίων αγορών και ανάληψης, για να έχουν τον έλεγχο των κινήσεων στους λογαριασμούς τους.

 

Παράλληλα, ενημερώνονται για τα οφέλη του Μπλε, του Προγράμματος Επιβράβευσης Καρτών της Ελληνικής Τράπεζας, μέσω του οποίου οι πελάτες επωφελούνται με επιστροφή χρημάτων από τις αγορές τους σε επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

Ο επόμενος σταθμός του pop up Connect Corner ήταν το κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας στο Πανεπιστήμιο Κύπρου στην Αγλαντζιά, όπου και θα επιστρέψει τον Ιανουάριο του 2022, από τις 10 ως τις 21 του μήνα για να «ενώσει» ακόμα περισσότερους πελάτες με την εύκολη εξυπηρέτηση.

Να υπενθυμίσουμε ότι πέρα από τα Connect Corners έχουν επιστρέψει και τα εκπαιδευτικά απογεύματα με καφέ, κάθε Δευτέρα σε επιλεγμένα καταστήματα, σε όλες τις επαρχίες. Στόχος είναι και πάλι η εξοικείωση των πελατών με τα εναλλακτικά κανάλια και η χρήση αυτών με ασφάλεια.  Περισσότερες πληροφορίες www.hellenicbank.com/connect

 

Δειτε Επισης

Τίμησε τον Κωνσταντίνο Ηροδότου η ΕΤΥΚ-«Κατά τη θητεία του ως Διοικητής επιλύθηκαν σημαντικά προβλήματα»
Joey Extras: Νέο σχέδιο επιβράβευσης για παιδιά και γονείς από την Τράπεζα Κύπρου
Νέο σχέδιο για πρόωρη εξόφληση ενήμερων δανείων από ΚΕΔΙΠΕΣ-Τέλος στην επιδότηση τόκων
Η UniCredit επιμένει για εξαγορά της Commerzbank-Σταθερά αντίθετο το Βερολίνο
CEO της Aegean Baltic Bank S.A. ο Αριστείδης Βουράκης-Αναλαμβάνει καθήκοντα τον Οκτώβριο
Μειώθηκε κατά €4,5 δισ. η ρευστότητα του τραπεζικού συστήματος το 2024- Τα στοιχεία της Κεντρικής Τράπεζας Κύπρου
Σεντένο (ΕΚΤ): Η ΕΚΤ δεν βιάζεται να μειώσει περαιτέρω τα επιτόκια
Διπλή διάκριση για το πράσινο ομόλογο €300 εκατ. της Τράπεζας Κύπρου στα EMEA Finance Achievement Awards 2024
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά της AstroBank από την Alpha Bank
Τι περιμένουν οι ελληνικές τράπεζες από τα stress tests-Για ποιους κινδύνους προετοιμάζεται η εποπτεία