powered by

17ο Digital Marketing Forum: Σε ψηφιακή κατεύθυνση το μέλλον της διαφήμισης

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 17ο Digital Marketing Forum, την Τρίτη 30 Νοεμβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Λευκωσία.

Το συνέδριο άνοιξε ο chairman Γιώργος Ζερβίδης, Marketing και Brand Strategist, συζητώντας την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στα οποία πρέπει όλοι να προσαρμοστούμε αναλόγως.

Για τις ραγδαίες εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία μίλησε και ο Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts, επισημαίνοντας πως μετά την πανδημία το digital αποτελεί θεμελιώδης συνθήκη για τα brands αφού οι καινούργιες γενιές χρειάζονται καινούργια προσέγγιση ως καταναλωτές.

Στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης με τίτλο «Ο ρόλος των διαφημιστικών γραφείων στην ενίσχυση και διαμόρφωση του digital marketing στην Κύπρο» αναπτύχθηκε το θέμα των συνεπειών της πανδημίας που επιτάχυνε τις διαδικασίες για digitalization.

Επί του θέματος ο  Περικλής Έλληνας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms, είπε πως η όποια υλοποίηση στρατηγικής ξεκινά πρώτα από το τι θέλει να ακούσει και τι αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να υπάρχουν τα θεμιτά αποτελέσματα. Στον ίδιο τόνο εκφράστηκε και ο Παναγιώτης Σάκκη, Director και Γενικός Διευθυντής της Ontime Media λέγοντας πως κλειδί είναι η προσαρμοστικότητα και η γνώση που οι marketers οφείλουν να αποκτήσουν και αργότερα να διοχετεύσουν στην αγορά.

Το συνέδριο παρουσίασε η Webarts και διοργάνωσε η IMH. Χορηγοί ήταν η ImarComms, το IMR, η OntimeMedia και το Ulan Cyprus.

 

Δειτε Επισης

Ο ΤΙΤΑΝ στη λίστα των Financial Times «Europe’s Climate Leaders» για δεύτερη χρονιά
British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική