17ο Digital Marketing Forum: Σε ψηφιακή κατεύθυνση το μέλλον της διαφήμισης
10:48 - 03 Ιανουαρίου 2022

Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 17ο Digital Marketing Forum, την Τρίτη 30 Νοεμβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Λευκωσία.
Το συνέδριο άνοιξε ο chairman Γιώργος Ζερβίδης, Marketing και Brand Strategist, συζητώντας την εξέλιξη της ψηφιακής τεχνολογίας και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης στα οποία πρέπει όλοι να προσαρμοστούμε αναλόγως.
Για τις ραγδαίες εξελίξεις στην ψηφιακή τεχνολογία μίλησε και ο Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts, επισημαίνοντας πως μετά την πανδημία το digital αποτελεί θεμελιώδης συνθήκη για τα brands αφού οι καινούργιες γενιές χρειάζονται καινούργια προσέγγιση ως καταναλωτές.
Στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης με τίτλο «Ο ρόλος των διαφημιστικών γραφείων στην ενίσχυση και διαμόρφωση του digital marketing στην Κύπρο» αναπτύχθηκε το θέμα των συνεπειών της πανδημίας που επιτάχυνε τις διαδικασίες για digitalization.
Επί του θέματος ο Περικλής Έλληνας, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms, είπε πως η όποια υλοποίηση στρατηγικής ξεκινά πρώτα από το τι θέλει να ακούσει και τι αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να υπάρχουν τα θεμιτά αποτελέσματα. Στον ίδιο τόνο εκφράστηκε και ο Παναγιώτης Σάκκη, Director και Γενικός Διευθυντής της Ontime Media λέγοντας πως κλειδί είναι η προσαρμοστικότητα και η γνώση που οι marketers οφείλουν να αποκτήσουν και αργότερα να διοχετεύσουν στην αγορά.
Το συνέδριο παρουσίασε η Webarts και διοργάνωσε η IMH. Χορηγοί ήταν η ImarComms, το IMR, η OntimeMedia και το Ulan Cyprus.