Νέα Marketing & PR Director στο Neo Plaza η Σύλβια Χαραλάμπους

Τη θέση της Marketing & PR Director στο Neo Plaza, του πρώτου υπαίθριου εμπορικού & ψυχαγωγικού πάρκου στην Κύπρο, αναλαμβάνει από τις 28 Ιανουαρίου η κα. Σύλβια Χαραλάμπους.

Η κα. Σύλβια Χαραλάμπους, διαθέτει πολυετή εμπειρία στον τομέα του Marketing & PR, έχοντας εργαστεί σε μερικούς από τους μεγαλύτερους Ομίλους Λιανικού Εμπορίου στην Κύπρο.

Από το 2018 μέχρι το 2021 κατείχε τη θέση της Group Marketing, PR & CRM Manager στον Όμιλο Voici la mode,  αναλαμβάνοντας και προωθώντας  διεθνή brands της μόδας όπως Marks & Spencer, Topshop, Accessorize London, Miss Guided, Sfera Madrid, Celio αλλά και την αλυσίδα εστιατορίων Café la mode. Επιπρόσθετα ανάπτυξε και λάνσαρε με επιτυχία το Ομιλικό πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών myVLM, καθώς και την στρατηγική επικοινωνία  και σχεδιασμού CRM. Επιπλέον έχει συμμετάσχει στο σχεδιασμό και την προώθηση του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος του Ομίλου, το myVLMstore.

Από το 2010 μέχρι και το 2018 εργάστηκε στο Συγκρότημα Ermes Department Stores ξεκινώντας από την θέση της Marketing Officer και μετέπειτα στην θέση της Υπεύθυνης Marketing, αναλαμβάνοντας παγκύπρια τις προωθητικές ενέργειες των καταστημάτων  Debenhams (μόδα, καλλυντικά & τρόφιμα), Next, OVS, Zako, Navy & Green, Armani Exchange & Forever21. Ακόμη, ήταν υπεύθυνη για τις Ομιλικές ενέργειες του Συγκροτήματος, όπως την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, το περιοδικό του Ομίλου αλλά και την διαχείριση ενεργειών CVO ( Customer Value Optimization).

Η κα. Σύλβια Χαραλάμπους έχει σπουδάσει Human Resource Management with Marketing στο πανεπιστήμιο Derby της Αγγλίας, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Consumer Strategic Marketing από το πανεπιστήμιο Manchester Metropolitan. Κατέχει επίσης δίπλωμα LCCI στις Δημόσιες Σχέσεις.

Η διευθυντική ομάδα του Neo plaza, καλωσορίζει την κα. Χαραλάμπους και της εύχεται καλή επιτυχία στον νέο της ρόλο!

Δειτε Επισης

Έδωσαν τα χέρια Τραμπ και Ούρσουλα-Μέγα deal ΗΠΑ και Ε.Ε. με δασμούς 15% στα ευρωπαϊκά προϊόντα
Ν. Χριστοδουλίδης: Μια παραδοχή, μια απολογία και δώδεκα άμεσες ενέργειες στήριξης-«Δεν ανταποκριθήκαμε όπως έπρεπε»
Abdulla bin Touq Al Marri: Το οικονομικό μοντέλο των ΗΑΕ και η ισχυρή δυναμική για συνεργασία με την Κύπρο
Διαγωνισμός για την «επίπλωση» του νέου Κτηματολογίου στην Αγλαντζιά-Πότε αναμένεται να παραδοθεί (pics)
Πετάνε τα μετρητά οι Κύπριοι... Οι συναλλαγές, η αξία και οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες για πληρωμές με κάρτα (γραφήματα)
Οι μεγαλομέτοχοι 30+ εταιρειών της Κύπρου-Οι διαφοροποιήσεις στα μετοχικά κεφάλαια των εισηγμένων
Ενισχύει τη θέση της στον ασφαλιστικό τομέα η Τρ. Κύπρου-Ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής (Κύπρου)
Βαρύ τίμημα και για την κτηνοτροφία από τις πυρκαγιές, επηρεάστηκε και η μελισσοκομία-Αξιολογείται η κατάσταση
Μάρκος Ζαμπάρτας: Το μέγεθος του πλήγματος για τους οινοποιούς και το οινοποιείο που σώθηκε παρά...τρίχα
Στάχτη περίπου 15.000 δεκάρια οινοποιήσιμων καλλιεργειών...Στήνεται μηχανισμός και αρχίζει άμεσα η καταγραφή ζημιών