Νέα Marketing & PR Director στο Neo Plaza η Σύλβια Χαραλάμπους

Τη θέση της Marketing & PR Director στο Neo Plaza, του πρώτου υπαίθριου εμπορικού & ψυχαγωγικού πάρκου στην Κύπρο, αναλαμβάνει από τις 28 Ιανουαρίου η κα. Σύλβια Χαραλάμπους.

Η κα. Σύλβια Χαραλάμπους, διαθέτει πολυετή εμπειρία στον τομέα του Marketing & PR, έχοντας εργαστεί σε μερικούς από τους μεγαλύτερους Ομίλους Λιανικού Εμπορίου στην Κύπρο.

Από το 2018 μέχρι το 2021 κατείχε τη θέση της Group Marketing, PR & CRM Manager στον Όμιλο Voici la mode,  αναλαμβάνοντας και προωθώντας  διεθνή brands της μόδας όπως Marks & Spencer, Topshop, Accessorize London, Miss Guided, Sfera Madrid, Celio αλλά και την αλυσίδα εστιατορίων Café la mode. Επιπρόσθετα ανάπτυξε και λάνσαρε με επιτυχία το Ομιλικό πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών myVLM, καθώς και την στρατηγική επικοινωνία  και σχεδιασμού CRM. Επιπλέον έχει συμμετάσχει στο σχεδιασμό και την προώθηση του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος του Ομίλου, το myVLMstore.

Από το 2010 μέχρι και το 2018 εργάστηκε στο Συγκρότημα Ermes Department Stores ξεκινώντας από την θέση της Marketing Officer και μετέπειτα στην θέση της Υπεύθυνης Marketing, αναλαμβάνοντας παγκύπρια τις προωθητικές ενέργειες των καταστημάτων  Debenhams (μόδα, καλλυντικά & τρόφιμα), Next, OVS, Zako, Navy & Green, Armani Exchange & Forever21. Ακόμη, ήταν υπεύθυνη για τις Ομιλικές ενέργειες του Συγκροτήματος, όπως την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, το περιοδικό του Ομίλου αλλά και την διαχείριση ενεργειών CVO ( Customer Value Optimization).

Η κα. Σύλβια Χαραλάμπους έχει σπουδάσει Human Resource Management with Marketing στο πανεπιστήμιο Derby της Αγγλίας, με μεταπτυχιακές σπουδές στο Consumer Strategic Marketing από το πανεπιστήμιο Manchester Metropolitan. Κατέχει επίσης δίπλωμα LCCI στις Δημόσιες Σχέσεις.

Η διευθυντική ομάδα του Neo plaza, καλωσορίζει την κα. Χαραλάμπους και της εύχεται καλή επιτυχία στον νέο της ρόλο!

Δειτε Επισης

FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις
Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός