powered by

Re-inventing τις επισιτιστικές υπηρεσίες

Μεγάλο πλήγμα δέχθηκαν οι επιχειρήσεις εστίασης λόγω των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν για την μη εξάπλωση της πανδημίας, με την επόμενη ημέρα στην εστίαση να αποτελεί από τα πιο βασικά θέματα συζήτησης σε παγκόσμιο επίπεδο. Μια συζήτηση, ιδιαίτερα επίκαιρη αυτήν την περίοδο, καθώς επιβλήθηκαν νέα μέτρα για αναχαίτιση της νέας μετάλλαξης «Όμικρον».

Αρκετές τοπικές επιχειρήσεις εστίασης αναγκάστηκαν να μετατοπίσουν τη δραστηριότητά τους σε άλλα κανάλια και να αλλάξουν τα μενού τους για να δώσουν περισσότερη έμφαση στο delivery. Ορισμένα εστιατόρια έπρεπε να προσαρμόσουν τις δραστηριότητές τους ώστε να ταιριάζουν με τα νέα επίπεδα πωλήσεων μεταβαίνοντας σε ένα μοντέλο περιορισμένης χωρητικότητας.

Λόγω της παγκόσμιας αβεβαιότητας οι επισιτιστικές υπηρεσίες καλούνται να διαχειριστούν προβλήματα, προκλήσεις αλλά και παράλληλα να σχεδιάσουν το μέλλον τους.

Προκλήσεις

More digital? Η την απειλή της πανδημίας, με νέες παραλλαγές να ανακαλύπτονται καθημερινά σε όλο τον κόσμο, το digital είναι το μέλλον σχεδόν για κάθε κλάδο, συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης τροφίμων. Η βιομηχανία τροφίμων παραμένει τόσο ανταγωνιστική όσο ποτέ, και για να μπορέσει ένα εστιατόριο να εδραιώσει την ταυτότητα του brand του, πρέπει να ενισχύσει το ψηφιακό του αποτύπωμα. Για να παραμείνουν ανταγωνιστικές, οι επιχειρήσεις εστιατορίων πρέπει να ενσωματώσουν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, την παράδοση και την παραλαβή.

Νέες επιλογές στους καταναλωτές οι οποίοι αναζητούν ποικιλία. Σήμερα οι άνθρωποι είναι πιο ανοιχτοί στον πειραματισμό όταν πρόκειται για είδη διατροφής. Η επιρροή αυτή θα μπορούσε να αποδοθεί στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που έχουν συμβάλει στην εισαγωγή των ανθρώπων σε νέα, καινοτόμα και εξωτικά πιάτα από όλο τον κόσμο, δημιουργώντας νέες τάσεις και διατροφικές συνήθειες.

Διατηρώντας τη βιωσιμότητα. Με τους καταναλωτές να είναι ολοένα και περισσότερο ευαίσθητοι σε περιβαλλοντικά θέματα, τα εστιατόρια καλούνται και αυτά με τη σειρά τους να προάγουν θέματα προστασίας του περιβάλλοντος εισάγοντας πρακτικές χρήσης ανακυκλώσιμων υλικών και ανακύκλωσης απορριμμάτων τροφίμων.

Οι μεγαλύτερες προκλήσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η βιομηχανία της εστίασης τα επόμενα 5 χρόνια αναμένεται να τεθούν ενώπιον του 3ου Food & Beverage, HORECA Business Conference, με επαγγελματίες του κλάδου να δίδουν τις δικές τους εκτιμήσεις και προτάσεις για το πώς οι προκλήσεις αυτές μπορούν να ξεπεραστούν. Στη συζήτηση, την οποία θα συντονίζει ο Φιλόκυπρος Ρουσουνίδης, Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ, συμμετέχουν οι:

- Γιώργος Δαμιανού, Πρόεδρος, Σύνδεσμος Αρχιμαγείρων Κύπρου

- Λύσανδρος Ιωάννου, CEO, PHC Franchised Restaurants Public Ltd

- Ευάγγελος Κούλης, Country General Manager, Coffee Island Cyprus

- Παύλος Κυριάκου, CEO, Bottega Amaro

- Μάριος Περδίος, COO, Louis Hotels

- Κρις Χριστοδούλου, Πρόεδρος & CEO, Brainstorm Enterprises Group, αντιπρόσωποι των TGI FRIDAYS,    Hard Rock Cafe και Jailbirds Chicken

Το «Τhe Food & Beverage, HORECA Business Conference» που θα πραγματοποιηθεί στις 18 Ιανουαρίου 2022 διαδικτυακά, διοργανώνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από την ΙΗΜ, έχοντας ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει τις βασικές προκλήσεις, νέες τάσεις κι εξελίξεις όπως και τις μελλοντικές προοπτικές του κλάδου Επισιτιστικών Υπηρεσιών. Το Συνέδριο αναμένεται να αποτελέσει σημαντική πηγή έγκυρης πληροφόρησης για τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη εστιατορίων και τουριστικών επιχειρήσεων, και να λειτουργήσει ως ένα χρήσιμο «εργαλείο» για τους decision makers.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα του Συνεδρίου μπορείτε να βρείτε εδώ

Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, ανώτατα και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με τον κλάδο των εστιατορίων, της φιλοξενίας, του τουρισμού και χώρων εστίασης. Συγκεκριμένα, απευθύνεται σε: Ιδιοκτήτες εστιατορίων, ξενοδοχείων, χώρων εστίασης, διευθυντές marketing & επικοινωνίας, διευθυντές πωλήσεων, εμπορικές εταιρείες και εταιρείες λιανεμπορίου.  

Η είσοδος είναι ελεύθερη, με απαραίτητη τη δήλωση συμμετοχής.  Μπορείτε να δηλώσετε ηλεκτρονικά τη συμμετοχή σας πατώντας εδώ

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί: BEST VALUE ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, Pissis Ltd

Υποστηρικτές: Το έργο EnterCY: ENhancing Tourist ExpeRience in Cyprus, Ομοσπονδία Συνδέσμων Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής (ΟΣΙΚΑ), Παγκύπριος Σύνδεσμος Κέντρων Διασκέδασης (ΠΑ. ΣΥ. ΚΕ. Δ.), Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων (ΠΑΣΥΞΕ), Σύνδεσμος Αρχιμαγείρων Κύπρου (Σ.Α.Κ.), Σύνδεσμος Επώνυμων Αλυσίδων Εστίασης Κύπρου (Σ.Επ.Α.Ε.Κ.), Δημόσια Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΜΙΕΕΚ) - Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας

Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την ΙΜΗ: Τηλέφωνο: 22505555

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Πετούν τα έσοδα από τον τουρισμό...Αύξηση 35% και στα €148,9 εκατομμύρια το πρώτο δίμηνο
Η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου και τα πλάνα του Κώστα Κλεάνθους για την Ancoria Bank-Ο στόχος της επένδυσης
Δια βίου μάθηση στην ψηφιακή εποχή: Η κίνηση που διαμορφώνει το μέλλον
ΑΧΕΠΑ Πάφου: Δωρεά εξοπλισμού άνω των €20.000 στην Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου
Οι εθνικές ομάδες στο επίκεντρο: Μια χρονιά ανάπτυξης και υπερηφάνειας για το κυπριακό μπάσκετ
Μείωση βλάβης στη ψηφιακή ιδιωτικότητα
Παν. Νεάπολις Πάφος: Βιωματικό εργαστήριο για την ψυχική ανθεκτικότητα με το μοντέλο BASIC Ph
Γιατί η υπαίθρια διαφήμιση (OOH) είναι η έξυπνη επένδυση-Η πρόταση της AdVantage Media
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας ανάπτυξης οι οικογενειακές επιχειρήσεις-Η τεράστια συμβολή σε έσοδα και απασχόληση
Human Resources Mini Executive Programme: Επιχορηγημένο πρόγραμμα από τη SocialSpace Academy