powered by

Κινητήριος δύναμη για τη βιομηχανία HORECA τα social media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον κινητήρια δύναμη για τη βιομηχανία της εστίασης και όχι μόνο. Έρευνα των New York Times κατέδειξε ότι το 72% των καταναλωτών χρησιμοποιούν το Facebook για να πάρουν τις αποφάσεις του σχετικά με το εστιατόριο που θα επισκεφθούν, λαμβάνοντας υπόψιν σχόλια και φωτογραφίες που δημοσιεύουν άλλοι. Η επιθυμία των πελατών να συνδέονται με τους άλλους μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι μεγάλη, και ήρθε η ώρα για τις επιχειρήσεις στον τομέα της εστίασης να εκμεταλλευτούν αυτό το πλεονέκτημα των πολλαπλών οφελών που μπορεί να αποκτήσει η επωνυμία τους.

Τα social media μπορούν να γίνουν ο καλύτερος σύμμαχος για πολλούς λόγους.

Αρχικά, είναι δωρεάν: το κόστος δημιουργίας σελίδας στο Facebook, το Instagram ή το Twitter είναι ανύπαρκτο. Οι επιχειρήσεις στον τομέα της εστίασης μπορούν να δημιουργήσουν πιστούς ακόλουθους, και να απολαύσουν τις θετικές κριτικές, τα σχόλια και τα “likes” ώστε να δημιουργήσουν ένα μεγαλύτερο κοινό πελατών.

Τα έσοδα μπορούν να αυξηθούν: πολλά εστιατόρια έχουν ξεκινήσει να προσφέρουν προσφορές και να κάνουν προωθητικές ενέργειες μέσω του δρόμου των social media. Οι επιχειρήσεις μπορούν να επιβραβεύσουν τους πελάτες τους για το γεγονός ότι ακολουθούν τη σελίδα της επιχείρησής τους και να προσελκύσουν το κοινό- στόχο. Άλλωστε, υπάρχει καλύτερος τρόπος από τη δωρεάν διαφήμιση από στόμα σε στόμα- ή πιο σωστά από λογαριασμό σε λογαριασμό- που αφορά την επιχείρηση;

Τα social media δημιουργούν μια “εμπειρία”: Τα εστιατόρια χρειάζονται να πωλήσουν εμπειρίες πέραν του φαγητού. Για πολλούς καταναλωτές, τα social media είναι ένας τρόπος να μοιράζονται τις εμπειρίες τους σχετικά με το φαγητό με ολόκληρη τη διαδικτυακή κοινότητα. Κάθε φορά που ένας πελάτης δημοσιεύει μια φωτογραφία από τα υπέροχα πιάτα μιας επιχείρησης, επιτρέπει στην επιχείρηση να δει τι αντίκτυπο έχει στον τρόπο που η κοινωνία βλέπει το προϊόν της.

Η δημοσίευση και η προβολή στα social media είναι η καινούρια μόδα στη βιομηχανία του marketing. Ο James Read, Founder της Giant Peach UK, ενώπιον του 3ου Food & Beverage, HORECA Business Conference θα αναλύσεις τις στρατηγικές μάρκετινγκ και πώς επιτυχημένοι εστιάτορες μπορούν να καταρτίσουν το δικό τους πλάνο επικοινωνίας, αξιοποιώντας τα διαδικτυακά εργαλεία με στόχο την προσέλκυση πελατών και αύξηση του τζίρου.

Το «Τhe Food & Beverage, HORECA Business Conference» που θα πραγματοποιηθεί στις 18 Ιανουαρίου 2022 διαδικτυακά, διοργανώνεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από την ΙΗΜ, έχοντας ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει τις βασικές προκλήσεις, νέες τάσεις κι εξελίξεις όπως και τις μελλοντικές προοπτικές του κλάδου Επισιτιστικών Υπηρεσιών. Το Συνέδριο αναμένεται να αποτελέσει σημαντική πηγή έγκυρης πληροφόρησης για τους ιδιοκτήτες και τα στελέχη εστιατορίων και τουριστικών επιχειρήσεων, και να λειτουργήσει ως ένα χρήσιμο «εργαλείο» για τους decision makers.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα του Συνεδρίου μπορείτε να βρείτε εδώ

Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, ανώτατα και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που ασχολούνται με τον κλάδο των εστιατορίων, της φιλοξενίας, του τουρισμού και χώρων εστίασης. Συγκεκριμένα, απευθύνεται σε: Ιδιοκτήτες εστιατορίων, ξενοδοχείων, χώρων εστίασης, διευθυντές marketing & επικοινωνίας, διευθυντές πωλήσεων, εμπορικές εταιρείες και εταιρείες λιανεμπορίου.  

Η είσοδος είναι ελεύθερη, με απαραίτητη τη δήλωση συμμετοχής.  Μπορείτε να δηλώσετε ηλεκτρονικά τη συμμετοχή σας πατώντας εδώ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί: BEST VALUE ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, Pissis Ltd

Υποστηρικτές: Το έργο EnterCY: ENhancing Tourist ExpeRience in Cyprus, Ομοσπονδία Συνδέσμων Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής (ΟΣΙΚΑ), Παγκύπριος Σύνδεσμος Κέντρων Διασκέδασης (ΠΑ. ΣΥ. ΚΕ. Δ.), Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων (ΠΑΣΥΞΕ), Σύνδεσμος Αρχιμαγείρων Κύπρου (Σ.Α.Κ.), Σύνδεσμος Επώνυμων Αλυσίδων Εστίασης Κύπρου (Σ.Επ.Α.Ε.Κ.), Δημόσια Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΜΙΕΕΚ) - Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας

Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό ΙΝ Βusiness, περιοδικό Gold, REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την ΙΜΗ: Τηλέφωνο: 22505555

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Ο ρόλος του Cyprus Corruption Watchdog για πάταξη της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης κρατικών πόρων
Σταθερά στην κορυφή της αξιοπιστίας το American Medical Center-Πρώτο στην εμπιστοσύνη των πολιτών για ένατη χρονιά
Εβδομάδα Πυρασφάλειας από την CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κύπρου
Medicover Genetics Κύπρου: Αμειβόμενη πρακτική άσκηση 2025 εις μνήμην Δρος Αντώνη Αντωνίου
Επιχειρηματικές ευκαιρίες βλέπουν οι Κύπριοι, φοβούνται για αποτυχία-Τι καταδεικνύει έρευνα
Δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών της ΑΗΚ και στα Κυπριακά Ταχυδρομεία-Υπογράφηκε η συμφωνία
Bristol Myers Squibb: Μια ηγέτιδα βιοφαρμακευτική εταιρεία με δυναμή της την καινοτομία στην ογκολογική φροντίδα
Διά βίου μάθηση στην ψηφιακή εποχή: Η κίνηση που διαμορφώνει το μέλλον
ΑΧΕΠΑ Πάφου: Δωρεά εξοπλισμού άνω των €20.000 στην Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου
Οι εθνικές ομάδες στο επίκεντρο: Μια χρονιά ανάπτυξης και υπερηφάνειας για το κυπριακό μπάσκετ