powered by

Απαντά σε Ελεγκτή για τη Μακαρίου ο Δήμος Λευκωσίας: Προσωρινή η λύση

Η λύση που εφαρμόζεται είναι προσωρινή και δεν έχει στόχο να αλλάξει ούτε κατ’ ελάχιστο τον αρχικό σχεδιασμό, ξεκαθαρίζει ο Δήμος Λευκωσίας, απαντώντας σε πρόσφατα δημοσιεύματα αναφορικά με την μονόπλευρη και κατά περιπτώσεις ελλιπή παρουσίαση του θέματος της Λεωφ. Μακαρίου Γ’.

 

Εκφράζει, ωστόσο, την άποψη ότι ακόμη και με τη προσωρινή λύση φαίνεται να επιτυγχάνεται ο στόχος της βιώσιμης κινητικότητας που αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα στο σύνολο του έργου. 

Ο Δήμος Λευκωσίας υπενθυμίζει ότι α) οι 3 λωρίδες για αυτοκίνητα μειώθηκαν στη 1 β) δημιουργήθηκε λεωφορειολωρίδα γ) δημιουργήθηκαν πλατύτερα, ισοεπίπεδα πεζοδρόμια δ) φυτεύτηκαν δεντροστοιχίες ε) δημιουργήθηκε αριθμός μικρών πλατειών κ.α.


Το έργο θα αξιολογηθεί με την ολοκλήρωσή του
Ο Δήμος έχει λάβει την επιστολή του Γενικού Ελεγκτή, εξηγώντας ότι, όπως οφείλει, θα απαντήσει αναλυτικά, δίνοντας τις απαιτούμενες εξηγήσεις τονίζοντας παράλληλα πως, όπως κάθε συγχρηματοδοτούμενο έργο, θα αξιολογηθεί με την τελική παράδοσή του.

 

«Ταυτόχρονα, είναι αναγκαίο όλοι οι συναρμόδιοι φορείς (Υπουργείο Μεταφορών, Δημόσια Έργα, Αστυνομία) να βοηθήσουν να υλοποιηθεί τόσο η προσωρινή λύση όσο και να δημιουργηθούν οι συνθήκες που θα επιτρέψουν να προχωρήσει ο αρχικός σχεδιασμός. Μέχρι σήμερα, αυτό δεν κατέστη δυνατό. Πολλά από τα έργα υποδομής που θα συνέβαλαν προς αυτήν την κατεύθυνση και θα δημιουργούσαν συγκριτικό πλεονέκτημα για το λεωφορείο έναντι του αυτοκινήτου,  δεν έχουν υλοποιηθεί καθυστερώντας σημαντικά την αποτελεσματική λειτουργία του έργου», τονίζει σχετικά.

 

Επιπροσθέτως, σημειώνει την κρισιμότητα τα αρμόδια Υπουργεία να προχωρήσουν άμεσα με την δημιουργία του απαιτούμενου θεσμικού πλαισίου, ώστε το σύστημα ελέγχου της εισόδου εξουσιοδοτημένων αυτοκινήτων που προνοεί το σύστημα φωτοεπισήμανσης και είναι αναπόσπαστο μέρος του αρχικού σχεδιασμού, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο και σε πλήρη ετοιμότητα από τον Δήμο Λευκωσίας, να τεθεί σε λειτουργία.

 

Ο Δήμος Λευκωσίας υπενθυμίζει ακόμα ότι σε όσες υπηρεσίες ή τμήματα, που φέρουν την ευθύνη δημιουργίας του συγκεκριμένου θεσμικού πλαισίου, οι οποίες προτρέπουν τον Δήμο να ακολουθήσει άλλη μέθοδο ελέγχου, πως η συγκεκριμένη συζήτηση προηγήθηκε της έναρξης του έργου και οι όποιες προτάσεις κατατέθηκαν κρίθηκαν δυσλειτουργικές και μη εφαρμόσιμες.

 

«Όλα τα ανωτέρω καθιστούν την κινδυνολογία ως προς την πιθανή απώλεια της χρηματοδότησης του έργου πρόωρη δεδομένου δε ότι το θέμα της λειτουργικότητας του (σύμφωνα με την αρχική Απόφαση Ένταξης Έργου) θα αξιολογηθεί κατά τις διαδικασίες κλεισίματος του συγχρηματοδοτούμενου Προγράμματος και της έκδοσης Απόφασης Κλεισίματος Έργου», αναφέρει καταληκτικά.

Δειτε Επισης

Εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις ακινήτων-Η πρωτιά Λεμεσού και η «ισοπαλία» Λευκωσίας και Λάρνακας
Επιλεγμένα οικιστικά ακίνητα σε Λεμεσό και Πάφο από την Altamira Real Estate
Τα πολεοδομικά κίνητρα για προσιτή στέγη και όσα πρέπει να ξέρουν οι developers-«Εμφανής η απήχηση του Σχεδίου»
Εκρηκτικό ξεκίνημα για την αγορά καινούργιων διαμερισμάτων και οικιών το 2025-Η ακτινογραφία της Landbank Analytics
Νέα εικόνα για την οδό Τρικούπη στο ιστορικό κέντρο της Λευκωσίας (photos)
Συζήτησαν αναπτυξιακή πορεία και επενδυτικές προοπτικές της Λάρνακας ΕΒΕ και Κωνσταντίνος Ιωάννου
Γιάννης Μισιρλής: Κινητήριος δύναμη ανάπτυξης και ευημερίας ο τομέας των ακινήτων
Πράσινο Υπουργικού για συνέχιση σχεδίου επιδότησης εγκλωβισμένων οικογενειών για ανέγερση/επέκταση κατοικίας
Κ. Ιωάννου: Προς μόνιμη λύση για όλους τους εγκλωβισμένους αγοραστές-Ετοιμάζεται τελική πρόταση νόμου
Έπεσαν οι υπογραφές για έξυπνο σύστημα στάθμευσης στη Λάρνακα-Στις €600.000 το κόστος