powered by

Κατάστημα ως προορισμός απεριόριστων εμπειριών

Όλες οι σχέσεις προσδιορίζονται από συναισθήματα, είτε είναι προσωπικές, είτε επαγγελματικές. Τα συναισθήματα γενικότερα καθορίζουν πολλά αποτελέσματα στον εταιρικό κόσμο. Η σχέση της επιχείρησης με τον πελάτη χτίζεται με την πάροδο του χρόνου, μεγαλώνει και εξελίσσεται από τις εμπειρίες πολλών και διαφόρων ψηφιακών και μη σημείων σε αυτό το ταξίδι (Customer Journey). Η σχέση πελάτη-επιχείρησης βασίζεται επίσης σε προσδοκίες και επιβεβαιώνεται μέσα από αλληλεπιδράσεις.

Το lockdown, σαν μέτρο, υποχρεώνει πολλούς να απομακρυνθούν από φίλους, οικογένεια, εργασιακό περιβάλλον, ενώ αναγκάζει παράλληλα και τους πελάτες να προσαρμοστούν σε ένα ψηφιακό τρόπο λειτουργίας από τις επιχειρήσεις που αγαπούν. Αυτό το γεγονός επηρεάζει σημαντικά τις προσωπικές εμπειρίες των πελατών. Η πιο σημαντική ερώτηση για τους επιχειρηματίες γενικού και λιανικού εμπορίου είναι «Πώς θα υποστηρίξω τους πελάτες μου μέσα από μία ουσιώδη και ανθρώπινη μεθοδολογία;»

Οι ανάγκες και προτεραιότητες των πελατών αυτή τη στιγμή αλλάζουν. Οι εταιρίες και επιχειρήσεις που δείχνουν συναισθηματική ευφυΐα, επικοινωνούν με φροντίδα, ειλικρίνεια και ενσυναίσθηση αναπτύσσονται. Ο στρατηγικός σχεδιασμός κάθε επιχείρησης πρέπει να βασίζεται σε δύο πυλώνες. Πρώτον, να ξεπεράσει τις συνέπειες της πανδημίας και δεύτερον θα καθορίσει την πίστη που έχουν οι πελάτες στην εταιρία και στα προϊόντα.

Προτεραιότητα αποτελούν τα μηνύματα που επικοινωνεί η κάθε επιχείρηση στην αγορά να απαντούν στην θετική εμπειρία και στις ανάγκες των πελατών. Τα μηνύματα αυτά πρέπει να ευθυγραμμίζονται μέσα από κάθε δράση και ενέργεια προς τον πελάτη. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό κάθε επιχείρηση να κερδίσει την εμπιστοσύνη των πελατών με αυτόν τον τρόπο. Αυτή είναι μία διαφορετική μέθοδος όπου οι επιχειρήσεις θα έχουν την δυνατότητα να δημιουργήσουν μια σύνδεση μεταξύ του τώρα και του μέλλοντος. Το μεγάλο μυστικό βρίσκεται στην αφαίρεση ή μείωση σημείων τριβής και στη μεγιστοποίηση των θετικών σημείων επαφής με την επωνυμία της επιχείρησης.

Τα οφέλη για ένα καλοσχεδιασμένο μοντέλο Εμπειρίας του Πελάτη στην εποχή του Covid-19 αποτελούν σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης. Οι επιχειρήσεις που λειτούργησαν αυτήν την περίοδο με σχεδιασμένο μοντέλο Εμπειρίας του Πελάτη και με εκπαιδευμένο προσωπικό για την εφαρμογή του είχαν διάφορα οφέλη. Οι πωλήσεις τους διατηρήθηκαν, τα παράπονα διαχειρίστηκαν με επαγγελματισμό και το εκπαιδευμένο προσωπικό τους μπορούσε να ανταπεξέλθει στους έντονους ρυθμούς κρίσης και αλλαγής.

Χαρτογράφηση του αγοραστικού ταξιδιού

Στο General Retail Summit, που διοργανώνεται στις 27 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, ο Giovanni Flore, Digital Signage Project Manager του Benetton Group Ιταλίας, θα αναλύσει για το πώς επιτυγχάνεται η άριστη εμπειρία για τον πελάτη μέσα από την πραγματοποίηση πρώτης επαφής, αναγνώριση πιθανών σημείων ταλαιπωρίας και εντοπισμός τρόπου επίλυσης, σωστής αναλογίας τεχνολογίας και ανθρώπινης επαφής καθώς και ανάγκη απρόσμενης έκπληξης (WOW Effect) ώστε να διαμορφωθεί μια συνολικά αξιομνημόνευτη εμπειρία καθώς και πιθανότητα διάδοσής της.

Ο Giovanni Flore είναι υπεύθυνος για την ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων-αισθητήρων, έξυπνων αντικειμένων, έξυπνων καθρεφτών, πινάκων αφής, διαδραστικής εγκατάστασης και πολλά άλλα - για την εμπειρία του πελάτη στον εμπορικό χώρο. Επικεφαλής ομάδας 8 σχεδιαστών και video-makers, συντονίζει την παραγωγή και διανομή περιεχομένου μέσω παγκόσμιου δικτύου digital signage 230 καταστημάτων Benetton με 1.000+ οθόνες σε 40 χώρες.

Το General Retail Summit απευθύνεται σε Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς και Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστημάτων, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Λιανικό και Χονδρικό Εμπόριο:

  • Είδη ένδυσης και υπόδησης
  • Καταστήματα για αξεσουάρ
  • Εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα
  • Καταστήματα Υψηλής ραπτικής
  • Luxury brands
  • Εταιρείες Εφοδιασμού, Αποθήκευσης και Διανομής
  • Εταιρείες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
  • Καταστήματα Υγείας και Ομορφιάς
  • Sports & Leisure
  • DIY & Home improvement companies
  • General Merchandise Stores

Πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Συνέδριο, κάντε κλικ εδώ.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Christoudias Logistics και G.A.P. Vassilopoulos Group 

Υποστηρικτής: Ways Media Group

Με τη Στήριξη: Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business και πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Σε συνάντηση εργασίας της ηγεσίας της BusinessEurope με την Ursula von der Leyen ο πρόεδρος της ΟΕΒ Γιώργος Παντελίδης
Ανδρέας Νεοφύτου: Έτσι θα ενισχύσει την θέση της ως παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος η Κύπρος-To όραμά μου για το ΚΝΕ
Στην Τόχνη βρέθηκαν ερευνητές/τριες για διεθνές συνέδριο με θέμα το franchising
Υπουργείο Ενέργειας: Διαγωνισμός για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2025
Η διάκριση της Advanced Automation Systems στα Βραβεία Καινοτομίας της ΟΕΒ (vid)
Athlos Capital: Σύμβουλος και επικεφαλής συντονιστής της έκδοσης ομολόγου Tier 2 της HD Insurance PLC ύψους €20 εκατ.
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Ο νοσηλευτής του Ογκολογικού Τράπεζας Κύπρου Γεώργιος Φαντούσης κολυμπά για την ελπίδα
Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων-Η επιστήμη σε δράση
Παρουσίαση βιβλίου «Κύπρος 1974-Φωνές Αιχμαλωσίας» στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος