powered by

Οι παραγγελίες που δεν έγιναν ποτέ και τι ξεκαθαρίζει το Foody

Την απολογία του εξέφρασε το Foody, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, για την ταλαιπωρία που προκάλεσε στους πελάτες του με τα λάθος email παραγγελιών.

Η πλατφόρμα, ξεκαθαρίζει ότι δεν έγινε καμία χρέωση στους λογαριασμούς. Πρόκειται για λάθος κατά τη διαδικασία ελέγχου και δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας της εταιρείας.

Ως εκ τούτου, το Foody απενεργοποίησε την αποστολή μηνυμάτων με email και έθεσε τους απαραίτητους μηχανισμούς για να μην επαναληφθεί το γεγονός.

 

Δειτε Επισης

Ενώνουν δυνάμεις για την ισότητα των φύλων στον ακαδημαϊκό χώρο τα κυπριακά πανεπιστήμια-Υπέγραψαν MoU
To success story της Tango στην Κύπρο-Γιατί επέλεξε ως έδρα και γιατί μεταφέρει τα πνευματικά της δικαιώματα στην χώρα μας
Συνεργασία MASO Strategic και Luana Lo Piccolo για παγκόσμια διακυβέρνηση ΤΝ και ανάπτυξη στρατηγικής πολιτικής
Γιώργος Καμπανέλλας: Οι τομείς με πρόσφορο έδαφος για επενδύσεις στην Κύπρο για επιχειρηματίες από το Ισραήλ
Δημήτρης Τσιακκής: Η δυναμική του τομέα της ανάπτυξης γης στην Κύπρο-Χαμηλό το ρίσκο για τον επενδυτή
Η Κύπρος ως ιδανική έδρα για άτομα υψηλής εισοδηματικής αξίας-Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας
Γιώργος Χρυσοχός: Η καλύτερη επιλογή ιδιαίτερα για επενδυτές από το Ισραήλ ο τομέας των ακινήτων στην Κύπρο
Σημαντική διάκριση του Ομίλου CARAMONDANI στην παγκόσμια βιομηχανία αφαλάτωσης
Εντάσσεται στην Investing For Purpose ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ-Ο στόχος της συνεργασίας
Άλκης Σιμόπουλος: Ελκυστική για μετεγκατάσταση εταιρειών και headquartering η Κύπρος