Οι παραγγελίες που δεν έγιναν ποτέ και τι ξεκαθαρίζει το Foody
08:53 - 22 Σεπτεμβρίου 2021

Την απολογία του εξέφρασε το Foody, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, για την ταλαιπωρία που προκάλεσε στους πελάτες του με τα λάθος email παραγγελιών.
Η πλατφόρμα, ξεκαθαρίζει ότι δεν έγινε καμία χρέωση στους λογαριασμούς. Πρόκειται για λάθος κατά τη διαδικασία ελέγχου και δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας της εταιρείας.
Ως εκ τούτου, το Foody απενεργοποίησε την αποστολή μηνυμάτων με email και έθεσε τους απαραίτητους μηχανισμούς για να μην επαναληφθεί το γεγονός.