powered by

Οι παραγγελίες που δεν έγιναν ποτέ και τι ξεκαθαρίζει το Foody

Την απολογία του εξέφρασε το Foody, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, για την ταλαιπωρία που προκάλεσε στους πελάτες του με τα λάθος email παραγγελιών.

Η πλατφόρμα, ξεκαθαρίζει ότι δεν έγινε καμία χρέωση στους λογαριασμούς. Πρόκειται για λάθος κατά τη διαδικασία ελέγχου και δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας της εταιρείας.

Ως εκ τούτου, το Foody απενεργοποίησε την αποστολή μηνυμάτων με email και έθεσε τους απαραίτητους μηχανισμούς για να μην επαναληφθεί το γεγονός.

 

Δειτε Επισης

Μάνος Μανουσάκης: Αυτό είναι το σημαντικότερο ζήτημα για GSI σε αυτή τη φάση του έργου-Το επόμενο βήμα
Α. Σπακουρή: Όχι απλώς ένας τουριστικός προορισμός για τους Κύπριους η Ελλάδα-Γιατί βρίσκεται σταθερά στην κορυφή
Έφυγε από την ζωή ο Σώτος Λοής-«Η Κύπρος αποχαιρετά ένα από τους καλύτερους κτίστες της»
Σε συνάντηση εργασίας της ηγεσίας της BusinessEurope με την Ursula von der Leyen ο πρόεδρος της ΟΕΒ Γιώργος Παντελίδης
Olympic Lagoon Resort: Επεκτάσεις και βελτιώσεις στο πεντάστερο ξενοδοχείο στην Αγία Νάπα (photos)
Εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις ακινήτων-Η πρωτιά Λεμεσού και η «ισοπαλία» Λευκωσίας και Λάρνακας
Ανδρέας Νεοφύτου: Έτσι θα ενισχύσει την θέση της ως παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος η Κύπρος-To όραμά μου για το ΚΝΕ
Στην Τόχνη βρέθηκαν ερευνητές/τριες για διεθνές συνέδριο με θέμα το franchising
Υπουργείο Ενέργειας: Διαγωνισμός για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2025
Η διάκριση της Advanced Automation Systems στα Βραβεία Καινοτομίας της ΟΕΒ (vid)