Αυξήθηκε στα €178 δισ. το εμπορικό πλεόνασμα της ΕΕ για χημικά προϊόντα

Στα 178 δισεκατομμύρια αυξήθηκε το 2020 το εμπορικό πλεόνασμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα χημικά προϊόντα το 2020, σε σύγκριση με 88 δισεκατομμύρια το 2010, αύξηση που αντιστοιχεί σε κατά μέσο όρο 7% αύξηση ανά έτος, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Eurostat, η στατιστική υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το περασμένο έτος καταγράφηκαν εισαγωγές χημικών προϊόντων συνολικής αξίας σχεδόν 233 δισεκατομμυρίων στην ΕΕ, έχοντας αυξηθεί κατά 79 δισεκατομμύρια σε σχέση με το 2010. Από το 2010 οι εισαγωγές χημικών αυξάνονταν κάθε χρόνο εκτός από το 2013 και το 2020, με τον ετήσιο μέσο όρο αύξησης εισαγωγών να βρίσκεται στο 4%.

Οι εξαγωγές χημικών προϊόντων από την ΕΕ την περασμένη δεκαετία ήταν αρκετά μεγαλύτερες από τις εισαγωγές, φτάνοντας συνολική αξία 411 δισεκατομμυρίων το 2020 σε σύγκριση με 242 δισεκατομμύρια το 2010. Ο ετήσιος μέσος όρος αύξησης των εξαγωγών υπολογίζεται στο 5%.

Μεταξύ των κρατών μελών, ο μεγαλύτερος εξαγωγέας σε χημικά προϊόντα σε χώρες εκτός ΕΕ το 2020 ήταν η Γερμανία, η οποία εξήγαγε προϊόντα συνολικής αξίας 105 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ακολουθούν η Ιρλανδία (εξαγωγές 55 δισεκατομμυρίων ευρώ), το Βέλγιο (51 δισεκατομμύρια ευρώ) και η Γαλλία (45 δισεκατομμύρια ευρώ).

Οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι της ΕΕ για χημικά προϊόντα είναι η Ελβετία (51 δισεκατομμύρια ευρώ), οι Ηνωμένες Πολιτείες (50 δισεκατομμύρια ευρώ), το Ηνωμένο Βασίλειο (33 δισεκατομμύρια ευρώ) και η Κίνα (21 δισεκατομμύρια ευρώ).

Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει εμπορικό πλεόνασμα με οκτώ από τους δέκα μεγαλύτερους εμπορικούς εταίρους της. Το μεγαλύτερο εμπορικό πλεόνασμα σημειώθηκε με τις ΗΠΑ (61 δισεκατομμύρια ευρώ), τη Ρωσία (13 δισεκατομμύρια ευρώ) και το Ηνωμένο Βασίλειο (11 δισεκατομμύρια ευρώ).

Πηγή: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις
Οι νέες τάσεις στον χώρο του convenience...Πώς αλλάζουν το παχνίδι μικρά καταστήματα και υπεραγορές της γειτονιάς
Νέα οδηγία από κατασκευαστή, ακινητοποιούνται υπό ανάκληση FORD λόγω Τakata-Δείτε την λίστα
Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας