Υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου από το Call Center Cyprus: Κάντε τώρα την σωστή επιλογή

Πολλές εταιρείες αντιμετωπίζουν το δίλημμα, αν θα δημιουργήσουν το δικό τους (in-house) τηλεφωνικό κέντρο προσλαμβάνοντας και εκπαιδεύοντας προσωπικό ή αν θα αναθέσουν απλά την συγκεκριμένη υπηρεσία  σε ένα εξωτερικό συνεργάτη (outsource);

Το δίλλημα, έχει απάντηση που βασίζεται σε πραγματικά δεδομένα ανάλυσης κόστους και αποτελεσματικότητας!

Η ανάθεση σε εξωτερικό συνεργάτη προσφέρει άμεσα, τεχνογνωσία, τεχνολογία  και έμπειρους τηλεφωνητές, σε αντίθεση με το inhouse το οποίο απαιτεί αγορά εξοπλισμού διαμόρφωση κτηριακών εγκαταστάσεων, εκπαίδευση προσωπικού, ίσως και αλλαγές στο ωράριο λειτουργίας της εταιρείας.  

Το Call Center Cyprus της Infocredit Group, το πλέον καταρτισμένο τηλεφωνικό κέντρο με υπηρεσίες και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας είναι έτοιμο να καλύψει άμεσα κάθε επιχειρηματική  ανάγκη. Επιλέγοντας το Call Center Cyprus ως συνεργάτη στις υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης οι επιχειρήσεις μπορούν να:

  • Μειώσουν σημαντικά το λειτουργικό κόστος και το κόστος υποδομής.
  • Επικεντρωθούν στις βασικές δραστηριότητες της επιχείρησης τους.
  • Παρέχουν ευέλικτο ωράριο εξυπηρέτησης, 24/7 (καθημερινά και σαββατοκύριακα). 
  • Προσφέρουν εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής με ασφάλεια (όπως πληρωμές με κάρτα).
  • Προσφέρουν αναβαθμισμένη, άριστη εμπειρία στους πελάτες τους, από έμπειρους και άρτια εκπαιδευμένους λειτουργούς εξυπηρέτησης 

Mε ένα άριστα στελεχωμένο και εξοπλισμένο τηλεφωνικό κέντρο, ικανό να διαχειριστεί τις ανάγκες του κάθε πελάτη με υπηρεσίες εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων, το Call Center Cyprus προσφέρει ένα ευρύ φάσμα επιλογών συμπεριλαμβανομένων:

  1. Υπηρεσίες Επικαιροποίησης Στοιχείων των πελατών
  2. Υπηρεσία Διαχείρισης Υπολοίπων (Receivable Management)
  3. Διαχείριση λογαριασμών - Πληρωμές μέσω Κάρτας με πιστοποίηση PCI DSS (Payment Card Industry),
  4. Υπηρεσίες Προώθηση Υπηρεσιών/Προϊόντων και  Έρευνες Αγοράς
  5. Υπηρεσίες  Εξυπηρέτησης Πελατών

Στο πορτφόλιο των  πελατών του Call Center Cyprus συμπεριλαμβάνονται μικρομεσαίες εταιρείες καθώς και μεγάλοι οργανισμοί/φορείς από όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας (πχ δήμοι, οργανισμοί  συγκοινωνιών, τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών, εμπορικές εταιρείες κτλ) που εμπιστεύονται τις υπηρεσίες του τηλεφωνικού κέντρου για την άψογη επικοινωνία με τους πελάτες τους.

Το Call Center Cyprus διασφαλίζει την ποιότητα των υπηρεσιών της σε κάθε της βήμα ακολουθώντας πιστά τα πρότυπα ISO:27001:2013, ISO:22301:2012 και ISO:9001:2015.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 22 398296 ή μέσω email info@callcentercyprus.com, www.callcentercyprus.com

Δειτε Επισης

Από τα σκαλοπάτια της καριέρας, στο τιμόνι 14 χωρών
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού GOLD: Τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards
Γιάννης Μουρουζίδης: Οι κρίσιμες δεξιότητες για τις επιχειρήσεις και το σύγχρονο και ευέλικτο σύστημα κατάρτισης της ΑνΑΔ
Εξαγόρασε το 100% της Stoiximan και ενισχύει περαιτέρω την ηγετική του θέση σε Ελλάδα και Κύπρο ο ΟΠΑΠ
Επιτυχής ο διαγωνισμός φωτογραφίας «ΘΑλΕΙΑ2021–2027: Η Ευρώπη μέσα από το φακό σου»
Pop Up Talks: Ιστορίες δύναμης και δυνατοτήτων που κερδίζουν μια θέση στην καρδιά μας
Νέο κεφάλαιο επιστημονικής και ακαδημαϊκής σύμπραξης-Υπέγραψαν MoU Πανεπιστήμιο Νεάπολις και «Ερατοσθένης»
Η IC Markets και ο Άντριου Μπουντζίνσκι στο πλευρό Κύπριου μαθητή για τη Διεθνή Ολυμπιάδα Ιστορίας
Το Διεθνές Φεστιβάλ Θαλάσσιου Τουρισμού ISTF έρχεται για πρώτη φορά στην Κύπρο στην Μαρίνα Αγίας Νάπας
Άνοιξαν θέσεις διοικητικού προσωπικού στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου