Powered by

Bean Bar: Νέο πρωτότυπο concept στις Αλφαμέγα και όχι μόνο

Ένα φρέσκο, διαφοροποιημένο concept έκανε την εμφάνισή του τον Αύγουστο στη Λεμεσό, με στόχο να προσφέρει μια νέα εμπειρία στην κυπριακή αγορά.

Πρόκειται για το Bean Bar, το νέο brand του ομίλου Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική, το οποίο λειτούργησε εντός της Υπεραγοράς Αλφαμέγα, στα Πολεμίδια.

Μια ιδιαίτερη εμπειρία καφέ, φρέσκοι χυμοί και smoothies σερβίρονται, μεταξύ άλλων, στο ολοκαίνουργιο εγχείρημα της γνωστής αλυσίδας υπεραγορών.
 

 

 

 

 

  

Ανοίγει σε Metropolis Mall, Ακρόπολη, Κάψαλο και Λινόπετρα
Το δεύτερο κατάστημα ανοίγει άμεσα στο Metropolis Mall, ενώ στα πλάνα βρίσκεται η λειτουργία καταστημάτων εντός των Αλφαμέγα, σε Ακρόπολη, Κάψαλο και Λινόπετρα, τον Οκτώβριο.
 

  

Στόχος είναι το Bean Bar να στεγαστεί σε όλα τα καταστήματα των Υπεραγορών Αλφαμέγα και όχι μόνο, καθώς το κεντρικό κατάστημα του νέου brand θα λειτουργήσει αυτόνομο τον Δεκέμβριο.

 

Καλός καφές, καλά vibes
Το ολοκαίνουργιο brand καλεί το κοινό να «περικυκλώσει τον εαυτό του με καλό καφέ και καλά vibes» (Surround yourself with good coffee and good vibes).

 

  

Η μάρκα εστιάζει περισσότερο στο να γίνει τρόπος ζωής παρά μια περιστασιακή συνήθεια.

Η προσέγγισή του Bean Bar είναι ότι αποφεύγει να μιμηθεί τα κλασικά coffee shops που δραστηριοποιούνται στην αγορά.

Δειτε Επισης

«Αποκαλύφθηκε» το Palm Beach Resort...Με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση παρουσίασης του έργου (pics)
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
Η μεγάλη νικήτρια του διαγωνισμού «Scan & Win» της Emirates-Mια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία στο Ντουμπάι
Μαρίνα Αγίας Νάπας και Μαρίνα Παραλιμνίου σε κοινή γραμμή πλεύσης...Υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα
Θάνος Μιχαηλίδης: Ανοίγει το καλοκαίρι του 2026 το Palm Beach Resort-Μεγάλη τιμή η συνεργασία με την Premium Access
Shaul Keinan: Συνήθως βλέπουμε αριθμούς και επενδυτική δυναμική, αλλά...Η πραγματική αξία του Palm Beach Resort