MCS Marlboro Classics: Η μεγάλη επιστροφή ενός θρύλου

Η MCS έχει βαθιές ρίζες. Ιδρυόμενη τη δεκαετία του 1970 προς τιμή του άντρα εκείνου που λατρεύει τα ταξίδια, τη φύση και την περιπέτεια, η επωνυμία έχει συνδυάσει τον θρυλικό τρόπο ζωής της Αμερικανικής Δύσης με τη μεγάλη κληρονομιά της ιταλικής μόδας από τη δεκαετία του 1980.

Η MCS Marlboro Classics ήταν αναμφίβολα ένα από τα εμπορικά σήματα με τη μεγαλύτερη επιρροή στην ανδρική μόδα σε όλο τον κόσμο, ένα πολιτιστικό και στιλιστικό ορόσημο που έχει μεγαλώσει σε δημοτικότητα κατακτώντας τις καρδιές εκατομμύρια θαυμαστών και υποστηρικτών.

 

 

  

Τώρα η μάρκα επιστρέφει στις ρίζες της, παίρνοντας το ιστορικό λογότυπο που προέρχεται από το Marlboro Man, μια ιδέα που δημιούργησε η επίσης θρυλική διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett το 1954, επιστρέφοντας στα πολύτιμα αρχεία της για να παρουσιάσει μια συλλογή εμπνευσμένη έντονα από την ιστορία της και τις εικόνες που έχουν καθορίσει την επιτυχία της ως premium casual brand.

                                   

 

Η MCS Marlboro Classics είναι κάτι περισσότερο από μια μάρκα μόδας: αυτή η νέα περιπέτεια σηματοδοτεί την επιστροφή ενός θρύλου που δεν έχει σταματήσει ποτέ να εμπνέει όνειρα.

 

Η Londou Bros θα κάνει την εισαγωγή της επωνυμίας στην Κυπριακή αγορά, δειγματίζοντας την περίοδο Άνοιξη / Καλοκαίρι 2022.

https://bit.ly/3A3xIKn

Δειτε Επισης

«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στα LA MOLISANA
IN Business Grocery Retail Award στο γάλα ΜΟΟ Σοκολάτας
IN Business Grocery Retail Award στο Πισσουρκώτικο Γιαούρτι
IN Business Grocery Retail Award στους χυμούς και τα δημητριακά Nutri Valley
IN Business Grocery Retail Award στα παγωτά Loacker
Αντρέας Παπαδόπουλος: Κρίσιμος κλάδος της κυπριακής οικονομίας το λιανεμπόριο-Με ρόλο συνεργάτη η Ελληνική
Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο