Από το «Business to Business», στο «Human to Human»

Η Kyriakides Mushrooms είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που μετρά δεκαετίες. Παρόλο που πολλά πράγματα άλλαξαν από το 1979, χρονιά που ο Ρήσος Κυριακίδης δημιούργησε τον πρώτο θάλαμο παραγωγής λευκών μανιταριών, η φιλοσοφία, η προσέγγιση και οι αρχές της εταιρείας παραμένουν οι ίδιες.

Με απόλυτο σεβασμό προς τους καταναλωτές και αγάπη προς το προϊόν, η μονάδα αναπτύχθηκε, μεγάλωσε, βελτιώθηκε και πολλαπλασιάστηκε. Πλέον, στις εγκαταστάσεις της Kyriakides Mushrooms καλλιεργούνται 11 διαφορετικά είδη μανιταριών, εκ των οποίων τα 5 πιστοποιημένα βιολογικά.

Αφουγκραζόμενοι τις αλλαγές αλλά και την ανάγκη συνεχούς διασφάλισης της ποιότητας, η Kyriakides Mushrooms είναι η πρώτη στον τομέα αυτό στην Κύπρο, που αποκτά πιστοποίηση ISO 22000, GLOBALG.A.P. και GRASP για όλες τις διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, συγκομιδής, συσκευασίας και διανομής. Η αξιοποίηση των τεχνολογικών εξελίξεων, υπήρξε πολιτική της εταιρείας ήδη από τη δεκαετία του ‘80 όταν η μονάδα της Kyriakides Mushrooms ήταν από τις πρώτες στον κόσμο που εγκατέστησε αυτοματοποιημένο λογισμικό για τον έλεγχο των κλιματικών συνθηκών στους χώρους παραγωγής.

Πέραν όμως από τον επαγγελματισμό και την ευθύνη που επιδεικνύει η εταιρεία προκειμένου να βελτιώνει τις συνθήκες παραγωγής των προϊόντων, στην Kyriakides Mushrooms η υγεία και ασφάλεια των καταναλωτών έχει πρώτιστη σημασία.

Η ασφάλεια και υγιεινή των τροφίμων διασφαλίζεται όχι μόνο μέσα στη μονάδα, αλλά ακόμα και πριν φτάσουμε στο στάδιο αυτό. Για παράδειγμα, το υπόστρωμα παστεριώνεται πριν προστεθεί σε αυτό ο σπόρος. Επιπλέον, οι θάλαμοι παραγωγής αποστειρώνονται πάντοτε με ατμό μεταξύ των κύκλων παραγωγής. Είναι περιττό αλλά απαραίτητο να αναφερθεί πως όλα τα μέλη της ομάδας που ασχολούνται με τη συγκομιδή, πριν ακόμη την έλευση του κορωνοϊού, καλύπτουν τα μαλλιά τους, φορούν γάντια και μάσκα.

Επιπρόσθετα, γίνονται τακτικές εργαστηριακές αναλύσεις στο νερό άρδευσης, καθώς και αναλύσεις στα ίδια τα μανιτάρια, ώστε να είναι σίγουροι ότι τα προϊόντα είναι ασφαλή για κατανάλωση.

Για την Kyriakides Mushrooms, ο επαγγελματισμός έχει να κάνει με τη συνέπεια, την ευθύνη, τον σεβασμό και την αειφορία. Για την εταιρεία, ο επαγγελματισμός στηρίζεται σε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες, το προσωπικό, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές. Σε αυτές τις σχέσεις επενδύει, κερδίζοντας τον σεβασμό και την εκτίμηση όλων.

Επιπλέον, λοιπόν, από την ανθρώπινη σχέση με τους καταναλωτές, η εταιρεία στηρίζει τη λεγόμενη Business to Business προσέγγιση σε ανθρωποκεντρική βάση. Οι υπεραγορές, οι ιδιοκτήτες εστιατορίων, οι χονδρέμποροι αλλά και οι chefs έχουν συνεχή εξυπηρέτηση ολόχρονα.

Η παραγωγή βρίσκεται στην Κύπρο γι’αυτό και όλοι οι συνεργάτες λαμβάνουν τα προϊόντα φρέσκα, εντός 36 ωρών από τη συγκομιδή. Έτσι, διαβεβαιώνεται η φρεσκάδα και επεκτείνεται η διάρκεια ζωής.

Σημαντική παράμετρος της φιλοσοφίας της Kyriakides Mushrooms είναι η εκπαίδευση των συνεργατών της εταιρείας. Το ενημερωτικό υλικό, η εκπαίδευση για τα προϊόντα, ο τρόπος φύλαξης, αποθήκευσης, διαχείρισης και παρουσίασης των προϊόντων για βέλτιστη εκμετάλλευση αποτελούν μια υπηρεσία που απολαμβάνουν όλοι οι συνεργάτες ανεξαιρέτως. 

Για την Kyriakides Mushrooms λοιπόν, μια επιτυχημένη Business to Business προσέγγιση μπορεί να υπάρξει μόνο αν πρωτίστως στοχεύουμε σε μια Human to Human προσέγγιση. Δεν μπορεί να λογάται κάποιος επαγγελματίας αν δεν δίνει προτεραιότητα στον άνθρωπο είτε αυτός είναι μέλος του προσωπικού, συνεργάτης, προμηθευτής ή καταναλωτής.

Με τον άνθρωπο ως προτεραιότητα, κερδίζεις πρώτα τον άνθρωπο και μετά τον άνθρωπο-επιχειρηματία.

 

https://www.kyriakides.com.cy/

Δειτε Επισης

Στην τελική φάση η ετοιμασία των νομοσχεδίων για την φορολογική μεταρρύθμιση-Η διττή πρόκληση για την Κύπρο
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
Ενισχύθηκε το πλαίσιο κατά ξεπλύματος χρήματος στην Κύπρο-Η νέα έκθεση της Moneyval
Οριακή άνοδος του δείκτη τιμών καταναλωτή τον Μάιο-Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad
Το «ταμείο» στις επενδυτικές σχέσεις Κύπρου και Ινδίας…Κάθοδος εταιρειών, νέες υπηρεσίες και μνημόνια συνεργασίας
Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Δώδεκα χρόνια στρατηγικής προόδου για το οικοσύστημα επενδυτικών ταμείων της Κύπρου
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση