Δημιουργική και «φρέσκια» συνεργασία μεταξύ MOV Management και Alion

Η Alion είναι μια πρωτοποριακή κυπριακή εταιρία παραγωγής φρέσκων φρούτων, λαχανικών και αρωματικών, με εξαγωγές σε περισσότερες από 25 χώρες παγκοσμίως. Τα εκσυγχρονισμένα μηχανήματα και ο μοντέρνος εξοπλισμός της εταιρίας, αποτελούν τα εχέγγυα για την εγγυημένη ποιότητα, γευστικότητα αλλά και φρεσκάδα της τεράστιας γκάμας των προϊόντων της. Η δυναμική συνεργασία μεταξύ της MOV Management και της Alion ήρθε και θα αποτελέσει αξιοσημείωτο γεγονός, μιας και η διαφημιστική εταιρία θα διαδραματίσει καταλυτικό ρόλο όσο αφορά τις στρατηγικές μάρκετινγκ και προβολής της Alion στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και στον ψηφιακό κόσμο γενικότερα. 

 

Η MOV Management είναι μία διεθνώς πολυβραβευμένη διαφημιστική εταιρία με την Ευρωπαϊκή της βάση στη Λευκωσία, ευρέως γνωστή για τα υψηλού επιπέδου δημιουργικά περιεχόμενα και στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα για μεγάλες εταιρίες της Κύπρου και του εξωτερικού. Είναι επίσης η πρώτη και μοναδική εταιρία στην περιοχή ΜΕΝΑ που έχει βραβευθεί και εναρμονίζεται πλήρως με τα πρότυπα ISO και EMAS στο Marketing & Advertising. Έχει κερδίσει μεταξύ άλλων διεθνή βραβεία όπως το Gold στα Hermes Awards 2020, Gold στα AVA Digital Awards και αρκετά Gold βραβεία στα MarComs για strategic communication and marketing, ταξιδεύοντας σε πόλεις όπως το Λονδίνο, το Τέξας και τη Νέα Υόρκη για να τα παραλάβει, τα οποία την κάνουν να διατηρεί ακράδαντα τον τίτλο της, ως μία από τις πιο επιτυχημένες διαφημιστικές εταιρίες του νησιού.

 

Μιλώντας με τον CEO/Ιδρυτή της MOV, Κ. Στέφανο Σπύρου, «Είμαστε κατενθουσιασμένοι με τη συνεργασία και δουλεύουμε καιρό στα παρασκήνια προετοιμάζοντας αυτή την έναρξη. Είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι και για τις δύο πλευρές, και ανυπομονούμε να προβάλουμε το θαυμάσιο περιεχόμενο που δημιουργήσαμε, τα προϊόντα, και φυσικά τις κοινωνικά υπεύθυνες δραστηριότητες της Alion στην Κύπρο.»

 

 

 

Μέσα από την στρατηγική αυτή συνεργασία, το brand Alion θα ενισχυθεί από τις έξυπνες ιδέες και στρατηγικές μάρκετινγκ της MOV, αναπτύσσοντας περαιτέρω την παρουσία του Brand τόσο offline όσο και online, αφού οι ακόλουθοι της Alion θα έχουν την ευκαιρία να τροφοδοτούνται καθημερινά με ασυνήθιστο, εύθυμο και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

 

Πρώτιστο μέλημα της MOV, είναι η προβολή της εταιρίας στη χώρα και η επιτυχής προώθηση της πλούσιας γκάμας προϊόντων της προς τους Κύπριους καταναλωτές, καθώς και στο εξωτερικό. Βασικός πυλώνας της επιτυχίας αυτής θα αποτελέσει η εξασφάλιση της μακροχρόνιας εξέλιξης της εταιρίας σε θέματα προβολής και διαφήμισης, αλλά και η δημιουργία και η διατήρηση της στενής επαφής της με τον απλό καταναλωτή.
 

 

 

Δειτε Επισης

Μειώνεται το μετοχικό κεφάλαιο της Ermes-Το ψήφισμα που ενέκρινε η έκτακτη γενική συνέλευση
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»
Η Holland & Barrett στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία προϊόντων υγείας και ευεξίας
Νέα στρατηγική συνεργασία Airway Solutions με Polar Air-«Βήμα ανάπτυξης της γκάμας προϊόντων μας»
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Υψηλή η αναλογία οχημάτων ανά κάτοικο στην Κύπρο...Πολύ χαμηλά τα ηλεκτρικά
Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
My Mall Limassol: 16 χρόνια λειτουργίας και μια ξεχωριστή γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου
FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις