Οι νέες σοκολάτες Ferrero και η καμπάνια 2,5 εκατ. λιρών

Ο γίγαντας της ζαχαροπλαστικής και των μπισκότων Ferrero δημιούργησε μια τριάδα από «αυθεντικές», σκούρες και λευκές μπάρες Ferrero Rocher που συνδυάζουν τη σοκολάτα της μάρκας με κομμάτια φουντουκιού. Οι σοκολάτες θα αρχίσουν να διανέμονται από τις 9 Αυγούστου.

Η εταιρεία σε ανακοίνωσης της ανέφερε ότι «οι μπάρες των 90 γραμμαρίων θα παρασύρουν τους λάτρεις της μάρκας να δοκιμάσουν τη σοκολάτα με διαφορετικό τρόπο και τους παραδοσιακούς αγοραστές σοκολάτας να ανταλλάξουν κάτι ξεχωριστό».

Ο όμιλος κατέγραψε «εκπληκτική ανάπτυξη» 26% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τον διευθυντή ανάπτυξης πελατών της Ferrero, Levi Boorer. «Δεν έχουμε δει τέτοια ανάπτυξη εδώ και πολλά χρόνια. Ζούμε σε έναν πολύ μεταβαλλόμενο κόσμο όπου οι τάσεις κατανάλωσης έχουν αλλάξει πολύ».

Οι αγοραστές «επέστρεψαν πίσω σε μάρκες που εμπιστεύονται και έχουν ισχυρές ενδείξεις ποιότητας που συνδέονται με αυτές», δήλωσε ο Boorer. "

Το λανσάρισμα θα υποστηρίζεται από μια ώθηση 2,5 εκατομμυρίων λιρών, συμπεριλαμβανομένης μιας τηλεοπτικής καμπάνιας με επίκεντρο την «εκπληκτική απόλαυση» της μάρκας σε μορφή σοκολάτας. Θα εξερευνήσει «την εμφάνιση, την αίσθηση και τη γεύση για να ενισχύσει τα διακριτικά πολυτελείας του», αναφέρει η εταιρεία.

Είναι το τελευταίο σε μια σειρά κινήσεων από τη Ferrero, η οποία μόλις την περασμένη εβδομάδα πήρε τη μάρκα της Kinder σε μπισκότα με την κυκλοφορία μιας νέας γκάμας «Cards».

Δειτε Επισης

Καλοκαίρι με Shell και φουλάρουμε με προορισμό τη Monza
Όμιλος ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Ο ισχυρότερος όμιλος προϊόντων υγείας, ομορφιάς και ευεξίας στην Κύπρο
Lidl UP-Learn & Work: Δωρεάν εκπαίδευση με μισθό, καριέρα από την πρώτη μέρα
Μειώθηκαν οι εξαγωγές μπύρας από τα κυπριακά εργοστάσια, αλλά ενισχύθηκε η εγχώρια αγορά
Φρέναρε η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο εξάμηνο...Κάμψη στα σαλούν, άνοδος για υβριδικά και ηλεκτρικά
Έγινε το αναμενόμενο...Εξαντλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού οι χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση
Minotti: Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά-Νέο flaghship κατάστημα στο Trilogy Limassol Seafront
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Slamdunk: Κάθοδος στην Κύπρο για το brand με εξειδίκευση στα είδη μπάσκετ-Άνοιξε στο My Mall(pics)
Όμιλος Πηλακούτα: Παρέδωσε το νέο Nissan Qashqai στην νικήτρια της εκπομπής «Casa de Mikel»