Οι νέες σοκολάτες Ferrero και η καμπάνια 2,5 εκατ. λιρών

Ο γίγαντας της ζαχαροπλαστικής και των μπισκότων Ferrero δημιούργησε μια τριάδα από «αυθεντικές», σκούρες και λευκές μπάρες Ferrero Rocher που συνδυάζουν τη σοκολάτα της μάρκας με κομμάτια φουντουκιού. Οι σοκολάτες θα αρχίσουν να διανέμονται από τις 9 Αυγούστου.

Η εταιρεία σε ανακοίνωσης της ανέφερε ότι «οι μπάρες των 90 γραμμαρίων θα παρασύρουν τους λάτρεις της μάρκας να δοκιμάσουν τη σοκολάτα με διαφορετικό τρόπο και τους παραδοσιακούς αγοραστές σοκολάτας να ανταλλάξουν κάτι ξεχωριστό».

Ο όμιλος κατέγραψε «εκπληκτική ανάπτυξη» 26% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τον διευθυντή ανάπτυξης πελατών της Ferrero, Levi Boorer. «Δεν έχουμε δει τέτοια ανάπτυξη εδώ και πολλά χρόνια. Ζούμε σε έναν πολύ μεταβαλλόμενο κόσμο όπου οι τάσεις κατανάλωσης έχουν αλλάξει πολύ».

Οι αγοραστές «επέστρεψαν πίσω σε μάρκες που εμπιστεύονται και έχουν ισχυρές ενδείξεις ποιότητας που συνδέονται με αυτές», δήλωσε ο Boorer. "

Το λανσάρισμα θα υποστηρίζεται από μια ώθηση 2,5 εκατομμυρίων λιρών, συμπεριλαμβανομένης μιας τηλεοπτικής καμπάνιας με επίκεντρο την «εκπληκτική απόλαυση» της μάρκας σε μορφή σοκολάτας. Θα εξερευνήσει «την εμφάνιση, την αίσθηση και τη γεύση για να ενισχύσει τα διακριτικά πολυτελείας του», αναφέρει η εταιρεία.

Είναι το τελευταίο σε μια σειρά κινήσεων από τη Ferrero, η οποία μόλις την περασμένη εβδομάδα πήρε τη μάρκα της Kinder σε μπισκότα με την κυκλοφορία μιας νέας γκάμας «Cards».

Δειτε Επισης

Οι ανακατατάξεις στα FMCGs και η «χρυσή εποχή» των εξαγορών και συγχωνεύσεων στο λιανεμπόριο που έρχεται
«Σπούδασε Κρεοπώλης»: Επιχορηγημένο πρόγραμμα κατάρτισης κρεοπωλών από τις Υπεραγορές Αλφαμέγα
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
IN Business Grocery Retail Award στην Pizza-Παραδοσιακά της Μαριάννας
IN Business Grocery Retail Award στο γάλα ΜΟΟ Σοκολάτας
IN Business Grocery Retail Award στο Πισσουρκώτικο Γιαούρτι
IN Business Grocery Retail Award στους χυμούς και τα δημητριακά Nutri Valley
IN Business Grocery Retail Award στα παγωτά Loacker
Αντρέας Παπαδόπουλος: Κρίσιμος κλάδος της κυπριακής οικονομίας το λιανεμπόριο-Με ρόλο συνεργάτη η Ελληνική
Δημήτρης Κωνσταντίνου: Τα διδάγματα από τη Μέση Ανατολή και ποια λάθη πρέπει να αποφύγει το τοπικό λιανεμπόριο