TheSoul Publishing: Tο πρώτο στούντιο παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου που φτάνει τις 100 δισ. προβολές

Η TheSoul Publishing, το παγκόσμιο ψηφιακό στούντιο με έδρα την Κύπρο, γίνεται το πρώτο στούντιο παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου που φτάνει τις 100 δισ. προβολές στα κοινωνικά δίκτυα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία ερευνών. Έχοντας αγκαλιαστεί από τους χρήστες των πιο δημοφιλών κοινωνικών δικτύων – όπως το Facebook, το Instagram, το TikTok, το YouTube, το Pinterest και το Snap – η TheSoul Publishing, έχει εδραιωθεί ανάμεσα στους κορυφαίους δημιουργούς περιεχομένου στον κόσμο.

Το Tubular Labs, η σελίδα που παρέχει στατιστικά στοιχεία για βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα, κατατάσσει την TheSoul Publishing νούμερο 1 σε προβολές σε YouTube και Facebook, από τον Οκτώβριο του 2020. Η κατάταξη αυτή τοποθετεί την εταιρία πιο ψηλά από πρωταρχικά στούντιο και θρυλικές εταιρίες του χώρου, όπως για παράδειγμα τις Walt Disney, ViacomCBS, Comcast, Moonbug, WarnerMedia, Sony Pictures Entertainment, Jellysmack, και άλλες.

Το πορτφόλιο των καναλιών της TheSoul Publishing συμπεριλαμβάνει το 5-Minute Crafts, το οποίο συγκαταλέγεται ανάμεσα στα Top-10 κανάλια του YouTube, το Bright Side, το 123 GO!, το Avocado Couple, το La La Life, το Teen-Z, το Slick Slime Sam, και άλλα.

Το περιεχόμενο της TheSoul Publishing σε Facebook, YouTube και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει μεταξύ άλλων και ζωηρά animation, εντυπωσιακά stop motion και εμπνευσμένες χειροτεχνίες, πετυχαίνοντας 250 δισεκατομμύρια λεπτά θέασης - τα οποία αντιστοιχούν σε σχεδόν 500,000 χρόνια θέασης μόνο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Ο Arthur Mamedov, COO της TheSoul Publishing, δήλωσε σχετικά: «Παρόλο που αριθμοί αυτού του βεληνεκούς είναι ένα πολύ σημαντικό επίτευγμα και αποτελούν ένα πολύ καλό λόγο για να το γιορτάσεις, υπάρχουν πολλά περισσότερα πέρα από αυτά τα ορόσημα. Έχουμε μια εκπληκτική ομάδα που ανεβάζει συνεχώς τον πήχη μέρα με τη μέρα και ανυπομονούμε να μοιραστούμε κι άλλες εξελίξεις, καθώς συνεχίζουμε το ταξίδι μας. Το όραμα μας για το πως θα χτίσουμε πάνω στην υφιστάμενη επιτυχία του περιεχομένου που παράγουμε, είναι ξεκάθαρο. Το ψυχαγωγικό περιεχόμενο μας έχει παγκόσμια απήχηση και διανέμεται μέσα από τις πιο διάσημες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης».

Η ικανότητα της TheSoul Publishing να παραμένει στην κορυφή των trends, να προσαρμόζει το περιεχόμενο στις προτιμήσεις του κοινού, και να παράγει θετικά και συναρπαστικά βίντεο, συνέβαλαν στο να φτάσει η εταιρία τις 100 δισεκατομμύρια προβολές. Το ορόσημο αυτό αναδεικνύει την TheSoul Publishing ως την καλύτερη διαδικτυακή πηγή για ανεβαστικό και ελκυστικό περιεχόμενο ψυχαγωγίας. Το επίτευγμα αυτό έρχεται αμέσως μετά το ορόσημο Απριλίου, όπου η TheSoul Publishing ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπρόσθετα, έχει πρόσφατα αναγνωριστεί από το Tubular Labs για το ευρέως διαδεδομένο και δημοφιλές περιεχόμενό της, καταφέρνοντας να κατακτήσει την πρώτη θέση στα Tubular Labs’ 2020 Awards, έχοντας τους περισσότερους θεατές το 2020 (644 εκατομμύρια, στην ίδια θέση με την Walt Disney).

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της TheSoul Publishing.

Δειτε Επισης

Ηγετικές παρεμβάσεις και διεθνής αναγνώριση στη 64η ετήσια γενική συνέλευση του ΣΕΛΚ
Νίκος Χειμαρίδης: Σταθερός και φιλικός προς τους επενδυτές προορισμός η Κύπρος-Φάρος το παράδειγμα με την Ινδία
Στην τελική φάση η ετοιμασία των νομοσχεδίων για την φορολογική μεταρρύθμιση-Η διττή πρόκληση για την Κύπρο
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
Ενισχύθηκε το πλαίσιο κατά ξεπλύματος χρήματος στην Κύπρο-Η νέα έκθεση της Moneyval
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad
Το «ταμείο» στις επενδυτικές σχέσεις Κύπρου και Ινδίας…Κάθοδος εταιρειών, νέες υπηρεσίες και μνημόνια συνεργασίας
Δώδεκα χρόνια στρατηγικής προόδου για το οικοσύστημα επενδυτικών ταμείων της Κύπρου
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση