Δυναμική η παρουσία του Cosmos Sport Outlet στο Neo Plaza

Με μια νέα δυναμική παρουσία, το σύγχρονο και πρωτότυπο εμπορικό πάρκο Neo Plaza ετοιμάζεται να μας υποδεχθεί τον Σεπτέμβρη. Πρόκειται για το πρώτο Cosmos Sport Outlet, που θα προσφέρει στο κυπριακό κοινό μια μοναδική αγοραστική εμπειρία, που συνδυάζει ασύγκριτες τιμές, εξαιρετική ποικιλία προϊόντων μαζί με την πολύτιμη γνώση και την εμπειρία του εξειδικευμένου προσωπικού.

Το κατάστημα θα καλύπτει έκταση 600 τ.μ., με 60+ αποκλειστικά επώνυμα brands όπως Nike, Adidas, Reebok, Converse, Timberland, Jordan, Τhe North Face, Puma, Asics για casual και sport εμφανίσεις και 3.000+ κωδικούς προϊόντων από δημοφιλείς συλλογές για άνδρα, γυναίκα και παιδί. Επιπρόσθετα, είναι σχεδιασμένο να εξυπηρετεί την ανάγκη του κοινού για εύκολη πρόσβαση και περιήγηση σε καθαρούς, διακριτούς χώρους ανά φύλο, ηλικία και αθλητική δραστηριότητα.

Οι ειδικά διαμορφωμένοι χώροι, θα δίνουν την ευκαιρία στους λάτρεις του είδους να βρουν ποικιλία επιλογών για sports casual & lifestyle ένδυση και υπόδηση, στις κατηγορίες Running, Basket, Training, Outdoor αποκτώντας πλέον ένα νέο σημείο αναφοράς για τις αγορές τους.

Όπως είναι γνωστό, το Cosmos Sport Outlet, ανήκει στο portfolio της εταιρείας ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ ΑΕ, μια συνεχώς αναπτυσσόμενη Ελληνική - Οικογενειακή - εταιρία που δραστηριοποιείται στην πώληση επώνυμων αθλητικών ειδών από το 1981.

Δειτε Επισης

Τα φορτώνει στους κατασκευαστές για τις ανακλήσεις οχημάτων το ΤΟΜ-«Τηρούσαν χαμηλούς τόνους»
Ημερίδα Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ σε συνεργασία με cp Foodlab-Το θέμα ενημέρωσης για παραγωγούς και προμηθευτές
Αλφαμέγα: Πράσινο φως για τη νέα υπεραγορά στην Έγκωμη-Ισχυροποιεί την παρουσία της στην περιοχή
Η Lidl Κύπρου ενισχύει σταθερά το έργο του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού με νέα δωρεά ύψους €50.000
«Αισθητές διαφορές» στην τιμολόγηση καυσίμων βλέπει ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
CTC, Ermes, Woolworth: Καθυστερούν τα αποτελέσματα 2024 λόγω στρατηγικής αναδιάρθρωσης και πώλησης Superhome
Λούκας Λεωνίδου(Toyota Κύπρου): Πελάτες παγώνουν αγορές ηλεκτρικών οχημάτων
Το λιανικό εμπόριο στην εποχή του e-commerce...Οι στρατηγικές omnichannel και ο ανταγωνισμός σε ένα δυναμικό τοπίο
Αύξηση αξίας και όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου τον Μάρτιο
Takata: Τηλεφωνικό κέντρο από ΤΟΜ για πολίτες που δεν μπόρεσαν να κλείσουν ραντεβού για ανακλήσεις