ARGOSY TRADING COMPANY LTD
14:31 - 07 Ιουλίου 2021
H Argosy Trading Company ιδρύθηκε το 1953, όταν ξεκίνησε τη συνεργασία της με τους παγκόσμιους κολοσσούς Mars και Philip Morris.
Η εταιρεία συνέχισε να αναπτύσσεται προσθέτοντας συνεργασίες με γνωστούς οίκους, όπως την Kellogg’s (1968), την Energizer (1979) και την Reckitt Benckiser (1982). Η επιτυχημένη πορεία της προσέλκυσε το ενδιαφέρον της NKS Group of Companies, που εξαγόρασε το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο της Argosy τον Νοέμβριο του 1985.
Ανοδική πορεία
Τον Δεκέμβριο του 1989 ιδρύεται η δημόσια εταιρία CTC και η Argosy εντάσσεται σε αυτή, μαζί με τις υπόλοιπες εταιρείες του Ομίλου. Έκτοτε η εταιρεία ακολουθεί μια συνεχή άνοδο, μέσα από την ανάπτυξη των συνεργασιών της, αλλά και τη συνεχή προσθήκη νέων brands, προϊόντων και προμηθευτών.
Το 2018 η Argosy εισέρχεται στον τομέα του Food Service, με την εξαγορά της εταιρείας Chrikar, που ενσωματώθηκε πλήρως στην εταιρεία με την ονομασία Argosy Food Service.
Το 2019 η Argosy προχωρεί σε μια ακόμη εξαγορά, αυτή τη φορά της κυπριακής εταιρείας Foodpax. Η Foodpax δραστηριοποιείται στην κυπριακή αγορά από το 1969 με ηγετική παρουσία στις κατηγορίες των κατεψυγμένων τροφίμων.
Υπερσύγχρονο κέντρο διανομής
Η εταιρεία είναι από τις μοναδικές του είδους της που επέλεξε να διατηρήσει inhouse όλα τα κομμάτια της διαχειριστικής αλυσίδας. Από το 2000 λειτουργεί ιδιόκτητο κέντρο διανομής με 7.000 m2 αποθηκευτικό χώρο και με τέσσερις διαφορετικές θερμοκρασιακές ζώνες. Τα προϊόντα διατίθενται στην αγορά μέσω ιδιόκτητου στόλου φορτηγών και τοποθετούνται στα ράφια των υπεραγορών από δική της ομάδα merchandising. Η Argosy διαθέτει επίσης τη δική της μονάδα ανασυσκευασίας προϊόντων.
Brands σε ηγετικές θέσεις
Σήμερα η Argosy διαχειρίζεται μια πλειάδα brands από διεθνείς αλλά και τοπικούς προμηθευτές, τα περισσότερα από τα οποία κατέχουν ηγετική θέση εντός της κατηγορίας τους. Ανάμεσά τους παγκόσμια brands, όπως Snickers, Galaxy, Philadelphia, Kellogg’s, Dettol, Pringles, Jacobs, γνωστά ελληνικά brands, όπως τα ζυμαρικά Μέλισσα, τα γαλακτοκομικά προϊόντα Δωδώνη, το Ελαιόλαδο Άλτις, οι σοκολάτες Lacta, αλλά και τοπικά brands όπως το αλάτι Sailor και τα κατεψυγμένα τρόφιμα Foodpax.
Ζήτηση στην πανδημία
Καθόλη την περίοδο της πανδημίας παρατηρήσαμε μεγάλη άνοδο στις κατηγορίες των καθαριστικών/αντιβακτηριδιακών προϊόντων. Αυτό είναι απόλυτα λογικό, καθώς ο καταναλωτής έχει βάλει την απολύμανση στην καθημερινότητά του σε υψηλή προτεραιότητα. Το γεγονός ότι εκπροσωπούμε το brand Dettol, που είναι συνώνυμο με την καθαριότητα και την απολύμανση, σίγουρα έχει συμβάλει στη σημαντική αυτή αύξηση.
Πέραν των καθαριστικών έχουμε παρατηρήσει μεγάλη άνοδο σε τρόφιμα όπως τα ζυμαρικά (Μέλισσα), τα λάδια (Flora & Άλτις) και η Φέτα (Δωδώνη). Πολύ μεγάλη ανάπτυξη παρατηρείται και σε είδη baking, όπως το αλεύρι (Μέλισσα), τα μείγματα ζαχαροπλαστικής (Royal Baking Powder) και τα φυτικά έλαια ζαχαροπλαστικής (Spry). Η αύξηση των πιο πάνω, αν και ήταν πιο έντονη την περίοδο του lockdown, φαίνεται να διατηρείται, κάτι που υποδηλώνει μια μόνιμη στροφή προς το home cooking & baking.
Νέα δεδομένα
Η πανδημία, το social distancing και οι πιο αυστηροί κανόνες υγιεινής έχουν αναγκάσει τα brands να αλλάξουν τον τρόπο επικοινωνίας με τον καταναλωτή. Δεν μπορούν πλέον να γίνονται γευστικές δοκιμές, για παράδειγμα, καθώς και προωθητικές ενέργειες σε χώρους εντός και εκτός των υπεραγορών. Επιπλέον, οι καταναλωτές έχουν γίνει ακόμη πιο ευαίσθητοι σε θέματα τιμών και εκπτώσεων, ενώ υπάρχει άνοδος και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label). Ως Argosy έχουμε διατηρήσει το προωθητικό μας πλάνο για τους πελάτες μας, ενώ επικοινωνιακά στραφήκαμε σε νέους τρόπους επικοινωνίας με τον τελικό καταναλωτή.
Ένας από αυτούς είναι το digital και τα social media. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε λανσάρει ένα δικό μας food blog website homeappetit.com.cy με τα αντίστοιχα social media accounts (Instagram, Facebook, Youtube), όπου οι καταναλωτές μπορούν να γνωρίσουν τα προϊόντα μας μέσα από εύκολες και δημιουργικές συνταγές.
Διευθυντική Ομάδα
Βασίλης Ευγένιος, CEO
Αργυρώ Ευσταθίου, CFO
Πανίκος Ιωάννου,
Commercial Manager
Ιφιγένεια Φιερού, Logistics Manager
Νίκος Χατζηλέρης,
Market Development Lead
Αντώνης Χατζηγιάννης,
General Manager Food Service
Σπύρος Βασιλείου, IT Manager
Κούλα Σάββα, Planning Manager
Μαριάνθη Γρηγορίου,
HR Business Partner
Έτος Ίδρυσης
1953
Xρόνια λειτουργίας
68
Ετήσιος τζίρος
Πέραν των €85 εκατ.
Αριθμός προσωπικού
325
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Βιομηχανική Περιοχή
Πέρα Χωριού Νήσου
Τ.κ.: 21335, 1507, Λευκωσία
Τηλέφωνο: 22741000
Φαξ: 22741100
E-mail: info@ctcgroup.com
Ιστοσελίδα: www.ctcgroup.com