ipH IAKOVOS PHOTIADES FOODSTUFF SUPPLIERS LTD

Η IPH δραστηριοποιείται στον τομέα των FMCGs από το 1981, με ιδρυτή τον Τάκη Φωτιάδη και τους υιούς του Ιάκωβο και Μάριο. Σήμερα, διοικείται από τον Ιάκωβο και τα τρία παιδιά του - Μαργαρίτα, Χλόη και Χρίστο. Εργοδοτεί 220 και πλέον άτομα και αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους αντιπροσώπους και διανομείς τροφίμων στην κυπριακή αγορά.

Συνεργασίες και διακρίσεις

Εξειδίκευση της εταιρείας είναι η εισαγωγή, ανασυσκευασία, διανομή και διαχείριση προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που προορίζονται για το λιανεμπόριο και τον τομέα εστίασης. Η IPH, συνεργάζεται σήμερα με μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής τροφίμων παγκοσμίως, όπως Valio, Arla Foods, Starbucks RTD, Danone Waters, Mondelez, Ardo, Aviko, Minerva, Alfa, Κάμπος Χίου κ.ά.

Από το 1997 έχει την αποκλειστική διαχείριση της τροφοδοσίας των McDonald’s στην Κύπρο, με διακρίσεις για την άρτια οργάνωση και με πιστοποιήσεις ISO22000 και HCCP. Από το 2011, η IPH λειτουργεί με επιτυχία την αλυσίδα καταστημάτων τροφίμων Foodsaver, που προσφέρουν μέχρι σήμερα άρτια εξυπηρέτηση και μια μεγάλη γκάμα από ποιοτικά, επώνυμα προϊόντα, με ειδίκευση στα κατεψυγμένα τρόφιμα. Τα Foodsaver είναι πλέον ο προορισμός για τους foodlovers!

Τον Φεβρουάριο του 2021, η εταιρεία IPH λειτούργησε με επιτυχία τη νέα μονάδα Αποθήκευσης και Διανομής στη βιομηχανική περιοχή Ιδαλίου. Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο και λειτουργικό κτίριο με συνολικό με εμβαδόν 4,000m2, που φιλοξενεί 4 χιλιάδες παλετοθέσεις, διαιρεμένες σε 4 διαφορετικές ζώνες θερμοκρασίας.  

Το νέο covid-19 περιβάλλον

Ενόψει των αλλαγών που επέφερε η επιδημιολογική εικόνα τον τελευταίο χρόνο, η λιανική αγορά ενίσχυσε την εικόνα στα προϊόντα τροφίμων, καθώς επίσης πρόσφερε λύσεις ψηφιακού ψωνίσματος και same-day παραδόσεις για τους καταναλωτές. Αυτό ήταν και μέρος της στρατηγικής των καταστημάτων Foodsaver, με την ένταξη στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Foody’s.

Με το πέρας των lockdowns έχουμε δει συγκεκριμένες κατηγορίες τροφίμων και προϊόντα να ενισχύονται σε μεγάλο βαθμό, ξεπερνώντας τις προσδοκίες πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Οι κατηγορίες που επηρεάστηκαν, κυρίως τους τελευταίους έξι μήνες, είναι τα προϊόντα τα οποία στοχεύουν κυρίως το κανάλι του Traditional Trade & Impulse. Προϊόντα όπως οι έτοιμοι καφέδες, τα εμφιαλωμένα νερά, οι χυμοί και τα αναψυκτικά, τα σνακ και τα κατεψυγμένα τρόφιμα, όλα παρουσίασαν ραγδαίες αυξήσεις, ως αποτέλεσμα της δυνατότητας του καταναλωτή να κινείται πιο ελεύθερα.                                                                         Σημαντικό ήταν και το άνοιγμα των χώρων εστίασης και ψυχαγωγίας, το οποίο έχει με τη σειρά του επανεκκινήσει την αγορά προϊόντων εστίασης, ένα αναπόσπαστο κομμάτι του συνολικού business της IPH.

Valio

Το leading brand στην κατηγορία των κίτρινων τυριών, με παράδοση πέραν των 65 χρόνων στην Κύπρο, δεν έλειψε από τα νοικοκυριά τους τελευταίους 18 μήνες. Η «φούσκα» της λιανικής αγοράς βοήθησε το brand στο να διατηρήσει την ηγετική του θέση, παρά τις πολλαπλές πιέσεις της αγοράς, τα αυξημένα κριτήρια του Κύπριου καταναλωτή και την ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία. Κατά το 2020 ολοκληρώθηκε η ανανέωση των συσκευασιών Valio, που σκοπό έχει τη διαφοροποίηση του ηγετικού brand και το φρεσκάρισμα της εικόνας του.

Lurpak

Το βούτυρο Lurpak παραμένει σταθερά στην πρώτη θέση στην κατηγορία των spreadable στην Κύπρο. Φέτος, έλαβε το τιμητικό βραβείο του «Brand of The Year» στα Global Branding Awards, μετά από δημόσια ψηφοφορία.

Το Lurpak ξεχωρίζει για τη συνεχή ανάπτυξη και το ζήλο του brand για διάθεση πραγματικά ποιοτικού βουτύρου στον καταναλωτή, προσφέροντας έτσι αξία όχι μόνο στη γεύση, αλλά και στην όλη εμπειρία του μαγειρέματος στο σπίτι.

Starbucks Ready to Drink

Το 2020 αναδείχτηκε χρονιά - πρόκληση για τους έτοιμους παγωμένους καφέδες Starbucks, καθώς η έλλειψη τουρισμού και τα εκτεταμένα lockdowns, περιόρισαν τις ενέργειες του brand αποκλειστικά στους χώρους των υπεραγορών. Αν και το προϊόν βασίζεται στην ιδεολογία «on-the-go», οι έγκαιρες προσαρμογές και η ενίσχυση του brand σε εναλλακτικά κανάλια πώλησης, βοήθησαν στη σταθερή, ανοδική του πορεία. Στόχος της εταιρείας IPH για τα Starbucks RTD, το 2021, είναι η επέκταση στα ανανεωμένα και προετοιμασμένα για το «new normal» κανάλια Impulse.

Pelargos

Τα Pelargos είναι μια νέα προσθήκη στην γκάμα προϊόντων της IPH από 1η Ιουλίου 2021 και μετά την εξαγορά του brand από τη Minerva. Το brand κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία προϊόντων ντομάτας.

 

Ομάδα Επίβλεψης BRANDS

Μαργαρίτα Φωτιάδη, Commercial Manager

Τίνα Γαβριηλίδη, Marketing Manager

Έλενα Αλεξάνδρου, Brand Manager

Φωτούλα Νικολάου, Brand Manager

Αλέξανδρος Παρασκευαΐδης, Brand Manager, Ειρήνη Λυτρίδου-Μιχαήλ, Brand Manager Foodsaver

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 

IAKOVOS PHOTIADES

FOODSTUFF SUPPLIERS

LIMITED

Διεύθυνση:

Λεωφόρος Γ. Κρανιδιώτη 166, 2235, Λατσιά, Λευκωσία

Τ.κ.: 25300, 1308, Λευκωσία

Tηλέφωνο: 22488400

Φαξ: 22488442

Ιστοσελίδα: www.iph.com.cy

 

Δειτε Επισης

MPM Distributors Ltd
KEAN Soft Drinks Ltd
ipH IAKOVOS PHOTIADES FOODSTUFF SUPPLIERS LTD
Costa Coffee Kάψουλες espresso & Ready to Drink συσκευασίες
COCA-COLA HBC CYPRUS
ΣΥΚ ΑΝΕΜΟΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΛΤΔ
KEO plc
Christoudias Logistics
Το στοίχημα του branding