Leroy Merlin

Την ιδιαίτερη σημασία που αποδίδει η Leroy Merlin πρωτίστως στον σεβασμό απέναντι στους ανθρώπους της, αφαιρώντας αυστηρώς ηλικιακές, φυλετικές και κάθε είδους παρωχημένες ταμπέλες, αναλύει στο IN Business ο HR Manager της εταιρείας, Ιάσων Μακρής.

Η Leroy λειτουργεί πάντοτε με γνώμονα τον άνθρωπο, τον οποίο θεωρεί ως το σημαντικότερο κεφάλαιο στην ενίσχυση της

ανταγωνιστικότητάς της, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για τους δικούς της ανθρώπους, δηλαδή τους εργαζόμενούς της, τους οποίους σέβεται, τιμά, εκτιμά και συν τω χρόνω επιβραβεύει μέσω διαφόρων ενεργειών που έχει καθιερώσει.                                                  

 Δια του λόγου το αληθές, ενδεικτική είναι η τοποθέτηση του κ. Μακρή: «Στη Leroy Merlin οι άνθρωποι κρίνονται για τις αξίες, τις ικανότητές τους και μόνο. Για παράδειγμα, καίριες διευθυντικές θέσεις και γενικότερα πόστα ευθύνης στην εταιρεία κατέχουν γυναίκες, νέοι σε ηλικία άνθρωποι, ακόμη και νεοπροσληφθέντες είτε πρόκειται για νεαρούς είτε για άτομα που βρίσκονται στα όρια της συνταξιοδότησης».

Φιλοσοφία ευκαιριών 

Όπως υποδεικνύει ο HR Manager της Leroy, το να δίνονται ευκαιρίες σε όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους, είναι θέμα φιλοσοφίας για την εταιρεία είτε πρόκειται για τους δικούς της εργαζόμενους είτε ακόμη και για πελάτες της.                                       

Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, εξηγεί ότι επενδύουν στην ανάπτυξη και την αξιοποίηση των συνεργατών τους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου και καταγωγής. Από πλευράς τους, συνεχίζει, παρέχουν μια σωστή, αποτελεσματική και συνεχόμενη εκπαίδευση και επιμόρφωση, ενώ προσπαθούν να προσφέρουν όλα τα κατάλληλα εφόδια για την ανέλιξή τους.                                

 «Μεταξύ άλλων, οργανώνουμε εκπαιδεύσεις, σεμινάρια, εφαρμόζουμε σύστημα συνεχούς αξιολόγησης (360 μοιρών), υποστηρίζουμε την ανοιχτή επικοινωνία αλλά και την ανατροφοδότηση σε ό,τι αφορά την καθημερινή τους απόδοση, βοηθώντας τους να γίνονται μέρα με τη μέρα καλύτεροι», λέει ο κ. Μακρής, προσθέτοντας ταυτόχρονα ότι εξίσου σημαντικό είναι να αναζητείς συνεχώς τρόπους, ώστε από τη μία να βελτιώνεται η απόδοση και απ’ την άλλη, ο κάθε εργαζόμενος θα είναι ευχαριστημένος και χαρούμενος από τη δουλειά του».

Άλλωστε, όπως σημειώνει, «στόχος μας είναι να είμαστε όσο πιο χαρούμενοι γίνεται κατά τη διάρκεια της εργασίας μας».

 

Επιβραβεύονται οι καλύτεροι                                                   

Όπως ισχύει και στην περίπτωση των ευκαιριών ανέλιξης που δίνονται σε όλους χωρίς καμία απολύτως διάκριση, έτσι γίνεται και με το κεφάλαιο επιβράβευση. Σύμφωνα με τον κ. Μακρή, η εταιρεία δίνει ευκαιρίες επιβράβευσης σε όλους τους εργαζομένους ανεξαρτήτως θέσης, με κριτήριο την εξαιρετική απόδοση και την προσφορά τους στην εταιρεία.                                 

Με αυτόν τον τρόπο, προσθέτει, εξασφαλίζεται ότι όλοι οι συνεργάτες έχουν την ευκαιρία να συνεισφέρουν, να αξιολογηθούν και να περιμένουν αναγνώριση για τα επιτεύγματά τους.                                                                                                     

Συνεχίζει λέγοντας ότι φροντίζουν κάθε χρόνο να επιβραβεύουν με αύξηση μισθού τους συνεργάτες που εμφανίζουν εξαιρετική απόδοση, κάτι το οποίο αποτελεί ισχυρό κίνητρο για τη διατήρησή της σε υψηλά επίπεδα. Πέραν αυτών, υπογραμμίζει, μοιράζονται όλες τις επιτυχίες της εταιρείας με το προσωπικό, ανεξαρτήτως θέσης και βάσει της εκάστοτε ανάπτυξης που επιτυγχάνεται, μέσω ειδικού συστήματος bonus.

 

Πρώτα η προσωπικότητα

Χωρίς να παραγνωρίζει το γνωσιολογικό κομμάτι μιας εργασίας (hard skills), ο HR Manager της εταιρείας εξηγεί πόση σημασία αποδίδεται και στην προσωπικότητα ενός υποψηφίου, στα λεγόμενα soft skills, για την κάλυψη μιας κενής θέσης.            

Αυτό, σημειώνει χαρακτηριστικά, είναι το πακέτο που πρέπει να διαθέτει ένας υποψήφιος για κάλυψη μιας κενής θέσης. Στην ερώτηση ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά, αφήνει πίσω κάθε διάκριση και αναφέρεται συγκεκριμένα στη δεξιότητα στην επικοινωνία, στην προσαρμοστικότητα, στην ευελιξία, στην ομαδικότητα, στην ικανότητα για συνεργασία, στην επίλυση προβλημάτων κ.ά. Είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά, λέει, που καθορίζουν κατά πόσο ένας υποψήφιος θα επιτύχει ή όχι στην κατάκτηση μιας θέσης στην εταιρεία, καθώς όσο πιο ανεπτυγμένα είναι τόσο πιο ομαλή θα είναι και η ένταξή του στην ομάδα της Leroy Merlin. Συνεπώς θεωρούνται εξαιρετικά σημαντικά, καταλήγει ο Ιάσων Μακρής.

 

Στοιχεία επικοινωνίας:

Διεύθυνση: Καλαμών 16, Στρόβολος 2032, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22473400

Δειτε Επισης

Voici la Mode
PwC Κύπρου
MAP S.PLATIS GROUP
Leroy Merlin
KPMG ΚΥΠΡΟΥ
ASTROBANK
ACS Courier
ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΑΛΦΑΜΕΓΑ
Τράπεζα Κύπρου
EXNESS