powered by

Με νέα εταιρική ταυτότητα οι Γενικές Ασφάλειες ανοίγουν δρόμο στο αύριο

Εδώ και 70 χρόνια, οι Γενικές Ασφάλειες παραμένουν σταθερές στην αποστολή και τις αξίες τους, τιμώντας την εμπιστοσύνη 100 χιλιάδων πελατών τους  που αναγνωρίζουν τη ραγδαία αναπτυξιακή της πορεία. Σήμερα, η εξέλιξη αυτή αποκτά εικόνα: Οι Γενικές Ασφάλειες, ανοίγοντας δρόμο στο αύριο, εκσυγχρονίζουν την εταιρική τους ταυτότητα.

Η Εταιρεία αναπτύσσεται, εκσυγχρονίζεται και επενδύει στην τεχνολογία, στο δίκτυο ασφαλιστικών συμβούλων, στους ανθρώπους της, με στόχο να είναι η πρώτη επιλογή προσφέροντας εύκολες, γρήγορες και ασφαλείς λύσεις στους πελάτες της.

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης αυτής, η νέα εταιρική ταυτότητα που υιοθετείται είναι πιο λιτή, καθαρή και αναδεικνύει την εταιρεία περισσότερο από ποτέ. Ταυτόχρονα υπηρετεί την ιστορία, την ταυτότητα και τις αξίες της, παραμένοντας αισθητικά και ουσιαστικά στην οικογένεια των εταιρειών του Συγκροτήματος της Τράπεζας Κύπρου.

Το ίδιο το brand name, «Γενικές Ασφάλειες», αποκτά τη σταθερότητα που αξίζει στον Οργανισμό και που έχει δομήσει για δεκαετίες με τη σταθερή της προσφορά.

Από το 1951, οι Γενικές Ασφάλειες βρίσκονται δίπλα στον άνθρωπο, τον επαγγελματία, τον επιχειρηματία και την κοινωνία ως πυλώνας σταθερότητας και ασφάλειας. Η εξέλιξη της εταιρικής της ταυτότητας και του λογοτύπου εκφράζουν την ιδέα μιας δυναμικής, προοδευτικής εταιρείας που νοιάζεται και που μέσα από τα δικά της ιδανικά, επιδιώκει την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Δειτε Επισης

Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers