To SHARK Energy Drink λανσάρει δύο νέες γεύσεις

Το SHARK ENERGY DRINK, πρωταγωνιστεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών της κυπριακής αγοράς, ανεβάζοντας τη διάθεση και τα επίπεδα ενέργειας.

Ακολουθώντας τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, η εταιρεία OSOTSPA Co. Ltd, παραγωγός του SHARK Energy Drink, με 120 χρόνια παρουσίας, συνεχίζει να αναπτύσσεται και ανακοινώνει το λανσάρισμα δύο νέων προϊόντων στην οικογένεια SHARK.

Οι νέες γεύσεις SHARK C Xplosion και SHARK B Power λανσάρονται σε ιδιαίτερες  συσκευασίες (cans), με δημοφιλή emoji και απευθύνονται κυρίως στους νεαρούς καταναλωτές, ηλικίας 17 – 25. Με τροποποιημένη, σε σχέση με τη βασική σειρά γεύσεων SHARK, συνταγή, χωρίς ταυρίνη, πλούσιες σε βιταμίνες, οι δυο νέες γεύσεις προσφέρουν ενέργεια και αποτελούν την ιδανική επιλογή για να ξεδιψάσει κανείς.

Επιπλέον, στα πλαίσια της διαφημιστικής του καμπάνιας, το SHARK Energy Drink έχει δημιουργήσει ένα μοναδικό βίντεο, το οποίο αναδεικνύει τις νέες γεύσεις, επενδυμένο με μουσική, η οποία γράφτηκε αποκλειστικά για τα νέα προϊόντα και ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις και τις συνήθειες της GEN Z, αντανακλώντας το νεανικό και μοντέρνο χαρακτήρα τους.

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα του SHARK ENERGY BOOST CY στο Instagram (https://www.instagram.com/sharkenergyboost/) και δείτε το βίντεο στο YouTube

Οι νέες γεύσεις SHARK C Xplosion  και  SHARK B Power, διατίθενται στην κυπριακή αγορά από τη Φώτος Φωτιάδης Διανομείς ΛΤΔ, σε επιλεγμένα περίπτερα και υπεραγορές σε ολόκληρη την Κύπρο.

Δειτε Επισης

Αισιοδοξεί το λιανεμπόριο λόγω τουρισμού εν μέσω ενεργειακής και υδατικής κρίσης-Ισχυρές οι προοπτικές ανάπτυξης
Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Θέλουν να ανοίξει ξανά για τα αυτοκίνητα η Μακαρίου και ζητούν να εφαρμοστεί άμεσα η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου