Αποκλειστική συνέντευξη του CEO της Revolut
07:03 - 11 Ιουλίου 2021
Μπορεί η Revolut να ήρθε στο προσκήνιο για να εγκαινιάσει μια νέα εποχή στον τραπεζικό τομέα, αλλά, έξι χρόνια αργότερα, η fintech εξασφάλισε άδεια λειτουργίας ως παραδοσιακή τράπεζα.
Σε αποκλειστική συνέντευξη στο επετειακό τεύχος του GOLD, ο Nik Storonsky, CEO και ιδρυτής της Revolut, εξηγεί γιατί η ενσωμάτωση της καθημερινής τραπεζικής στην προσφορά της εταιρείας δεν παρεκκλίνει από την αρχική της φιλοδοξία να καταστεί χρηματοοικονομική σούπερ εφαρμογή, καθώς και πώς μια πιο δομημένη και αποτελεσματική προσέγγιση τη βοήθησε να πλοηγηθεί στα ταραχώδη νερά της πανδημίας.
Η Revolut ξεκίνησε από ένα βασικό ζήτημα-το παράλογο κόστος που σχετίζεται με τη δαπάνη χρημάτων στο εξωτερικό -και έχει εξελιχθεί σε μια εφαρμογή που καλύπτει σχεδόν όλες τις οικονομικές ανάγκες των χρηστών της. Μπορείτε να μας δώσετε μια εικόνα για τα διάφορα προϊόντα που προσφέρονται τώρα στην εφαρμογή Revolut;
Η εφαρμογή Revolut έχει αναπτυχθεί πολύ τα τελευταία έξι χρόνια. Γεννήθηκε πράγματι από την ιδέα της μη πληρωμής υψηλών τελών συναλλάγματος και τελικά μετατράπηκε σε μια πραγματική οικονομική εφαρμογή, ένα εργαλείο με το οποίο οι πελάτες μπορούν να διαχειρίζονται όλα τα χρήματα: Πληρωμές με κάρτες και κινητά, μεταφορές χρημάτων, προϋπολογισμός, ανάλυση δαπανών, vaults, δωρεές, crypto, επιστροφή χρημάτων και εκπτώσεις σε αγαπημένες μάρκες, λογαριασμούς, συνδρομές, ταξιδιωτική ασφάλιση, ασφάλιση για αγορές και άλλα. Οι άνθρωποι δεν θέλουν να κατεβάσουν δεκάδες εφαρμογές για ό, τι χρειάζονται. Θέλουν να έχουν έναν μόνο αξιόπιστο συνεργάτη και να είναι σίγουροι ότι μπορούν να βρουν ό, τι χρειάζονται εκεί. Έχουμε θέσει ένα νέο πρότυπο στη βιομηχανία fintech και συνεχίζουμε να ακούμε τους πελάτες μας, να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους και να ανεβάζουμε τον πήχη κάθε μέρα.
Μια σημαντική αλλαγή στο μοντέλο της Revolut ήρθε όταν απέκτησε ευρωπαϊκή τραπεζική άδεια το 2018. Έχει έκτοτε λειτουργήσει ως τράπεζα σε 10 χώρες της Ε.Ε., συμπεριλαμβανομένης της Κύπρου. Τι είδους επιπτώσεις είχε αυτή η αλλαγή όσον αφορά την κερδοφορία, η οποία ιστορικά υπήρξε προβληματικό ζήτημα για την εταιρεία;
Είναι πολύ νωρίς για να δούμε τον αντίκτυπο της Revolut Bank, καθώς μόλις κυκλοφόρησε σε 12 αγορές και μια συγκεκριμένη υπηρεσία, όπως η πίστωση που είναι διαθέσιμη μόνο στη Λιθουανία και την Πολωνία αυτή τη στιγμή. Τα τελευταία χρόνια, η επικέντρωσή μας ήταν στην αύξηση της πελατειακής μας βάσης, στην επέκταση σε νέες αγορές και στις προσλήψεις. Καθένας από αυτούς τους τομείς απαιτεί μεγάλη επένδυση. Παρά το γεγονός ότι η επιχείρηση είναι μικρότερη των έξι ετών, είμαστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη κερδοφορίας, αν και προφανώς αυτό εξαρτάται πάντα από επενδυτικές αποφάσεις. Το 2020, επεκτείναμε την προσφορά μας σε πελάτες με επίκεντρο τις καθημερινές δραστηριότητες και το περιορισμένο κόστος. Έχουμε επικεντρωθεί στην αύξηση των εσόδων, στη βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και στη μείωση του λειτουργικού κόστους, με αποτέλεσμα να είμαστε κερδοφόροι τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε βιώσιμοι και κερδοφόροι.
Πρόσφατα υποβάλατε αίτηση για τραπεζική άδεια στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αίτηση;
Φιλοδοξία μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες σε όλο τον κόσμο μια οικονομική super εφαρμογή, με την οποία να μπορούν να διαχειρίζονται όλες τις πτυχές της οικονομικής τους ζωής με την καλύτερη αξία, την καλύτερη ασφάλεια και την καλύτερη επιλογή σε ό, τι θέλουν να κάνουν. Η καθημερινή τραπεζική βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της φιλοδοξίας. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με ρυθμιστικές αρχές στο Ηνωμένο Βασίλειο για να ολοκληρώσουμε αυτήν τη διαδικασία και να παρέχουμε τα βασικά προϊόντα που περιμένουν οι πελάτες από την κύρια τράπεζά τους, όπως υπεραναλήψεις, δάνεια και λογαριασμούς καταθέσεων.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο επετειακό τεύχος του GOLD που κυκλοφορεί και σε digital έκδοση http://www.goldnews.com.cy/digitaledition/#/reader/39485/1474222