H κάθοδος και οι στόχοι του Κωτσόβολου στην Κύπρο

Πλάνο για κατάκτηση του 35% της κυπριακής αγοράς τα επόμενα χρόνια έχει στην ατζέντα η Κωτσόβολος, καθώς ετοιμάζεται να ανοίξει τα πρώτα καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό. 

Παρουσιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα για το οικονομικό έτος 2020-2021, η Κωτσόβολος αναφέρθηκε στη λειτουργία των δύο φυσικών καταστημάτων στη Λευκωσία (2.100 τμ) και τη Λεμεσό (2.080 τμ), με τον προγραμματισμό να προβλέπει πως θα ανοίξουν επίσημα στις 12 Ιουλίου. Την παρουσία της Κωτσόβολος στην Κύπρο συμπληρώνει ένα άρτια καταρτισμένο, σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, αλλά και το ηλεκτρονικό κατάστημα kotsovolos.cy.

Ο Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος - Dixons South East Europe τόνισε πως στόχος είναι η κατάκτηση μεριδίου αγοράς 35% (τζίρος περίπου 50 εκατ. ευρώ) μέσα στα επόμενα χρόνια. Μάλιστα ανέφερε πως η Κύπρος αποτελεί το πρώτο βήμα όσον αφορά την επέκταση της αλυσίδας εκτός συνόρων και η πορεία του εγχειρήματος θα καθορίσει τις μελλοντικές εξελίξεις σε αυτό το πεδίο. Σημείωσε, επίσης, όμως, πως αναμένει ανακατατάξεις και στην ελληνική αγορά, προβλέποντας πως θα υπάρξουν concept, που δεν θα αποδειχθούν βιώσιμα στην πάροδο των χρόνων.

Μεταξύ άλλων η εταιρεία ανακοίνωσε τζίρο 579 εκατ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2020-2021 και επενδυτικό πλάνο ύψους 13 εκατ. ευρώ για την τρέχουσα οικονομική χρήση. Συνοπτικά, για το οικονομικό έτος 2020-2021 ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €579 εκ., σημειώνοντας αύξηση 7.6%, σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος 2019-2020, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €43.8 εκ., από €43.6 το προηγούμενο έτος. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €20.9 εκ., από €22.4 το 2019-2020. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος ανήλθαν στα €11 εκ., από €11.4 το προηγούμενο έτος και τα ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν κατά 114%, φτάνοντας τα €76.6 εκ.

Δειτε Επισης

Έφεραν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κινδυνεύουν να τους μείνουν-Ανάστατοι και ξεκρέμαστοι οι εισαγωγείς
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Επιστρέφει με όραμα το φρέσκο κυπριακό γάλα Χαραλαμπίδης
Νέους κανόνες για εγγραφή οχημάτων και ελέγχους για εκπομπές προτείνει η Κομισιόν
Η εξέλιξη των υπεύθυνων επιλογών στο κυπριακό καλάθι-Πώς η Lidl Κύπρου οδηγεί τη μετάβαση προς μια πιο συνειδητή και βιώσιμη κατανάλωση
Τραμπ: Μελετά νέες εξαιρέσεις στους δασμούς για τις αυτοκινητοβιομηχανίες
Σκίαση και ενεργειακή εξοικονόμηση...Η φιλοσοφία της Euroblinds
Σκλαβενίτης: Μετά την Έγκωμη, ο Ύψωνας-Άνοιξε το νέο κατάστημα στη Λεμεσό
Μ. Κωνσταντίνου: Ισχυρή και σε διαρκώς αναπτυσσόμενη πορεία η κυπριακή γαλακτοβιομηχανία-Ανοδικά και φέτος
Αξιοσημείωτη ανάπτυξη για Mall of Cyprus και Mall of Engomi-Ανθεκτικότητα στις προκλήσεις και δυνατό tenancy mix