Η σημασία των προγραμμάτων επιβράβευσης για τις επιχειρήσεις
09:17 - 01 Ιουλίου 2021

Πώς να αποκτήσετε ΔΩΡΕΑΝ το δικό σας πρόγραμμα επιβράβευσης
Η αξία πίσω από τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών έγκειται στο ότι οποιοσδήποτε τύπος επιχείρησης μπορεί να εφαρμόσει το δικό του πρόγραμμα για να διατηρήσει τους πελάτες ή και να αποκτήσει καινούριους. Είτε πρόκειται για εστιατόριο, κατάστημα ή ακόμα και για φροντίδα σπιτιού, αυτοκινήτου, η οποιαδήποτε μορφή επιβράβευσης που προσφέρεται προς τους πελάτες, όχι μόνο τους κάνει να αισθάνονται σημαντικοί αλλά συμβάλει και στη διατήρησή τους.
Σύμφωνα με την Αρχή Pareto, το 80% των πωλήσεων μιας επιχείρησης προέρχεται μόνο από το 20% των πιστών πελατών της. Έχοντας αυτό υπόψιν θα ήταν καλό για μια επιχείρηση να έχει ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ώστε να διασφαλίσει τη διατήρηση του πελατολογίου αφού έτσι δείχνει στον καταναλωτή ότι αναγνωρίζει την αφοσίωσή του στο προϊόν της και ως εκ τούτου τον επιβραβεύει για αυτό.
Έρευνες καταδεικνύουν πως μια αύξηση κατά 5% στην αφοσίωση των πελατών μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση 25% έως 100% στα κέρδη ανά πελάτη, καθώς οι πιστοί πελάτες θεωρούνται 10 φορές πιο πολύτιμοι από τους πελάτες της πρώτης φοράς. Η αφοσίωση και η διατήρηση των πελατών συμβάλλουν σημαντικά στη δυναμική της επιχείρησης.
Οι πιστοί πελάτες ξοδεύουν χρήματα σε πιο τακτά διαστήματα, οπότε η εφαρμογή ενός προγράμματος επιβράβευσης μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που καταναλώνουν. Σύμφωνα με την έρευνα, το 69% των πελατών δηλώνουν ότι τα προγράμματα επιβράβευσης επηρεάζουν από ποια επιχείρηση αγοράζουν, το 57,4% το κάνει για εξοικονόμηση χρημάτων και το 37,5% για να λάβει την επιβράβευση.
Επιπλέον, η έρευνα επισημαίνει ότι το 49% των καταναλωτών τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα μετά την ένταξη σε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, καθώς πολλοί από αυτούς πιστεύουν ότι όσο περισσότερο ξοδεύουν τόσο περισσότερο εξοικονομούν.
Τα προγράμματα επιβράβευσης δεν είναι βραχυπρόθεσμες στρατηγικές διατήρησης πελατών. Για να έχουν επιτυχία είναι σημαντικό να προστίθενται κίνητρα και αναβαθμίσεις για να μεγιστοποιήσουν την πιθανότητα ο καταναλωτής να παραμείνει πιστός στην επιχείρηση.
Οι αναβαθμίσεις στο πρόγραμμα επιβράβευσης πρέπει να είναι άμεσα ανάλογες με τις συνήθειες ή τις τάσεις δαπανών του πελάτη. Το πρόγραμμα θα πρέπει να ανανεώνεται ανεξαρτήτως εάν ο πελάτης αγοράζει σε τακτική βάση ή αν σταματήσει να ξοδεύει μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Το πρόγραμμα επιβράβευσης βοηθά ώστε να τον “προσκαλέσετε” στην επιχείρησή σας δημιουργώντας μια αίσθηση ανάγκης, έχοντας προσφορές συγκεκριμένης διάρκειας. Η κάθε επιχείρηση, θα πρέπει να επιδιώκει το συμφέρον των πελατών της και με έμπρακτες κινήσεις να κρατά επαφή μαζί τους.
Τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών έχουν θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις, καθώς το 83% των καταναλωτών δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να συνεργαστούν με μια εταιρεία που προσφέρει κίνητρα για τις αγορές τους. Αποδεδειγμένα η δημιουργία ενός σταθερού προγράμματος επιβράβευσης απαιτεί μεγάλη προσπάθεια από τα τμήματα μάρκετινγκ και ανάπτυξης της κάθε επιχείρησης. Ειδικά για τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί, λόγο κόστους και έλλειψης κατάλληλου προσωπικού.
Γι’ αυτό υπάρχει η Βuyway365. Μέσω της εφαρμογής της, η επιχείρησή σας αποκτά και συμμετέχει αυτόματα σε ένα ολοκληρωμένο και πολύ καλά οργανωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών.
Αν είστε επιχειρηματίας και θέλετε να μάθετε περισσότερα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα της Buyway365 κάνοντας κλικ εδώ.