Powered by

Διαγωνισμός €235.000 για το στρατηγικό σχέδιο χερσαίων μεταφορών

Το Υπουργείο Μεταφορών Επικοινωνών και Έργων ανακοινώνει την προκήρυξη ανοικτού Διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών για την ανάπτυξη του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Χερσαίων Μεταφορών Κύπρου, με εκτιμώμενη αξία €235.000 συν Φ.Π.Α. (και €15.000 συν Φ.Π.Α. για δικαίωμα προσφυγής στη διαδικασία διαπραγμάτευσης του 29(5) του Ν.73(Ι)/2016), με διάρκεια εκτέλεσης συμβολαίου ίση με 16 μήνες. Η προκήρυξη έγινε στις 31 Μαΐου 2021 και ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών μέσα από το σύστημα του eProcurement έχει οριστεί η 9η Ιουλίου 2021.

Αντικείμενο του Διαγωνισμού είναι η παροχή υπηρεσιών για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης Εθνικής Στρατηγικής για τις Χερσαίες Μεταφορές (Κύπρος 2040) και  του αντίστοιχου Σχεδίου Δράσης για τη στήριξη της μελλοντικής ανάπτυξης στον τομέα των μεταφορών. Συγκεκριμένα, το έργο έχει στόχο να διευκολύνει τον προσδιορισμό καθώς και την στήριξη των απαραίτητων μελλοντικών πολιτικών και επενδύσεων στον τομέα των μεταφορών (μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα), ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει να ευθυγραμμίσει τον τομέα των μεταφορών με τις απαιτήσεις του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα, συμβάλλοντας έτσι στην ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη, στο μετριασμό της κλιματικής αλλαγής και στην κατάλληλη εξέλιξη του τομέα των μεταφορών της χώρας.

Το έργο θα καλύπτει τόσο τις επιβατικές όσο και τις εμπορικές υπεραστικές χερσαίες μεταφορές, τις υπεραστικές δημόσιες συγκοινωνίες καθώς και διατομεακά θέματα που επηρεάζουν τις χερσαίες μεταφορές (π.χ. θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές) με τον ακόλουθο τρόπο:

•   Μέσω ανάλυσης της κινητικότητας, βασισμένη στη συλλογή δεδομένων και την ανάλυση των προβλημάτων, οδηγώντας έτσι στο σχεδιασμό μιας σειράς μέτρων που θα στοχεύουν στη βελτίωση της οικονομικής αποδοτικότητας, της οδικής ασφάλειας, της προσβασιμότητας, των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και της διεθνούς συνδεσιμότητας των εμπορικών και επιβατικών μεταφορών.

•   Μέσω της ανάπτυξης μιας δέσμης μέτρων πολιτικής, που αποσκοπεί στην υποστήριξη των στόχων του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα, καθώς και των σχετικών πολιτικών μεταφορών σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης (Λευκή Βίβλος για τις μεταφορές).

Σημειώνεται ότι, το Έργο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε ποσοστό 85%, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος: «Ανταγωνιστικότητα και Αειφόρος Ανάπτυξη» και κατά 15% από εθνικούς πόρους.

Δειτε Επισης

Κυριάκος Κακουρής: Συζητήσεις με ΑΗΚ για δάνειο προς αναβάθμιση του δικτύου της-Η θέση ΕΤΕπ για GSI και τερματικό
ΑΤΑ, κατώτατος, συμβάσεις και απεργίες-Τα καυτά εργασιακά θέματα της χρονιάς που πέρασε και ο κομβικός ρόλος της ΟΕΒ
Scope Ratings: Σταθερές προοπτικές για κυπριακή οικονομία-Ευάλωτη στην κλιμάκωση παγκόσμιων εμπορικών εντάσεων
Σταύρος Σταύρου, Ευγένιος Ευγενίου και Βαλεντίνος Πολυκάρπου...Μόνο θετικά από την ένταξη στη ζώνη Σένγκεν
Μικρή άνοδος την Παρασκευή στο ΧΑΚ
Συρρίκνωση του δημοσιονομικού ελλείμματος-Περιορίστηκε στα €6 εκατ. το δ'΄τρίμηνο του 2024
Από διαφορετικές αφετηρίες για την ΑΤΑ-«Ο θεσμός είναι αναχρονιστικός και χρήζει βελτίωσης ή αντικατάστασης»
Μισθολογικές αυξήσεις και βελτίωση ωφελημάτων διεκδικούν οι ωρομίσθιοι-Το μήνυμα προς την Κυβέρνηση
Υλοποιούνται με επικαιροποιημένους στόχους μέτρα για πράσινη κινητικότητα-Η διαβεβαίωση του Υπουργείου Μεταφορών
Οι κατώτατοι μισθοί στην Ε.Ε.-Σε ποια θέση βρίσκεται η Κύπρος