Powered by

Προωθητικό φιλμάκι για το περιφερειακό μουσείο αγροτικής ζωής Ακάμα στην Δρούσια

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου συνεχίζοντας τις προσπάθειες προώθησης  της υπαίθρου της επαρχίας και με αφορμή την πενιχρή επισκεψιμότητα  που καταγράφει το εν λόγω μουσείο στην Κοινότητα Δρούσιας έχει σε εξέλιξη την δημιουργία προωθητικού φίλμ για γνωστοποίηση του χώρου και της ευρύτερης περιοχής.   

 

Με μια φρέσκια προσέγγιση και επαγγελματική εκτέλεση σεναρίου, με την χρήση τελευταίας τεχνολογίας όσον αφορά την ποιότητα, αναμένεται να παραχθεί ένα πολύ περιεκτικό, ποιοτικό και αποτελεσματικό προωθητικό εργαλείο ενάμιση λεπτού και ένα μικρότερο των 30 δευτερολέπτων.
 

Τα φιλμάκια αυτά θα αποσταλούν σε διάφορους ενδιαφερόμενους για χρήση ενώ παράλληλα θα χρησιμοποιηθούν από την ΕΤΑΠ Περιφέρεαις Πάφου κατά κύριο λόγο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αρχικά στις ψηφιακές προωθητικές εκστρατείες που τρέχουν αυτή την περίοδο μέχρι και τον Αύγουστο.   

 

 

Δειτε Επισης

Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
Το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ενισχύθηκε το πλαίσιο κατά ξεπλύματος χρήματος στην Κύπρο-Η νέα έκθεση της Moneyval
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad
Το «ταμείο» στις επενδυτικές σχέσεις Κύπρου και Ινδίας…Κάθοδος εταιρειών, νέες υπηρεσίες και μνημόνια συνεργασίας
Palm Beach Resort: Εκεί όπου η παραθαλάσσια πολυτέλεια συναντά την επένδυση με προοπτική
Δώδεκα χρόνια στρατηγικής προόδου για το οικοσύστημα επενδυτικών ταμείων της Κύπρου
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Έρχονται και άλλες...Τεράστιο και αυξανόμενο το ενδιαφέρον ινδικών εταιρείων για παρουσία στην Κύπρο