Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Alpha Bank Cyprus στο επίκεντρο της νέας στρατηγικής της Τράπεζας

Η ανάπτυξη των απαραίτητων ψηφιακών υποδομών και ο ανασχεδιασμός των σημαντικότερων «σημείων επαφής» του Πελάτη με την Τράπεζα, αποτελούν τη νέα στρατηγική-πρόκληση που έθεσε σε εφαρμογή η Alpha Bank Cyprus Ltd, έχοντας ως βασικό της μέλημα τη διαμόρφωση ενός μοντέλου που παρέχει περισσότερη ευελιξία, αυτονομία και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.

Σε ευθυγράμμιση με το επιτυχημένο μοντέλο ψηφιακού μετασχηματισμού που έθεσε σε εφαρμογή από το 2017 ο μητρικός Όμιλος Alpha Bank σε όλους τους τομείς λειτουργίας του, η Alpha Bank Cyprus Ltd, ενισχύοντας την πελατοκεντρική της προσέγγιση, έχει ξεκινήσει τον προγραμματισμό μιας σειράς από έργα, όπως η αυτοματοποίηση των λειτουργιών, η απλούστευση και συντόμευση των διαδικασιών, η αξιοποίηση των ψηφιακών δεδομένων, η ανάπτυξη των ψηφιακών καναλιών και ο περιορισμός της χρήσης εγγράφων σε φυσική μορφή, τα οποία αποτελούν βασικές προτεραιότητες της ψηφιακής της στρατηγικής.

Στόχος της Alpha Bank Cyprus είναι να αναβαθμίσει συνολικά την εμπειρία του Πελάτη και να ενισχύσει το ψηφιακό portfolio της με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας, που σχεδιάζονται με γνώμονα τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες και αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας. Η Τράπεζα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση του απαιτούμενου χρόνου διεκπεραίωσης των συναλλαγών και στην αυτοματοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών, ώστε o Πελάτης να αποκτήσει περισσότερη ευελιξία, αυτονομία και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.

Σχολιάζοντας τη νέα ψηφιακή στρατηγική, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alpha Bank Cyprus Ltd, κ. Κωνσταντίνος Δ. Κουτεντάκης επεσήμανε πως «για τα επόμενα χρόνια ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα είναι επίκεντρο του επιχειρησιακού μας προγραμματισμού, προκειμένου να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις νέες ανάγκες και προσδοκίες των Πελατών στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας».

Η υλοποίηση των στόχων του στρατηγικού σχεδιασμού, θα επιτρέψει στην Alpha Bank να γίνει πιο ευέλικτη και αποτελεσματική, προσφέροντας σύγχρονες λύσεις και υπηρεσίες στους Πελάτες της, ενώ παράλληλα εξελίσσει την επιχειρησιακή της αποδοτικότητα, κερδίζοντας το στοίχημα αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης στη εμπειρία εξυπηρέτησης του Πελάτη. Η συνεχής ενίσχυση της θέσης της Τράπεζας στην κυπριακή αγορά, μέσα από την πλήρη κάλυψη των αναγκών και απαιτήσεων των Πελατών, αποτελεί πρωταρχικό στόχο, που ενδυναμώνεται περαιτέρω αξιοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία του Ομίλου Alpha Bank.

 

Δειτε Επισης

Τορπιλίζουν κάθε προσπάθεια για γεφύρωση των διαφορών στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-Αισοδοξία για τα ξενοδοχεία
Σε πλήρη εξέλιξη η ολοκληρωμένη στεγαστική πολιτική-Ενθαρρυντικό το ενδιάφερον των developers για το Build to Rent
Νέα μηνύματα στους απεργούς από τον…Λόφο-«Οι πάντες να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων»
Ψήφος εμπιστοσύνης και από Fitch στην κυπριακή οικονομία-«Πιο αξιόπιστη για τους επενδυτές η χώρα μας»
Λουίς ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Νέες μειώσεις στα επιτόκια εάν διατηρηθούν οι προβλέψεις για τον πληθωρισμό
ING: Αυτές είναι οι εκτιμήσεις για τις μειώσεις των επιτοκίων το 2025 σε ΕΚΤ και Τράπεζα της Αγγλίας
Η συνδρομή της AWS στα success stories των πελατών της και η απήχηση του cloud στις επιχειρήσεις της Κύπρου
Ο Χρίστος Αγγελίδης νέος Γενικός Διευθυντής του ΠΑΣΥΞΕ-Πότε αναλαμβάνει καθήκοντα
Νάγκελ: Η ΕΚΤ δεν πρέπει να μειώσει τα επιτόκια πολύ γρήγορα
Παρουσιάστηκε ο οδικός χάρτης για επανασύσταση του συνεργατισμού-«Ωρίμασαν οι συνθήκες»