NEDECO Electronics: Έξυπνες τεχνολογικές λύσεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών

Με σύμμαχο την τεχνολογία, η NEDECO Electronics ασχολείται με την εισαγωγή, διανομή και εγκατάσταση τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού και δικτύων. Ιδρύθηκε το 1989 από τον Νεόφυτο Δημήτριου και αποτελεί εγκεκριμένο εισαγωγέα και μεταπωλητή της Γαλλικής εταιρείας κολοσσού ALCATEL-LUCENT Enterprise. Απευθύνεται σε όλες τις ιδιωτικές επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους, καθώς και σε δημόσιους οργανισμούς. Μεταξύ άλλων, συνεργάζεται με την Αστυνομία Κύπρου, την Εθνική Φρουρά, την KPMG Cyprus, τη Unicars, τα Αρτοποιεία Ζορπάς, την Epic και με πολλές άλλες μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.

Με 14 άτομα στο δυναμικό της, η NEDECO Electronics συγκαταλέγεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.  Ο Λουκιανός Ράφτης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, αναλύει τις κύριες δραστηριότητες της NEDECO Electronics, καθώς και τις κύριες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εταιρεία στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.               

Πείτε μας λίγα λόγια για την εταιρεία σας και τις υπηρεσίες που παρέχετε.
Με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, ο κύριος όγκος των εργασιών της NEDECO Electronics Ltd περιλαμβάνει την εισαγωγή, διανομή και εγκατάσταση τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού και δικτύων, συμπεριλαμβανομένων τηλεφωνικών συστημάτων διαφόρων μεγεθών, εξοπλισμού μετάδοσης δεδομένων και ασφάλειας δικτύου, καθώς και υψηλής τεχνολογίας τερματικών που επιτρέπουν την πρόσβαση σε δημόσιες υπηρεσίες ή ιδιωτικά δίκτυα.

Η εταιρεία αποτελεί εγκεκριμένο εισαγωγέα και μεταπωλητή της Γαλλικής Εταιρείας ALCATEL-LUCENT Enterprise στην κυπριακή αγορά από το 1989. Κατά τη διάρκεια της πορείας της και με την έλευση της ψηφιακής εποχής, η NEDECO Electronics Ltd εμπλούτισε το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών της και πέραν των τηλεπικοινωνιών, προσφέρει πλέον μία μεγάλη γκάμα έξυπνων τεχνολογικών λύσεων και προϊόντων όπως: τηλεφωνικά συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, εξοπλισμό ενσύρματου (LAN) και ασύρματου (WLAN) δικτύου, εξοπλισμό ασφάλειας δικτύου (Firewall), εφαρμογές Multi-Channel Contact Center, συστήματα καταγραφής τηλεφωνικών κλήσεων (Voice Recorder), εφαρμογές Ενοποιημένων Επικοινωνιών (Unified Communication), συστήματα τηλεδιασκέψεων (Video Conference), λύσεις IoT για διαχείριση στόλου οχημάτων (GPS Tracking) και διαχείριση ψυγείων (Cooler Control), Ασύρματα Συστήματα Αυτοματισμού Σπιτιού τελευταίας τεχνολογίας (Smart Home) κ.α.

 

Ποιες είναι σήμερα οι προκλήσεις για τον τομέα σας και την επιχείρησή σας;
Η πιο μεγάλη πρόκληση που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της οικονομίας, μια εξέλιξη η οποία επιταχύνθηκε τον τελευταίο χρόνο λόγω της πανδημίας. Τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης και η εξ’ αποστάσεως εργασία δημιούργησαν μεγάλη ανάγκη για προϊόντα που επιτρέπουν στους υπαλλήλους μιας εταιρείας να συνεχίσουν να δουλεύουν απρόσκοπτα από το σπίτι τους, διασφαλίζοντας έτσι τη λειτουργική συνέχεια πολλών επιχειρήσεων, εν μέσω της πανδημίας.

Γενικότερα, ο τομέας των τηλεπικοινωνίων βρίσκεται σε ένα συνεχές μεταβατικό στάδιο τα τελευταία χρόνια, απόρροια της ταχύτατης εξέλιξης της τεχνολογίας και ειδικά της ανάπτυξης του Διαδικτύου των Πραγμάτων (Internet of Things – IoT). Η δυνατότητα συνδεσιμότητας όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας, από τις τηλεφωνικές συσκευές, μέχρι τα κλιματιστικά και τον θερμοσίφωνα, δημιουργεί νέες προοπτικές και νέες ανάγκες, οδηγώντας διαρκώς στην εμφάνιση νέων προϊόντων. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην παροχή έξυπνων τεχνολογικών λύσεων, καλούνται να είναι συνεχώς σε εγρήγορση, ώστε να ανταποκρίνονται εγκαίρως στις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις.

Περαιτέρω, το γεγονός ότι οι άνθρωποι σήμερα χρησιμοποιούν έξυπνα κινητά και διάφορα άλλα έξυπνα gadgets και είναι διαρκώς συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, τους καθιστά ευάλωτους σε υποκλοπές συνομιλιών και σε κυβερνοεπιθέσεις, με την προστασία των προσωπικών δεδομένων να αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικά ζητήματα που καλείται ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών να αντιμετωπίσει.

Παράλληλα, η επιρροή της Τεχνητής Νοημοσύνης και τα δίκτυα νέας γενιάς 5G, αναμένεται να διαφοροποιήσουν δραστικά τις τηλεπικοινωνίες τα επόμενα χρόνια.

 

Ποια είναι τα άμεσα σχέδια ανάπτυξης της εταιρείας σας;
Ως εταιρεία τεχνολογίας παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις στον κλάδο μας, ενώ η συνεργασία μας με μεγάλους οργανισμούς του εξωτερικού, όπως η Alcatel-Lucent Enterprise, μας επιτρέπει να βρισκόμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά σε ό,τι αφορά την κυκλοφορία νέων προϊόντων και τεχνολογικών λύσεων στους τομείς δραστηριοποίησής μας. Για το αμέσως επόμενο διάστημα, θα επικεντρωθούμε στην εισαγωγή και εγκατάσταση τεχνολογικών λύσεων B2B (επιχείρηση-προς-επιχείρηση) όσο και B2C (επιχειρήσεις προς καταναλωτές).

Ποιοι είναι οι πελάτες σας και σε ποιους απευθύνεστε; Ποια η ανταπόκριση του Κύπριου καταναλωτή ως προς τις υπηρεσίες που παρέχετε;
Η εταιρεία μας απευθύνεται σε όλες τις ιδιωτικές επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους, καθώς και σε δημόσιους οργανισμούς. Μεταξύ άλλων, συνεργάζεται με την Αστυνομία Κύπρου, την Εθνική Φρουρά, την KPMG Cyprus, τη Unicars, τα Αρτοποιεία Ζορπάς, την Epic και με πολλές άλλες μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.

Ιεραρχώντας ως προτεραιότητα πλέον την ψηφιοποίηση, πολλοί πελάτες μας ζητούν προϊόντα τα οποία θα τους επιτρέψουν να διασφαλίσουν την ομαλή μετάβασή τους στην τηλεργασία και κατ’ επέκταση την επιχειρηματική τους συνέχεια. Ως εκ τούτου, τον τελευταίο χρόνο, το ενδιαφέρον για συστήματα Ενοποιημένων Επικοινωνιών, τα οποία μπορούν να «μεταφέρουν» την εξωτερική και εσωτερική εταιρική επικοινωνία από τα γραφεία στους υπολογιστές των υπαλλήλων στο σπίτι, ήταν ιδιαίτερα αυξημένο. Αυξημένη ήταν επίσης και η ζήτηση για εγκατάσταση των σύγχρονων Κέντρων Επικοινωνίας (Contact Centers) που διαθέτουμε. Τα σύγχρονα Κέντρα Επικοινωνίας τείνουν να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος έναντι των παραδοσιακών τηλεφωνικών κέντρων, προσφέροντας νέες δυνατότητες στους χειριστές τους. Γίνεται πλέον ευρέως αντιληπτό, ότι η αναβάθμιση και η ενίσχυση των επικοινωνιακών συστημάτων μπορεί να προσφέρει πολλαπλά οφέλη στις επιχειρήσεις, όπως η αύξηση της παραγωγικότητας, η βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών και η μείωση του κόστους.

Προϊόντα όπως η εφαρμογή “Fidelity” Multi-Channel Contact Center είναι ιδιαίτερα αποδοτικά για τον σκοπό αυτό. Πιο συγκεκριμένα, είναι μια έξυπνη εφαρμογή που υποστηρίζει την πολυκαναλική επικοινωνία, επιτρέποντας στους υπαλλήλους μίας εταιρείας να εξυπηρετούν τις ανάγκες των πελατών τους με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους όπως: μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω instant messaging (web chat), μέσω των social media (π.χ. Facebook, WhatApp, Twitter) κλπ.

 

Συνεργάτες / Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

Δειτε Επισης

Βραβεία Καινοτομίας & Έρευνας από ΟΕΒ και ΙδΕΚ: Οι γεμάτες έμπνευση δηλώσεις των βραβευθέντων (vid)
Οδηγός προστασίας δεδομένων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022