powered by

Έκτακτη προκήρυξη θέσεων σπουδών διδακτορικού επιπέδου στο ΤΕΠΑΚ

Το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) προκηρύσσει δύο (2) θέσεις για μεταπτυχιακές σπουδές Διδακτορικού επιπέδου (PhD), για εισαγωγή τον Σεπτέμβριο του 2021, στο θεματικό πεδίο "Ρομποτική και Αυτόνομα Συστήματα", με μερική χρηματοδότηση στο πλαίσιο ερευνητικού προγράμματος.

Για λεπτομέρειες αναφορικά με τις θέσεις πατήστε εδώ.

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων: 30 Ιουνίου 2021

Η δημιουργία της αίτησης καθώς και όλα τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω της Διαδικτυακής Πύλης του ΤΕΠΑΚ.

Το σύνολο των προσφερόμενων Διδακτορικών θέσεων είναι αναρτημένες εδώ

Το ύψος των διδάκτρων για μεταπτυχιακά προγράμματα διδακτορικού επιπέδου κυμαίνονται, αναλόγως της συμπερίληψης ή όχι διδακτικού μέρους στο πρόγραμμα, από €3200 μέχρι €5200. ‘Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες επεξηγούνται αναλυτικά εδώ.

Οι υποψήφιοι διδακτορικοί φοιτητές μπορούν να αποτείνονται για πληροφορίες στο Κέντρο Εξυπηρέτησης και Πληροφόρησης της Υπηρεσίας Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας (kep@cut.ac.cy) και στα τηλέφωνα 25002710 ή 25002711.

Δειτε Επισης

Μελέτη για την βιοποικιλότητα στα λατομεία της Κύπρου-Το πρώτο εθνικής κλίμακας ανάλογο εγχείρημα στην Ευρώπη
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συνυπογράφει τη συμφωνία σύμπραξης της EMERGE
Χρυσήλιος Πελεκάνος: Τι έρχεται να κάνει η Drone Destination στην Κύπρο και ο στόχος για απευθείας πτήσεις με Ινδία
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό