Powered by

Καινούργια τουριστική ταυτότητα για την Κύπρο με κύριο χαρακτηριστικό την... Αγάπη

Με κύριο χαρακτηριστικό την Αγάπη, το νέο λογότυπο της Κύπρου έρχεται να ενισχύσει την προσπάθεια για ενδυνάμωση και ανανέωση της τουριστικής ταυτότητας του νησιού.

Ο υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Περδίος, σε δηλώσεις του μετά την παρουσίαση στο Προεδρικό  του νέο λογότυπου ανέφερε ότι «Είναι ένα λογότυπο που μπορεί πολύ εύκολα να μετονομαστεί, να αλλάξει και να  δώσει μια νέα οντότητα και στις ειδικές μορφές τουρισμού που θέλαμε. Άρα πρέπει να πω ότι είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι από τη δουλειά που έχει γίνει από το συνεργάτη μας».

Πρόσθεσε επίσης ότι μέσα από αυτή την ενέργεια δίνεται ένα ισχυρό μήνυμα για την Κύπρο και τον τουρισμό. «Νομίζω το έχουμε νιώσει όλοι απόψε ότι επιτέλους αυτή η χώρα αλλάζει για τα καλά την τουριστική της ταυτότητα εν μέσω πανδημίας βεβαίως αλλά ουδέποτε είπαμε ότι θα σταματήσει ο μηχανισμός τουρισμού διότι υπάρχει μια πανδημία. Αντίθετα θέλαμε και επιδιώξαμε αυτή τη στιγμή τέλος Ιουνίου, πριν καλά καλά ανοίξει η τουριστική σεζόν, ούτως ώστε να δώσε το μήνυμα ότι η Κύπρος είναι ανοικτή, είναι ένα νησί με πάρα πολλές εμπειρίες αυθεντικές, που να μπορεί κάποιος να επισκεφτεί. Καταλήγοντας πρέπει να πω ότι είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος».

Παρουσιάζοντας το νέο λογότυπο, ο Υφυπουργός Τουρισμού και ο Διευθυντής της Base Element Γιώργος Ιακώβου, εξήγησαν τους βασικούς άξονες του σκεπτικού πίσω από τον σχεδιασμό του.

Το νέο λογότυπο θα αντικατόπτριζε την έννοια της Αγάπης και επέτρεπε να παρατεθούν τα παρακάτω:

  • Διαφορετικές προοπτικές.
  • Διάφορες εμπειρίες και δραστηριότητες.
  • Σύμμειξη φύσης και πολιτισμού.
  • Ένα λογότυπο που θα ήταν ευέλικτο και ευπροσάρμοστο αναλόγως αναγκών.
  • Ένα λογότυπο που θα διευκόλυνε την επικοινωνία δραστηριοτήτων χωρίς να περιορίζει τις δυνατότητες τους.
  • Ένα διαχρονικό λογότυπο.
  • Ένα λογότυπο που θα ταίριαζε με τον ψηφιακό κόσμο με τον οποίο συνδεόμαστε και επικοινωνούμε.

«Προσδιορίσαμε λοιπόν τη χρωματική μας παλέτα προκειμένου να αντιπροσωπεύονται όλες οι όψεις της Κύπρου: ο ήλιος (πορτοκαλί), ο πολιτισμός (κίτρινο), ο ουρανός και η θάλασσα (μπλε) και τα δάση, τις ελιές, τη φύση μας (πράσινο). Έτσι το λογότυπο μας πήρε τη μορφή του από τη σύμμειξη αυτών των στοιχείων και των χρωμάτων. Έπειτα, θελήσαμε να του δώσουμε μια πιο πολύπλευρη πινελιά, για να μπορεί να αντανακλά τα πολλά και διαφορετικά στοιχεία της χώρας μας και να προωθεί τα ειδικά ενδιαφέροντα που προσφέρει η Κύπρος. Για αυτό και δημιουργήσαμε ένα αρκετά ευπροσάρμοστο λογότυπο, μια ευέλικτη χρωματική παλέτα κι ένα ρευστό/αφαιρετικό περίγραμμα που θα καλύπτει όλες τις σχεδιαστικές μας ανάγκες, αλλά και του ευρύτερου τομέα συνεργατών μας, αφού το νέο λογότυπο θα μπορεί να χρησιμοποιείται και από τους τουριστικούς εταίρους μας, εφόσον πληρούν κάποια κριτήρια τα οποία θα αναρτηθούν στην εταιρική μας ιστοσελίδα» αναφέρθηκε μεταξύ άλλων.

 

  

  

 

Δειτε Επισης

Χ. Παπαχαραλάμπους: Πώς η Κύπρος θα μετατραπεί σε ολόχρονο προορισμό και ο στόχος για τουρισμό από ΗΠΑ και Ινδία
Κ. Κουμής: Αξιοσημείωτες επιδόσεις στις ειδικές μορφές τουρισμού-«Κλειδί» για επιμήκυνση τουριστικής περιόδου
Αποδίδουν καρπούς οι προσπάθειες της Hermes για επέκταση της συνδεσιμότητας της Κύπρου...Οι νέες αγορές-στόχοι
Αυξημένες οι αφίξεις και οι διανυκτερεύσεις σε τουριστικά καταλύματα της Ελλάδας τον Φεβρουάριο
Τα Coffeehouse παρουσιάζουν το νέο 100% Arabica Specialty Blend
Επέστρεψε πλήρως ανακαινισμένο το Yianna Marie στον Πρωταρά
Ανοίγει ο εξωτερικός χώρος του La Petite Maison στο Parklane-Επίσημο opening με ένα μοναδικό πάρτι
Η ΕΤΑΠ επαναφέρει για το επόμενο δίμηνο τη δωρεάν εκδρομή στον Ακάμα
Ονειρεμένες βραδιές στο Anaïs Restaurant & Bar του City of Dreams Mediterranean
Οδικός χάρτης Wizz Air για επίτευξη μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος-Ρεαλιστική προσέγγιση βασισμένη στα τρία «F»