Powered by

Καινούργια τουριστική ταυτότητα για την Κύπρο με κύριο χαρακτηριστικό την... Αγάπη

Με κύριο χαρακτηριστικό την Αγάπη, το νέο λογότυπο της Κύπρου έρχεται να ενισχύσει την προσπάθεια για ενδυνάμωση και ανανέωση της τουριστικής ταυτότητας του νησιού.

Ο υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Περδίος, σε δηλώσεις του μετά την παρουσίαση στο Προεδρικό  του νέο λογότυπου ανέφερε ότι «Είναι ένα λογότυπο που μπορεί πολύ εύκολα να μετονομαστεί, να αλλάξει και να  δώσει μια νέα οντότητα και στις ειδικές μορφές τουρισμού που θέλαμε. Άρα πρέπει να πω ότι είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι από τη δουλειά που έχει γίνει από το συνεργάτη μας».

Πρόσθεσε επίσης ότι μέσα από αυτή την ενέργεια δίνεται ένα ισχυρό μήνυμα για την Κύπρο και τον τουρισμό. «Νομίζω το έχουμε νιώσει όλοι απόψε ότι επιτέλους αυτή η χώρα αλλάζει για τα καλά την τουριστική της ταυτότητα εν μέσω πανδημίας βεβαίως αλλά ουδέποτε είπαμε ότι θα σταματήσει ο μηχανισμός τουρισμού διότι υπάρχει μια πανδημία. Αντίθετα θέλαμε και επιδιώξαμε αυτή τη στιγμή τέλος Ιουνίου, πριν καλά καλά ανοίξει η τουριστική σεζόν, ούτως ώστε να δώσε το μήνυμα ότι η Κύπρος είναι ανοικτή, είναι ένα νησί με πάρα πολλές εμπειρίες αυθεντικές, που να μπορεί κάποιος να επισκεφτεί. Καταλήγοντας πρέπει να πω ότι είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος».

Παρουσιάζοντας το νέο λογότυπο, ο Υφυπουργός Τουρισμού και ο Διευθυντής της Base Element Γιώργος Ιακώβου, εξήγησαν τους βασικούς άξονες του σκεπτικού πίσω από τον σχεδιασμό του.

Το νέο λογότυπο θα αντικατόπτριζε την έννοια της Αγάπης και επέτρεπε να παρατεθούν τα παρακάτω:

  • Διαφορετικές προοπτικές.
  • Διάφορες εμπειρίες και δραστηριότητες.
  • Σύμμειξη φύσης και πολιτισμού.
  • Ένα λογότυπο που θα ήταν ευέλικτο και ευπροσάρμοστο αναλόγως αναγκών.
  • Ένα λογότυπο που θα διευκόλυνε την επικοινωνία δραστηριοτήτων χωρίς να περιορίζει τις δυνατότητες τους.
  • Ένα διαχρονικό λογότυπο.
  • Ένα λογότυπο που θα ταίριαζε με τον ψηφιακό κόσμο με τον οποίο συνδεόμαστε και επικοινωνούμε.

«Προσδιορίσαμε λοιπόν τη χρωματική μας παλέτα προκειμένου να αντιπροσωπεύονται όλες οι όψεις της Κύπρου: ο ήλιος (πορτοκαλί), ο πολιτισμός (κίτρινο), ο ουρανός και η θάλασσα (μπλε) και τα δάση, τις ελιές, τη φύση μας (πράσινο). Έτσι το λογότυπο μας πήρε τη μορφή του από τη σύμμειξη αυτών των στοιχείων και των χρωμάτων. Έπειτα, θελήσαμε να του δώσουμε μια πιο πολύπλευρη πινελιά, για να μπορεί να αντανακλά τα πολλά και διαφορετικά στοιχεία της χώρας μας και να προωθεί τα ειδικά ενδιαφέροντα που προσφέρει η Κύπρος. Για αυτό και δημιουργήσαμε ένα αρκετά ευπροσάρμοστο λογότυπο, μια ευέλικτη χρωματική παλέτα κι ένα ρευστό/αφαιρετικό περίγραμμα που θα καλύπτει όλες τις σχεδιαστικές μας ανάγκες, αλλά και του ευρύτερου τομέα συνεργατών μας, αφού το νέο λογότυπο θα μπορεί να χρησιμοποιείται και από τους τουριστικούς εταίρους μας, εφόσον πληρούν κάποια κριτήρια τα οποία θα αναρτηθούν στην εταιρική μας ιστοσελίδα» αναφέρθηκε μεταξύ άλλων.

 

  

  

 

Δειτε Επισης

Σε ποιους ελληνικούς προορισμούς οι τουρίστες ξοδεύουν τα περισσότερα, αλλά και τα λιγότερα
Επέκταση της προθεσμίας για άδεια λειτουργίας για ξενοδοχεία ενέκρινε η Ολομέλεια της Βουλής
Columbia Restaurants: Επιβεβαιώνεται από ανεξάρτητους ελέγχους η καθαρότητα των νερών στο Columbia Sun
Wizz Air: Απευθείας πτήση Λάρνακα-Βαρκελώνη από τον Οκτώβριο…Οι τιμές και η συχνότητα του δρομολογίου
Wizz Air: Γιορτάζει τα γενέθλιά της και δίνει τη δυνατότητα σε 21 τυχερούς να κερδίσουν έως και €1.000 σε WIZZ credits
Στο top 10 του παγκόσμιου συνεδριακού τουρισμού η Αθήνα
Θετικό το δείγμα του πρώτου τριμήνου για τον ελληνικό τουρισμό-Αύξηση 5,4% στις αφίξεις και 4,4% στις εισπράξεις
Nordic Leisure Travel Group: Βλέπει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στην Κύπρο για την σκανδιναβική αγορά
Υπογράφηκαν συμφωνίες με Υφυπουργείο Τουρισμού για χορηγίες €620.949 στον Δήμο Πόλης Χρυσοχούς
Sunwing Sandy Bay Resort: Ανακαίνιση αξίας 30 εκατ. για το ξενοδοχείο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου