Powered by

Καινούργια τουριστική ταυτότητα για την Κύπρο με κύριο χαρακτηριστικό την... Αγάπη

Με κύριο χαρακτηριστικό την Αγάπη, το νέο λογότυπο της Κύπρου έρχεται να ενισχύσει την προσπάθεια για ενδυνάμωση και ανανέωση της τουριστικής ταυτότητας του νησιού.

Ο υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Περδίος, σε δηλώσεις του μετά την παρουσίαση στο Προεδρικό  του νέο λογότυπου ανέφερε ότι «Είναι ένα λογότυπο που μπορεί πολύ εύκολα να μετονομαστεί, να αλλάξει και να  δώσει μια νέα οντότητα και στις ειδικές μορφές τουρισμού που θέλαμε. Άρα πρέπει να πω ότι είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι από τη δουλειά που έχει γίνει από το συνεργάτη μας».

Πρόσθεσε επίσης ότι μέσα από αυτή την ενέργεια δίνεται ένα ισχυρό μήνυμα για την Κύπρο και τον τουρισμό. «Νομίζω το έχουμε νιώσει όλοι απόψε ότι επιτέλους αυτή η χώρα αλλάζει για τα καλά την τουριστική της ταυτότητα εν μέσω πανδημίας βεβαίως αλλά ουδέποτε είπαμε ότι θα σταματήσει ο μηχανισμός τουρισμού διότι υπάρχει μια πανδημία. Αντίθετα θέλαμε και επιδιώξαμε αυτή τη στιγμή τέλος Ιουνίου, πριν καλά καλά ανοίξει η τουριστική σεζόν, ούτως ώστε να δώσε το μήνυμα ότι η Κύπρος είναι ανοικτή, είναι ένα νησί με πάρα πολλές εμπειρίες αυθεντικές, που να μπορεί κάποιος να επισκεφτεί. Καταλήγοντας πρέπει να πω ότι είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος».

Παρουσιάζοντας το νέο λογότυπο, ο Υφυπουργός Τουρισμού και ο Διευθυντής της Base Element Γιώργος Ιακώβου, εξήγησαν τους βασικούς άξονες του σκεπτικού πίσω από τον σχεδιασμό του.

Το νέο λογότυπο θα αντικατόπτριζε την έννοια της Αγάπης και επέτρεπε να παρατεθούν τα παρακάτω:

  • Διαφορετικές προοπτικές.
  • Διάφορες εμπειρίες και δραστηριότητες.
  • Σύμμειξη φύσης και πολιτισμού.
  • Ένα λογότυπο που θα ήταν ευέλικτο και ευπροσάρμοστο αναλόγως αναγκών.
  • Ένα λογότυπο που θα διευκόλυνε την επικοινωνία δραστηριοτήτων χωρίς να περιορίζει τις δυνατότητες τους.
  • Ένα διαχρονικό λογότυπο.
  • Ένα λογότυπο που θα ταίριαζε με τον ψηφιακό κόσμο με τον οποίο συνδεόμαστε και επικοινωνούμε.

«Προσδιορίσαμε λοιπόν τη χρωματική μας παλέτα προκειμένου να αντιπροσωπεύονται όλες οι όψεις της Κύπρου: ο ήλιος (πορτοκαλί), ο πολιτισμός (κίτρινο), ο ουρανός και η θάλασσα (μπλε) και τα δάση, τις ελιές, τη φύση μας (πράσινο). Έτσι το λογότυπο μας πήρε τη μορφή του από τη σύμμειξη αυτών των στοιχείων και των χρωμάτων. Έπειτα, θελήσαμε να του δώσουμε μια πιο πολύπλευρη πινελιά, για να μπορεί να αντανακλά τα πολλά και διαφορετικά στοιχεία της χώρας μας και να προωθεί τα ειδικά ενδιαφέροντα που προσφέρει η Κύπρος. Για αυτό και δημιουργήσαμε ένα αρκετά ευπροσάρμοστο λογότυπο, μια ευέλικτη χρωματική παλέτα κι ένα ρευστό/αφαιρετικό περίγραμμα που θα καλύπτει όλες τις σχεδιαστικές μας ανάγκες, αλλά και του ευρύτερου τομέα συνεργατών μας, αφού το νέο λογότυπο θα μπορεί να χρησιμοποιείται και από τους τουριστικούς εταίρους μας, εφόσον πληρούν κάποια κριτήρια τα οποία θα αναρτηθούν στην εταιρική μας ιστοσελίδα» αναφέρθηκε μεταξύ άλλων.

 

  

  

 

Δειτε Επισης

Στο 84,31% η συμμετοχή της E.V.H. Investments στην Salamis-Αγόρασε άλλες 9.000 μετοχές
ΕΤΑΠ: Η Πάφος στους πιο πράσινους προορισμούς και «αργυρή» για τις ακτές της
Τα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου στον αστερισμό των Χριστουγέννων-Οι εκδηλώσεις της Hermes
Ανδρέας Μιχαλιάς: Τα επαγγελματικά ταμεία προνοίας είναι απαραίτητα για επαρκή εισοδήματα στη συνταξιοδότηση
Η ακτινογραφία της ανεργίας στην Κύπρο-Οι τομείς, η μόρφωση και οι ηλικίες των ανέργων
Η επένδυση 1,2 δις της Eurobank στην Ελληνική και τρία deals που βάζουν πέραν των 750 εκατ. σε κυπριακές τσέπες
Τα είπε με το Δ.Σ. της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ξεναγών ο Κουμής-Παραγωγική η συζήτηση
Νέα ψηφιακή παρουσία του Fikardou Christmas Village-Ολοκληρωμένος οδηγός για τους επισκέπτες
Πράσινο για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης στα ξενοδοχεία από ΣΤΕΚ-Ενημερώνεται ο υπουργός Εργασίας
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)