powered by

Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας βγάζουν knock-out τα brands;

H πανδημία έχει εντείνει την τάση που θέλει τους καταναλωτές πιο ευαισθητοποιημένους σε θέματα βιωσιμότητας, εστιάζοντας ακόμα περισσότερο στην επίπτωση που έχουν οι αγοραστικές τους επιλογές αναφορικά με τους παράγοντες ESG (περιβάλλον, κοινωνία και διακυβέρνηση). Παρά τον αντίκτυπο του COVID-19 στο λιανικό εμπόριο, οι αγορές εντός του καταστήματος φαίνεται να παραμένουν η κορυφαία επιλογή για καταναλωτές που ψωνίζουν καθημερινά ή εβδομαδιαία.

Μπορεί η κυπριακή οικονομία να έχει εισέλθει σε τροχιά ανάπτυξης, τα προϊόντα όμως ιδιωτικής ετικέτας, οι πωλήσεις των οποίων ενισχύθηκαν κατά τα χρόνια της οικονομικής κρίσης του 2013, εξακολουθούν να καταλαμβάνουν σημαντικό χώρο στα ντουλάπια και στα ψυγεία των καταναλωτών. Εκτός από τη δελεαστική τους τιμή, οι επενδύσεις στις οποίες προέβησαν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, χρησιμοποιώντας τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για να προσελκύσουν καταναλωτές αλλά και για να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό, τα κατέστησαν αναγκαίο κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας για το λιανεμπόριο, αλλά και για τη βιομηχανία.

Αξίζει να σημειωθεί πως πλέον οι καταναλωτές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας δεν είναι κάποια ομάδα με συγκεκριμένα δημογραφικά-κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά. Τα προϊόντα αυτά δεν απευθύνονται πλέον σε άτομα συγκεκριμένων δημογραφικών χαρακτηριστικών και αποτελούν επιλογή ετερογενούς καταναλωτικού κοινού, ενώ μειώνεται το ποσοστό των καταναλωτών που θεωρεί χαμηλότερης ποιότητας τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Οι τάσεις στην Ευρώπη
Τα μερίδια που πλέον καταλαμβάνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προσεγγίζουν ολοένα και περισσότερο τις καταναλωτικές τάσεις που επικρατούν στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Η περαιτέρω ενίσχυση των μεριδίων συνολικά στην Ευρώπη δείχνει την τάση που επικρατεί στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων και τη στροφή των αλυσίδων στη δημιουργία ολοένα και περισσότερο δικών τους σημάτων, σηματοδοτώντας την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας.

Ταυτόχρονα, οι παραδοσιακές αλυσίδες σούπερ μάρκετ συνεχίζουν να χρησιμοποιούν στρατηγικά την ιδιωτική ετικέτα για να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους έναντι των εκπτωτικών αλυσίδων.

Για τις τάσεις που επικρατούν στην Ευρώπη για τα προϊόντα ιδιωτικής αλυσίδας αναμένεται να μιλήσει ενώπιον του «18th Cyprus Grocery Retail Conference & Awards» ο Paolo Palomba, Partner, IPLC, Italy.

Ο Paolo είναι Διευθυντής με 25+ χρόνια διεθνούς εμπειρίας στον τομέα του λιανεμπορίου, στα FMCG’S, και στην βιωσιμότητας επιχειρήσεων, σε κορυφαίους λιανεμπόρους και διεθνείς παραγωγούς Αγροτικών Τροφίμων-Ποτών στους τομείς Γενικής Διεύθυνσης σε οργανισμούς, Μάρκετινγκ (+ ψηφιακό), Category Μgt & Private Label, Analytics. Σύμβουλος επιχειρήσεων και καθηγητής στο διεθνές πρόγραμμα MBA Food & Wine, & Διευθυντής Προγράμματος Ανάπτυξης και Καινοτομίας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας/ Private Label στο Bologna University Business School.

 Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ παρουσιάζουν το «18th Cyprus Grocery Retail Conference & Awards » την Τετάρτη 7 Ιουλίου 2021, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia, στη Λευκωσία. Στόχος του συνεδρίου να προβεί σε ακτινογραφία του λιανικού εμπορίου τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας τις τελευταίες τάσεις, εξελίξεις και προβλέψεις για την επόμενη πενταετία. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, πέραν από τις ομιλίες από καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου, θα διεξαχθεί η τελετή απονομής των IN Business Grocery Retail Awards, όπου θα επιβραβευτούν τα brands τα οποία διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, κάντε κλικ εδώ.

Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): ECOMMBX, HARCO TRADING LTD,  JCC PAYMENT SYSTEMS LTD

Υποστηρικτής: ALION VEGETABLES & FRUIT CO LTD

Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Α. Αθανασιάδης: Ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής στην Κύπρο ο ασφαλιστικός τομέας-Η μεγάλη δυναμική του
Drone Destination με προορισμό την Κύπρο… Ποια είναι η ινδική εταιρεία που έρχεται να «απογειώσει» την χώρα μας
Σταύρος Σταύρου: Καθοδόν για την Κύπρο αριθμός εταιρειών από την Ινδία-Νέο κεφάλαιο στις επενδυτικές σχέσεις
Ηγετικές παρεμβάσεις και διεθνής αναγνώριση στη 64η ετήσια γενική συνέλευση του ΣΕΛΚ
Νίκος Χειμαρίδης: Σταθερός και φιλικός προς τους επενδυτές προορισμός η Κύπρος-Φάρος το παράδειγμα με την Ινδία
Jean Bouquot (IFAC): Διεθνές παράδειγμα επιτυχίας η Κύπρος-Αναγνώριση συμβολής του ΣΕΛΚ από την Αννίτα
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
ΑνΑΔ: Πολυεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης με δαπάνη €33,5 εκ.-Αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας
Τίμησε τους Ελλαδίτες που υπηρέτησαν στην Κύπρο η ΕΤΥΚ-Αποκαλυπτήρια Μνημείου στην Κεραμωτή Καβάλας