Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις και τους πελάτες σας μέσα στην κρίση

Η περίοδος που διανύουμε έφερε ριζικές αλλαγές σε διάφορους τομείς της επιχειρηματικότητας, οδηγώντας τους επιχειρηματίες να αναζητήσουν λύσεις και νέους τρόπους προώθησης των δραστηριοτήτων τους. Η ανάγκη αύξησης των πωλήσεων και της διατήρησης και επέκτασης του πελατολογίου, οδήγησε σε αναζήτηση νέων λύσεων αφήνοντας κατά μέρος τις παραδοσιακές πρακτικές.

Είναι γεγονός ότι η πανδημία του κορονοϊού έφερε μαζί της κι’ άλλα προβλήματα εκτός από θέματα υγείας. Η μεγαλύτερη παρενέργεια είναι η οικονομική κρίση που χτύπησε κυρίως τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις χωρίς όμως να αφήσει ανεπηρέαστες αρκετές από τις μεγάλες. Η μείωση πωλήσεων δεν έφερε μείωση εξόδων κι αυτό δημιούργησε μεγάλα διλήμματα. Τι κάνουμε όμως εμείς οι επιχειρηματίες γι’ αυτό;

Η σκληρή πραγματικότητα δεν πρέπει να μας καταβάλει. Είναι η στιγμή που πρέπει να δούμε σοβαρά το μέλλον της επιχείρησής μας και να μάθουμε από επιχειρηματίες άλλων χωρών που κατάφεραν να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσα στην κρίση.

Κρίση. Ώρα για διαφήμιση

Οι καταναλωτές πλέον σκέφτονται διαφορετικά ως προς το πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει αγοραστικό κοινό. Υπάρχει αλλά πρέπει να το ψάξεις και να του μιλήσεις στοχευμένα. Ο καιρός που απλά βάζαμε ανεξέλεγκτα διαφημίσεις έχει περάσει. Πλέον πρέπει να προσεγγίζουμε τους σωστούς καταναλωτές που έχουν πιθανότητα να γίνουν πελάτες μας κι όχι απλά να στέλνουμε ανεξέλεγκτα μηνύματα στο εύρη κοινό. Αυτό κοστίζει και σίγουρα δεν φέρνει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η διαφήμιση στα social media -ενώ ήταν μία καινοτόμα και φθηνή λύση πριν μία δεκαετία και πρωτοστάτης της στοχευμένης διαφήμισης, με την είσοδο των μεγάλων εταιρειών με παχουλά πορτοφόλια, μετατράπηκε και αυτή σε μια ακριβή λύση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Τα μηνύματά τους χάνονται μέσα από τους αλγόριθμους του διαδικτύου που είναι σύμμαχοι των μεγάλων κονδυλίων.

Η σημαντικότητα των προγραμμάτων επιβράβευσης

Τα προγράμματα επιβράβευσης γνωστά ως loyalty ή reward schemes είναι εξίσου σημαντικά. Διαθέτοντας ένας καλό σύστημα μπορούμε να κρατήσουμε τους υφιστάμενούς μας πελάτες ή ακόμη να ελκύσουμε καινούργιους. Επιβραβεύοντας τους πελάτες μας, τους δίνουμε κίνητρο να μας επιλέγουν. Το πρόβλημα εδώ ότι υπάρχουν πάρα πολλά προγράμματα επιβράβευσης στην αγορά εκ των οποίων λίγα προσφέρουν σωστές και ολοκληρωμένες λύσεις και έχουν κόστος.

 

Να ενώσουμε δυνάμεις

Πόσο εφικτό είναι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως τομέα στον οποίο δραστηριοποιούνται, να ενώσουν δυνάμεις, να μπουν κάτω από την ίδια ομπρέλα, να έχουν ένα κοινό πρόγραμμα επιβράβευσης, να μπορούν να προωθούν τα προϊόντα τους σε στοχευμένα κοινά χωρίς κόστος και να έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν κοινούς/καινούργιους πελάτες;

Τώρα με την εφαρμογή της Buyway365 έρχεται το απόλυτο.

Η Buyway365 είναι μία εφαρμογή επιστροφής χρημάτων.

Είναι ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που δεν περιορίζει τον καταναλωτή αλλά συνάμα βάζει κάτω από το ίδιο σχέδιο όλες τις επιχειρήσεις. Είναι ένα τεχνολογικό «όπλο» που βοηθάει τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν νέους, πιστούς πελάτες. Για πρώτη φορά, μέσω μίας εφαρμογής, οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν όλες τις κάρτες όλων των τραπεζών ανεξαρτήτως χώρας προέλευσης, χωρίς περιορισμούς.

Η συμμετοχή των επιχειρήσεων είναι εντελώς ΔΩΡΕΑΝ και δεν υπάρχουν συνδρομές ή χρεώσεις. Στόχος της Buyway365 είναι να συγκεντρώσει εταιρείες από 7 κύριους τομείς ώστε να προσφέρεται μια σφαιρική επιλογή επιχειρήσεων της αγοράς.

Οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν στοχευμένες διαφημίσεις στους καταναλωτές που έχουν δηλώσει ενδιαφέρον για τον τομέα που ανήκουν, εξειδικευμένες προσφορές και προσφορές σε πραγματικό χρόνο.

Η επιχείρηση καθώς και η τοποθεσία της, θα προβάλλεται μέσω του Google Maps.

Η Buyway365 συνεργάζεται με την JCC και την CRM, για την απόλυτη ασφάλεια των στοιχείων και των συναλλαγών, όπως και με άλλους αξιόλογους επαγγελματίες από κάθε κλάδο, για να προσφέρει στα μέλη της τις καλύτερες υπηρεσίες με ασφάλεια, ευκολία και ποιότητα. Οι καταναλωτές παίρνουν την επιβράβευσή τους (επιστροφή χρημάτων) στην κάρτα τους και όχι πόντους που συσσωρεύονται και πολλές φορές δεν εξαργυρώνονται.

Η Buyway365 έρχεται ν’ αλλάξει τόσο τη ζωή των επιχειρήσεων αλλά και των καταναλωτών αφού πλέον θα μπορούν να επιβραβεύονται από όλες τις αγορές τους και όχι περιστασιακά.

Αν είσαι επιχειρηματίας και θέλεις να μάθεις πώς μπορείς ν΄ αποκτήσεις προβολή, πρόγραμμα επιβράβευσης και αύξηση πωλήσεων χωρίς κανένα κόστος μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα της Buyway365 ΕΔΩ

Δειτε Επισης

Εξαγόρασε το 100% της Stoiximan και ενισχύει περαιτέρω την ηγετική του θέση σε Ελλάδα και Κύπρο ο ΟΠΑΠ
Επιτυχής ο διαγωνισμός φωτογραφίας «ΘΑλΕΙΑ2021–2027: Η Ευρώπη μέσα από το φακό σου»
Pop Up Talks: Ιστορίες δύναμης και δυνατοτήτων που κερδίζουν μια θέση στην καρδιά μας
Νέο κεφάλαιο επιστημονικής και ακαδημαϊκής σύμπραξης-Υπέγραψαν MoU Πανεπιστήμιο Νεάπολις και «Ερατοσθένης»
Η IC Markets και ο Άντριου Μπουντζίνσκι στο πλευρό Κύπριου μαθητή για τη Διεθνή Ολυμπιάδα Ιστορίας
Το Διεθνές Φεστιβάλ Θαλάσσιου Τουρισμού ISTF έρχεται για πρώτη φορά στην Κύπρο στην Μαρίνα Αγίας Νάπας
Το ΙΝΓΚ στην πρώτη γραμμή του έργου SHIELD για έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του παγκρέατος
Τα 13α Invest Cyprus International Investment Awards από...ψηλά-Εντυπωσιακά πλάνα από drone (video)
Τελεσίγραφο ενός μηνός από τους μεταφορείς Α’-Ετοιμάζονται για δυναμικές κινητοποιήσεις
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η εκστρατεία «Ψωνίζεις με καρδιά, προσφέρεις με πράξη»