powered by

Σ. Κασσιανίδης: Πρέπει να αλλάξει το image του industry

Μιλώντας ενώπιον του συνεδρίου The Cyprus Professional Services, που διοργανώθηκε στις 20 Μαΐου, ο κ. Κασσιανίδης, Γενικός Διευθυντής του International Business Banking της Eurobank Κύπρου τόνισε πως είναι σημαντικό να προωθήσουμε και να επικοινωνήσουμε σωστά στους ενδιαφερόμενους πελάτες πως μπορούν να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες που παρέχει η Κύπρος σε ένα International Πελάτη. Στην ουσία, είπε, ο International Πελάτης αναζητά ό,τι και ο Local Πελάτης, καλή επικοινωνία και ποιοτική εξυπηρέτηση. 

Στόχος μας είναι να προσελκύσουμε πελάτες που δεν θα χρησιμοποιούν την Κύπρο απλά σαν ένα pass through destination, αλλά να αξιοποιήσουν την Κύπρο και για την εγκαθίδρυση των γραφείων τους. Η Κύπρος προσφέρεται ως ιδανικός προορισμός για headquartering, την εγκαθίδρυση family offices και την προσέλκυση διαχειριστών αμοιβαίων κεφαλαίων. Εκτός από τα βασικά τραπεζικά προϊόντα, αυτό το είδος πελατών δύναται να χρησιμοποιεί και άλλες υπηρεσίες της Τράπεζας όπως το Wealth Management και Υπηρεσίες Θεματοφυλακής (Depositary Services).

Αρκετοί πιστεύουν ότι οι τράπεζες δεν επικοινωνούν σωστά με τους πελάτες τους. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι η αποτελεσματική επικοινωνία. Η απόφαση για απόρριψη ενός πελάτη ή μιας συναλλαγής θα πρέπει να κοινοποιείται και να αιτιολογείται σωστά. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία. Ο Πελάτης πρέπει να επικοινωνεί σωστά τις επαγγελματικές και τις τραπεζικές του ανάγκες, ώστε να γίνετε σωστή αξιολόγηση για να του παρέχονται οι ανάλογες υπηρεσίες.

Παράλληλα, ο κ. Κασσιανίδης σημείωσε πως θα πρέπει να αλλάξει το image του industry. Εάν επιθυμούμε να είμαστε ένα Ιnternational Βusiness Center θα πρέπει να προσελκύσουμε και διεθνείς τράπεζες στην Κύπρο.

«Προφανώς οι υπηρεσίες μας χρειάζονται ψηφιακό μετασχηματισμό, και η Eurobank Κύπρου είναι σε πολύ καλό δρόμο. Βρισκόμαστε σε μια πορεία τεχνολογικής αναβάθμισης για τη μετεξέλιξη της τράπεζας σε ένα σύγχρονο πελατοκεντρικό οργανισμό που θα προσφέρει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες της. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε τον εκσυγχρονισμό των διαδικασιών μας, ενισχύοντας περαιτέρω τις καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες μας, αποσκοπώντας στην περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών με ένα ολιστικό επανασχεδιασμό των τραπεζικών συναλλαγών τους».

Δειτε Επισης

Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου: Το επόμενο μεγάλο βήμα στην ηγεσία ξεκινά με συμμετοχή
Κατασκήνωση FEM στην Κύπρο: Εκεί που τα κορίτσια βρήκαν τη φωνή τους, την αυτοπεποίθηση και τη δύναμη να ηγηθούν
ΕΚΚ: Καλεί σε συμμετοχή στη διαβούλευση της Κομισιόν για ολοκλήρωση της αγοράς κεφαλαίων
Με μεγάλη επιτυχία το 7ο ετήσιο Τουρνουά Φούτσαλ TELETHON-Η νικήτρια ομάδα
Δυναμική παρουσία Κύπρου στο MRC Crete 2025-Οι διακρίσεις ομάδων ρομποτικής δημόσιων και ιδιωτικών φορέων
«Η Αόρατη Συνωμοσία»: Το νέο βιβλίο του Ανδρέα Χατζηκυριάκου για τον φόνο του Αμερικανού πρέσβη στη Λευκωσία το 1974
3ο Cyprus Forum-Cities: Πόσο έξυπνες μπορούν να γίνουν οι πόλεις της Κύπρου;
Συμμόρφωση με την Ε.Ε., παγκόσμια ευθυγράμμιση AML και δικαιοδοσίες υψηλού κινδύνου
Βραβεύτηκαν οι μαθητές που διακρίθηκαν στους Μαθητικούς Διαγωνισμούς Πληροφορικής CCS
Διεθνής αναγνώριση για το MBA του Πανεπιστημίου Λεμεσού με EFMD διαπίστευση