powered by

Σ. Κασσιανίδης: Πρέπει να αλλάξει το image του industry

Μιλώντας ενώπιον του συνεδρίου The Cyprus Professional Services, που διοργανώθηκε στις 20 Μαΐου, ο κ. Κασσιανίδης, Γενικός Διευθυντής του International Business Banking της Eurobank Κύπρου τόνισε πως είναι σημαντικό να προωθήσουμε και να επικοινωνήσουμε σωστά στους ενδιαφερόμενους πελάτες πως μπορούν να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες που παρέχει η Κύπρος σε ένα International Πελάτη. Στην ουσία, είπε, ο International Πελάτης αναζητά ό,τι και ο Local Πελάτης, καλή επικοινωνία και ποιοτική εξυπηρέτηση. 

Στόχος μας είναι να προσελκύσουμε πελάτες που δεν θα χρησιμοποιούν την Κύπρο απλά σαν ένα pass through destination, αλλά να αξιοποιήσουν την Κύπρο και για την εγκαθίδρυση των γραφείων τους. Η Κύπρος προσφέρεται ως ιδανικός προορισμός για headquartering, την εγκαθίδρυση family offices και την προσέλκυση διαχειριστών αμοιβαίων κεφαλαίων. Εκτός από τα βασικά τραπεζικά προϊόντα, αυτό το είδος πελατών δύναται να χρησιμοποιεί και άλλες υπηρεσίες της Τράπεζας όπως το Wealth Management και Υπηρεσίες Θεματοφυλακής (Depositary Services).

Αρκετοί πιστεύουν ότι οι τράπεζες δεν επικοινωνούν σωστά με τους πελάτες τους. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι η αποτελεσματική επικοινωνία. Η απόφαση για απόρριψη ενός πελάτη ή μιας συναλλαγής θα πρέπει να κοινοποιείται και να αιτιολογείται σωστά. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία. Ο Πελάτης πρέπει να επικοινωνεί σωστά τις επαγγελματικές και τις τραπεζικές του ανάγκες, ώστε να γίνετε σωστή αξιολόγηση για να του παρέχονται οι ανάλογες υπηρεσίες.

Παράλληλα, ο κ. Κασσιανίδης σημείωσε πως θα πρέπει να αλλάξει το image του industry. Εάν επιθυμούμε να είμαστε ένα Ιnternational Βusiness Center θα πρέπει να προσελκύσουμε και διεθνείς τράπεζες στην Κύπρο.

«Προφανώς οι υπηρεσίες μας χρειάζονται ψηφιακό μετασχηματισμό, και η Eurobank Κύπρου είναι σε πολύ καλό δρόμο. Βρισκόμαστε σε μια πορεία τεχνολογικής αναβάθμισης για τη μετεξέλιξη της τράπεζας σε ένα σύγχρονο πελατοκεντρικό οργανισμό που θα προσφέρει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες της. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε τον εκσυγχρονισμό των διαδικασιών μας, ενισχύοντας περαιτέρω τις καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες μας, αποσκοπώντας στην περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών με ένα ολιστικό επανασχεδιασμό των τραπεζικών συναλλαγών τους».

Δειτε Επισης

Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)
TikTok & Aleph σε μια παρουσίαση αποκλειστικά για marketers
Η Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία και η Τράπεζα Κύπρου επιβραβεύουν μαθητές και μαθήτριες