Πώς η σχέση πελάτη-agency μετεξελίχθηκε σε love story

H επικοινωνία και προώθηση της εικόνας και των αξιών του brand επιβάλλει την οικοδόμηση σωστής σχέσης μεταξύ του οργανισμού που αντιπροσωπεύει το brand και του διαφημιστικού γραφείου το οποίο καλείται να καταρτίσει την εκστρατεία επικοινωνίας και προώθησης του brand.

Τα μυστικά της μεταξύ τους σχέσης που στο πέρασμα του χρόνου έχει αναπτυχθεί σε love story, μοιράστηκαν ενώπιον του 8ου Advertising, Marketing & Communication Conference οι Λούκας Γρηγοράς, Managing Creative Director της Partners VMLY&R Cyprus μαζί και Χρύσω Πουλλικκά, Brand & Communication Manager της EuroLife & Γενικές Ασφάλειες Κύπρου στο πλαίσιο συζήτησης με συντονίστρια την Media Manager της ΙΜΗ, Έλενα Λεοντίου.

Αναδιπλώνοντας την πορεία της σχέσης τους η οποία χρονολογείται εδώ και 20 χρόνια, η κ. Πουλλικά σημείωσε πως υπάρχει μια υγιής σχέση με το διαφημιστικό γραφείο, υπογραμμίζοντας πως το σημαντικό δεν είναι πόσα χρόνια συνεργάζεσαι με ένα γραφείο αλλά το γεγονός ότι το διαφημιστικό μπορεί να αντιληφθεί τα business insides του οργανισμού ώστε αυτά να κοινοποιηθούν προς τα έξω, να υπάρχει καθημερινή επικοινωνία. Τόνισε πως είναι τα μικρά και καθημερινά πράγματα που δένουν την σχέση του διαφημιστικού γραφείου με την εταιρεία.

Από την πλευρά του ο κ. Γρηγοράς υπογράμμισε πως το σημαντικό συστατικό στοιχείο είναι να υπάρχει χημεία και αλληλοσεβασμός. Μέσα από τη μακροχρόνια σχέση, υπάρχουν διαπιστώσεις για το power games που υπάρχουν μεταξύ των ανθρώπων στον οργανισμό, αλλά θα πρέπει να αντιληφθούν ότι αυτά τα παιχνίδια λειτουργούν εις βάρος του brand. Τόνισε πως οι πελάτες θα πρέπει να μάθουν να εμπιστεύονται τα γραφεία τους, να μην τους λένε τι θα κάνουν και τι δεν θα πρέπει να κάνουν, αλλά  να αφήσουν τα γραφεία να κάνουν τη δουλειά τους και μετά να συζητήσουν. Διευκρίνισε πως θα πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός των ρόλων μεταξύ της σχέσης διαφημιστικού-πελάτη.

Σε ό,τι αφορά τους στενούς δεσμούς που έχουν αναπτυχθεί μεταξύ των δύο, η κ. Πουλλικκά σημείωσε πως πριν από 20 χρόνια και οι δύο πλευρές ήταν σχετικά φρέσκες στην αγορά, ξεκινούσαν μαζί την πορεία τους και είχαν κοινό στόχο για το πώς να περάσουν στο μυαλό του πελάτη την EuroLife ως την πρώτη επιλογή.

Η διατήρηση της καλής σχέση, σύμφωνα με τον κ. Γρηγορά βασίζεται στο γεγονός πως και οι δύο πλευρές αποτελούν ανήσυχα πνεύματα και θέλουν καθημερινά να σκέφτονται για το επόμενα σχέδια ώστε να είναι ένα βήμα μπροστά, ενώ καμία από τις δύο πλευρές δεν εφησυχάζεται.

Αναφορικά με το χτίσιμο του brand και ειδικότερα για την EuroLife, το οποίο εμπερικλείει οικονομικές πτυχές και συναισθηματικές αξίες, η κ. Πουλλικά σημείωσε πως δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση καθώς οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι intangible και σχετίζονται με την εμπιστοσύνη, «πουλούμε κάτι που ο πελάτης θα δει απόδοση για την επένδυση του σε αρκετά χρόνια μετά».

Σε ό,τι αφορά την επίλυση διαφορών και διαφωνιών ο κ. Γρηγοράς σημείωσε μέσα από την συζήτηση και την επιχειρηματολογία επιλύονται οι διαφορές και οι διαφωνίες.

Δειτε Επισης

Κοίτασμα φυσικού αερίου στον στόχο Πήγασος από την Exxon Mobil-Ανάβει το πράσινο φως για τα 125 εκατ. για GSI η ΡΑΕΚ
Πλοία-γίγαντες με πράσινη ενέργεια...Η νέα πορεία της ναυτιλίας
Χρηματιστήρια: Πώς οι συγχωνεύσεις και εξαγορές άλλαξαν τον χάρτη την τελευταία εικοσιπενταετία
Στο Λονδίνο για...προεκλογική η Χατζημανώλη-Προωθεί την υποψηφιότητα της Κύπρου για μέλος του Συμβουλίου του ΔΝΟ
Πόλος έλξης για διεθνείς φοιτητές η Λευκωσία-Οι παράγοντες που την καθιστούν δημοφιλή ακαδημαϊκό προορισμό
Όταν ο ρόλος συναντά την προσωπικότητα
Στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού IN Business... Κυπριακή βιομηχανία: Ηοld the line
Ουσιαστικό βήμα για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν-Ανοίγει ο δρόμος για λειτουργία του εθνικού VIS
Matt Murphie: Ένα φυσικό κινηματογραφικό στούντιο η Κύπρος-Η κάθοδος και τα πλάνα της Copper Island για το νησί
Taste Cyprus 2025 by Mare Resorts: Η γευστική εμπειρία του καλοκαιριού συνεχίζεται-Δείτε πού και πότε