powered by

Towards the future της διαφήμισης και του marketing

Εκτεταμένες αλλαγές στη ζωή μας και στις επιχειρήσεις έφερε ο COVID-19, δημιουργώντας αβεβαιότητα και θέτοντας στο επίκεντρο το θέμα Υγεία. Τα νέα δεδομένα αναδιαμορφώνουν και τη συμπεριφορά των πελατών, ενώ η μεγαλύτερη πρόκληση για τις εταιρείες είναι να κατανοήσουν ποιες τάσεις και συμπεριφορές καταναλωτών θα αντέξουν μακροπρόθεσμα ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα για τη μετάβασή τους στην επόμενη μέρα.

Στο παρελθόν η δημιουργία δυνατής εμπειρίας πελατών ήταν ένα σημαντικό μέσο για τη διαφοροποίηση της εταιρικής φήμης. Τώρα η πρόκληση των επιχειρήσεων δεν είναι μόνο να ξεχωρίσουν, αλλά να επιβιώσουν, να καινοτομήσουν και να μετασχηματιστούν.

Πέραν των λειτουργικών τους θεμάτων, οι εταιρείες καλούνται να εξυπηρετήσουν και έναν πελάτη που έχει επηρεαστεί οικονομικά, έχει ανάμεικτα συναισθήματα, έχει αλλάξει αγοραστικές συνήθειες, θέλει να έχει τη δυνατόν λιγότερη φυσική επαφή και ο οποίος θα  ζει διαφορετικά για κάποιο χρονικό διάστημα.

Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι άνθρωποι χρειάζονται επιπλέον πληροφορίες, καθοδήγηση και υποστήριξη για να περιηγηθούν σε ένα νέο σύνολο προκλήσεων. Θέλουν οργανισμούς που εμπνέουν εμπιστοσύνη, τους κάνουν να νιώθουν ασφαλείς όταν όλα φαίνονται αβέβαια και τους προσφέρουν υποστήριξη. Η λειτουργία που παραμένει συνδεδεμένη με τις εταιρικές αξίες θα αφήσει ισχυρές και θετικές αναμνήσεις στη συνείδηση των πελατών σε βάθος χρόνου, χτίζοντας μια βάση εμπιστοσύνης και πιστότητας.

Η δημιουργία δυνατών εμπειριών και το χτίσιμο εμπιστοσύνης με τους πελάτες στο παρόν θα δημιουργήσουν γερές σχέσεις καθοριστικής σημασίας για το μέλλον κάθε οργανισμού.

Towards the future
Πλέον το μάρκετινγκ δεν έχει να κάνει μόνο με τη προσέλκυση του ενδιαφέροντος του καταναλωτή αλλά και την ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης. Στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης ενώπιον του 8th Advertising, Marketing & Communication Conference που διοργανώνει η IMH την Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021, αναμένεται να τεθούν επί τάπητος οι αλλαγές που καταγράφονται στις στρατηγικές μάρκετινγκ μετά την πανδημία και η επικράτηση του online shopping.

Στη συζήτηση που θα συντονίζει η Αιμιλία Ορφανίδου, Senior Marketing Officer της Universal Life, συμμετέχουν οι:

Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager, Kean Soft Drinks Ltd

Μιχάλης Παπαϊωάννου, Marketing Manager Beverages, Laiko Cosmos Trading Ltd

Γιώργος Πισσής, Marketing Manager, Mall of Cyprus & Mall of Engomi

Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα, κάντε κλικ εδώ.

Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, Mesimvria, περιοδικό IN Business, REPORTER

Με τη στήριξη: Του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Ηγετικές παρεμβάσεις και διεθνής αναγνώριση στη 64η ετήσια γενική συνέλευση του ΣΕΛΚ
Νίκος Χειμαρίδης: Σταθερός και φιλικός προς τους επενδυτές προορισμός η Κύπρος-Φάρος το παράδειγμα με την Ινδία
Jean Bouquot (IFAC): Διεθνές παράδειγμα επιτυχίας η Κύπρος-Αναγνώριση συμβολής του ΣΕΛΚ από την Αννίτα
Στην τελική φάση η ετοιμασία των νομοσχεδίων για την φορολογική μεταρρύθμιση-Η διττή πρόκληση για την Κύπρο
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
ΑνΑΔ: Πολυεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης με δαπάνη €33,5 εκ.-Αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας
Τίμησε τους Ελλαδίτες που υπηρέτησαν στην Κύπρο η ΕΤΥΚ-Αποκαλυπτήρια Μνημείου στην Κεραμωτή Καβάλας
Ενισχύθηκε το πλαίσιο κατά ξεπλύματος χρήματος στην Κύπρο-Η νέα έκθεση της Moneyval
BPW Cyprus: Δυναμική παρουσία στο συνέδριο της BPW Europe στη Μάλτα