Towards the future της διαφήμισης και του marketing

Εκτεταμένες αλλαγές στη ζωή μας και στις επιχειρήσεις έφερε ο COVID-19, δημιουργώντας αβεβαιότητα και θέτοντας στο επίκεντρο το θέμα Υγεία. Τα νέα δεδομένα αναδιαμορφώνουν και τη συμπεριφορά των πελατών, ενώ η μεγαλύτερη πρόκληση για τις εταιρείες είναι να κατανοήσουν ποιες τάσεις και συμπεριφορές καταναλωτών θα αντέξουν μακροπρόθεσμα ώστε να προετοιμαστούν κατάλληλα για τη μετάβασή τους στην επόμενη μέρα.

Στο παρελθόν η δημιουργία δυνατής εμπειρίας πελατών ήταν ένα σημαντικό μέσο για τη διαφοροποίηση της εταιρικής φήμης. Τώρα η πρόκληση των επιχειρήσεων δεν είναι μόνο να ξεχωρίσουν, αλλά να επιβιώσουν, να καινοτομήσουν και να μετασχηματιστούν.

Πέραν των λειτουργικών τους θεμάτων, οι εταιρείες καλούνται να εξυπηρετήσουν και έναν πελάτη που έχει επηρεαστεί οικονομικά, έχει ανάμεικτα συναισθήματα, έχει αλλάξει αγοραστικές συνήθειες, θέλει να έχει τη δυνατόν λιγότερη φυσική επαφή και ο οποίος θα  ζει διαφορετικά για κάποιο χρονικό διάστημα.

Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι άνθρωποι χρειάζονται επιπλέον πληροφορίες, καθοδήγηση και υποστήριξη για να περιηγηθούν σε ένα νέο σύνολο προκλήσεων. Θέλουν οργανισμούς που εμπνέουν εμπιστοσύνη, τους κάνουν να νιώθουν ασφαλείς όταν όλα φαίνονται αβέβαια και τους προσφέρουν υποστήριξη. Η λειτουργία που παραμένει συνδεδεμένη με τις εταιρικές αξίες θα αφήσει ισχυρές και θετικές αναμνήσεις στη συνείδηση των πελατών σε βάθος χρόνου, χτίζοντας μια βάση εμπιστοσύνης και πιστότητας.

Η δημιουργία δυνατών εμπειριών και το χτίσιμο εμπιστοσύνης με τους πελάτες στο παρόν θα δημιουργήσουν γερές σχέσεις καθοριστικής σημασίας για το μέλλον κάθε οργανισμού.

Towards the future
Πλέον το μάρκετινγκ δεν έχει να κάνει μόνο με τη προσέλκυση του ενδιαφέροντος του καταναλωτή αλλά και την ανάπτυξη σχέσης εμπιστοσύνης. Στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης ενώπιον του 8th Advertising, Marketing & Communication Conference που διοργανώνει η IMH την Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021, αναμένεται να τεθούν επί τάπητος οι αλλαγές που καταγράφονται στις στρατηγικές μάρκετινγκ μετά την πανδημία και η επικράτηση του online shopping.

Στη συζήτηση που θα συντονίζει η Αιμιλία Ορφανίδου, Senior Marketing Officer της Universal Life, συμμετέχουν οι:

Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager, Kean Soft Drinks Ltd

Μιχάλης Παπαϊωάννου, Marketing Manager Beverages, Laiko Cosmos Trading Ltd

Γιώργος Πισσής, Marketing Manager, Mall of Cyprus & Mall of Engomi

Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα, κάντε κλικ εδώ.

Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, Mesimvria, περιοδικό IN Business, REPORTER

Με τη στήριξη: Του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Απορροφητικά αερολύματα: Το Ινστιτούτο Κύπρου «ξεκλειδώνει» τον άγνωστο ρόλο τους στην υπερθέρμανση της περιοχής
Αναμένει αυξημένα κέρδη το πρώτο εξάμηνο η Τσιμεντοποιία Βασιλικού
Bolt: Η νέα λειτουργία που λανσάρει πρώτη στην Κύπρο-Το Family Profile και η δυνατότητα που προσφέρει
Ocean Cleanup και AWS ενώνουν δυνάμεις για καθαρούς ωκεανούς με τεχνητή νοημοσύνη
Μεγάλη έρευνα CYGraduates: Οι προκλήσεις που βάζουν φρένο στην επαγγελματική πορεία των αποφοίτων
Νέα ευρωπαϊκή διάκριση για το Πανεπιστήμιο Κύπρου-«ESCI Champion» 2025-2027 για την ψηφιοποίηση του Erasmus+
Όραμα χωρίς σύνορα: Ο Roni Aloni και η νέα εποχή της φιλοξενίας στην Κύπρο
Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO