AVAYA HOSPITALITY SOLUTIONS - Creating the hotel of the future

Hεταιρεία ACC Allnet Solutions ltd. ιδρύθηκε το 2015, με κύριο στόχο να επικεντρωθεί στους τομείς της πληροφορικής, των τηλεπικοινωνιών, της IP τηλεφωνίας και της δικτύωσης υπολογιστών.

Με το εξειδικευμένο και πεπειραμένο προσωπικό μας, με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας στους τομείς των τηλεπικοινωνιών και των υπολογιστών, στοχεύουμε και συνεργαζόμαστε με πελάτες για να βελτιώσουμε την ποιότητα της αλληλεπίδρασης των πελατών τους και έτσι να επιτυγχάνουμε καλύτερα αποτελέσματα λειτουργίας και επικοινωνίας. Μια καλύτερη εμπειρία πελατών θα οδηγήσει σε διατήρηση πελατών και στις θετικές αναφορές.

Η εταιρεία μας, ως επίσημος αντιπρόσωπος της Avaya Corp. στην Κύπρο, που είναι παγκόσμιος ηγέτης λύσεων UC Communications και Τηλεφωνικών Συστημάτων ξενοδοχειακών μονάδων, εξυπηρετεί πελάτες σε όλο το φάσμα τηςκυπριακής οικονομίας, όπως 70 και πλέον ξενοδοχειακές μονάδες, τράπεζες, νοσοκομεία, χρηματοοικονομικούς οργανισμούς, σχολές εκπαίδευσης, αλλά και πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. 

Intelligent Hotel Room Experience

Στον ξενοδοχειακό τομέα η Avaya έχει πρόσφατα παρουσιάσει το νέο πακέτο Intelligent Hotel Room Experience για ξενοδοχειακές μονάδες.                                                                                                      

Το Intelligent Hotel Room Experience περιλαμβάνει το βραβευμένο χαρτοφυλάκιο Avaya Vantage™ Avaya IX™ Multimedia Devices ως πλατφόρμα εφαρμογών smartphone, που έχει σχεδιαστεί για να μεταμορφώνει οποιοδήποτε δωμάτιο ξενοδοχείου σε μια μοναδική εμπειρία για τον επισκέπτη. Αυτή η εφαρμογή στο Avaya Vantage μπορεί να παρέχει υπηρεσίες με το πάτημα μιας οθόνης ή ακόμα και με φωνητική εντολή, όπως πληροφορίες για τον χώρο, προσφορές, οδηγό πόλης, δείπνο στο δωμάτιο, καθαριότητα, κρατήσεις SPA, κρατήσεις εστιατορίων, θερμοστάτη, κλείδωμα πόρτας, κάμερα πόρτας, IPTV και ενσωματωμένο αποκωδικοποιητή.

Kάθε επισκέπτης επιθυμεί μια εμπειρία πρώτης κατηγορίας και αυτό θα πρέπει να ξεκινά τη στιγμή που εισέρχεται στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του. «Με το Avaya Intelligent Hotel Room Experience, που επικεντρώνεται στο επιτραπέζιο Smartphone Avaya Vantage, επιτρέπουμε σε κορυφαία ξενοδοχεία και θέρετρα να παρέχουν τις εμπειρίες που μετατρέπουν τους πελάτες σε θαυμαστές», δήλωσε ο Chris McGugan, ανώτερος αντιπρόεδρος, Solutions & Technology, Avaya. «Η Avaya κατανοεί ότι οι θαυμαστές είναι ταυτόχρονα και υποστηρικτές της κάθε μάρκας, συμβάλλοντας στην επιτυχία της με τη διαφήμιση από στόμα σε στόμα, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για τη βιομηχανία φιλοξενίας», σημείωσε. 

Η συσκευή Avaya Vantage

Το Avaya Vantage είναι μια πλήρως προγραμματιζόμενη έξυπνη συσκευή, πιστοποιημένη από το Google Play Store, που μπορεί να εκτελεί εφαρμογές που βασίζονται σε Cloud και υποστηρίζει ενσύρματη και ασύρματη συνδεσιμότητα. Το Intelligent Hotel Room Experience χρησιμοποιεί τη συσκευή Avaya Vantage, σε συνδυασμό με το εργαλείο Avaya Breeze CSDK. Αυτή η λύση έχει πολλαπλά σημεία ενσωμάτωσης στο ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων ελέγχων δωματίων, συστημάτων σημείων πώλησης, συστημάτων διαχείρισης ακινήτων, παρόχων υπηρεσιών ξενοδοχείων, επικοινωνιών ξενοδοχείων, ιστότοπων δημοσίευσης κοινωνικών μέσων, ελέγχων IPTV και συστημάτων κρατήσεων τρίτων.

Το Avaya Intelligent Hotel Room Experience είναι ένα αποτέλεσμα του εκτεταμένου οικοσυστήματος συνεργατών προγραμματιστών εφαρμογών Avaya Vantage και λύσεων στις οποίες η Avaya επεκτείνεται ενεργά.

Τι θέλουν οι επισκέπτες

Είτε ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους είτε για αναψυχή, οι προσδοκίες των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου έχουν αλλάξει. Τώρα, οι επισκέπτες θέλουν να κάνουν μια εικονική περιήγηση στο ξενοδοχείο και να κάνουν κράτηση δωματίου online. Απαιτούν δωρεάν WiFi με πρόσβαση στο διαδίκτυο, γρήγορες ταχύτητες,  ψυχαγωγία, υπηρεσίες και κοινωνικά μέσα. Περιμένουν γρήγορες κι αποτελεσματικές απαντήσεις στα προβλήματα και τις ερωτήσεις τους. Και τώρα που φέρνουν τα δικά τους κινητά τηλέφωνα και smartphones, το απλό αναλογικό τηλέφωνο στο δωμάτιο γίνεται πλέον ένα λείψανο μιας προηγούμενης εποχής.

Οι σημερινοί επισκέπτες του ξενοδοχείου θέλουν περισσότερα από τη διαμονή τους και αν δεν είναι ικανοποιημένοι, θα μοιραστούν την απογοήτευσή τους με τον κόσμο μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θα επιλέξουν έναν από τους ανταγωνιστές σας για το επόμενο ταξίδι τους.

Οι λύσεις Avaya

Οι λύσεις Avaya για την ξενοδοχειακή βιομηχανία μπορούν να σας βοηθήσουν να:

• Αυξήσετε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των επισκεπτών, με αποτέλεσμα τα θετικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις.

• Αυξήσετε τα έσοδα από υψηλότερα ποσοστά πληρότητας και να έχετε νέα έσοδα - ροές, όπως από διαφημίσεις στο δωμάτιο και πωλήσεις ανέσεων βάσει αμοιβών υπηρεσίας.

• Μειώσετε το κόστος, βελτιώνοντας το δίκτυο απόδοσης, εξαλείφοντας ανάγκες, αντιγράφοντας και αντικαθιστώντας τα τρέχοντα συστήματά σας και εφαρμογές.

• Βελτιώσετε την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα με την ενίσχυση του προσωπικού.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η Avaya μπορεί να σας βοηθήσει να προσφέρετε στους πελάτες σας μια αξέχαστη, απολαυστική εμπειρία σε κάθε στάδιο του κύκλου επισκεπτών - αυξάνοντας παράλληλα τα έσοδα, μειώνοντας το κόστος και βελτιώνοντας την απόδοση - επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του λογαριασμού σας Avaya ή με τον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη σας.

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

A.C.C. Allnet

Solutions Ltd.

Διευθύνσεις: Αθανάσιου Διάκου 26, Άγιος Δομέτιος, 2369, Λευκωσία Γόλγων 37,

Αγία Ζώνη, Λεμεσός

Τηλέφωνο: 22008022

E-mail: sales@accallnet.com

Ιστοσελίδα: www.accallnet.com

Δειτε Επισης

INCITO LTD - ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΞΥΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
HELLENIC TZILALIS - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ
EV SMARTEC - Πρωτοπόροι στην ηλεκτροκίνηση
Cyta Business - ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
C.H CLEANSET Limited - ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
AVAYA HOSPITALITY SOLUTIONS - Creating the hotel of the future
Κυπριακή Εταιρεία Πιστοποίησης (ΚΕΠ) - Προστιθέμενη αξία στις επιχειρήσεις
AνAδ - Σύστημα Επαγγελματικών Προσόντων (σεπ)