Οι νέες τάσεις στα ξενοδοχεία μετά την πανδημία

Με τον τουρισμό σε διεθνές επίπεδο να έχει υποστεί την πλήρη κατάρρευση λόγω Covid- 19, η πανδημία διαμορφώνει νέο σκηνικό στον κλάδο της φιλοξενίας με τάσεις που θα μείνουν και την επόμενη μέρα. Κρίσιμης σημασίας και για τον ξενοδοχειακό κλάδο είναι οι αλλαγές που έχει επιφέρει η πανδημία στον τομέα της εργασίας στον βαθμό που, κατά τις προβλέψεις, τα επαγγελματικά ταξίδια μαζί με το συνεδριακό τουρισμό θα είναι οι δύο κατηγορίες που θα ανακάμψουν αργότερα.

Σύμφωνα με έκθεση της Goldman Sachs τα παραδοσιακά επαγγελματικά ταξίδια, μικρής διάρκειας, μπορεί να αντικατασταθούν με μεγαλύτερη ζήτηση για ταξίδια μεγαλύτερης διάρκειας που συνδυάζουν επαγγελματική δραστηριότητα και αναψυχή (business και leisure) και δεν είναι καθόλου τυχαία τα νέα «προϊόντα» από μεγάλους ξενοδοχειακούς ομίλους και αλυσίδες για διαμονές μεγαλύτερης διάρκειας φυσικά και με τις απαραίτητες ψηφιακές υποδομές στα ξενοδοχεία.

Σε σχέση με την παραδοσιακή δραστηριότητα των ξενοδοχείων, η επενδυτική εκτιμά ότι θα επέλθουν σημαντικές αλλαγές λόγω της τηλε-εργασίας σε δύο επίπεδα:

1. Σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα με την περαιτέρω υιοθέτηση από πλευράς των ξενοδόχων όσο το δυνατόν πιο ανέπαφων υπηρεσιών, με αυξανόμενη χρήση ψηφιακών εφαρμογών για το check in, δωματίων με βέλτιστες ψηφιακές υποδομές αλλά και ενισχυμένων κανόνων υγιεινής.

2. Σε μεσομακροπρόθεσμο ορίζοντα, οι μεγάλοι όμιλοι αναμένεται να λανσάρουν soft brands που θα είναι σχεδιασμένα στα πρότυπα των ευέλικτων χώρων γραφείων (co- working spaces), όταν η πανδημία του κορωνοϊού εξασθενήσει. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το brand Caption που λάνσαρε, πρό Covid 19, ο όμιλος της Ηyatt, απαντώντας στην ανάγκη των ταξιδιωτών για περισσότερη επαφή κι επικοινωνία όταν εργάζονται από μακριά.

Συνέδριο και Έκθεση του ΠΑΣΥΞΕ

Συνεχίζοντας την δυναμική πορεία του μεγαλύτερου θεσμού της εγχώριας Ξενοδοχειακής και Τουριστικής Βιομηχανίας, ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων (ΠΑΣΥΞΕ) σε συνεργασία με την ΙΜΗ διοργανώνουν στις 29 Iουνίου 2021 το 43ο Ξενοδοχειακό Συνέδριο & Έκθεση. Το Συνέδριο και η Έκθεση αποτελούν το σημαντικότερο εμπορικό και κοινωνικό Φόρουμ του τομέα στην Κύπρο, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση των υποδομών και υπηρεσιών του Τουρισμού στη χώρα.

Το Συνέδριο πλαισιώνεται από την «Έκθεση Προϊόντων & Υπηρεσιών», στη διάρκεια της οποίας οι επισκέπτες και σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να δικτυωθούν με επαγγελματίες και συνεργάτες που δραστηριοποιούνται σε συναφείς κλάδους. Η Έκθεση, που αποτελεί πραγματικά τον κορυφαίο εκθεσιακό θεσμό για τον Τουριστικό και Ξενοδοχειακό κλάδο, προσφέρει σε όλους τους επιχειρηματίες κι επαγγελματίες επισκέπτες τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά όλα τα νέα προϊόντα από τους καλύτερους και μεγαλύτερους προμηθευτές της αγοράς. Επίσης, μέσω της Έκθεσης προσφέρεται η ευκαιρία στους παρευρισκόμενους να διευρύνουν τον κύκλο επαφών τους, καθώς και να ενημερωθούν μέσα από μια σειρά διαδραστικών εκδηλώσεων.

 

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Οργανωτής: Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων (ΠΑΣΥΞΕ)

Υπό την αιγίδα: Υφυπουργείο Τουρισμού

Συντονιστής: ΙΜΗ

Χορηγοί Επικοινωνίας: INBusiness Magazine & GOLD Magazine

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ, τηλ.: +357 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Η εικόνα του Τύπου στην Κύπρο-Οι εκδοτικές επιχειρήσεις, οι δημοσιογράφοι και οι άλλοι επαγγελματίες στον χώρο
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας