powered by

SupportCY: Όταν η συνεργασία και η δύναμη των πολλών κάνει θαύματα

Με πρωταρχικό στόχο να υποστηρίξει τον κρατικό μηχανισμό στο να επιτύχει στον αγώνα αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας του Covid-19, η Τράπεζα Κύπρου προχώρησε τον Μάρτιο του 2020 στην δημιουργία του SupportCY, ένα πρωτοποριακό δίκτυο επιχειρήσεων και οργανώσεων που δημιουργεί νέες επαγγελματικές γνωριμίες και συνέργειες οι οποίες φαίνεται ότι έχουν τις βάσεις να ενισχυθούν και να δυναμώσουν. Το δίκτυο SupportCY έδωσε και δίνει την ευκαιρία σε επιχειρήσεις μικρές, μεσαίες και μικρομεσαίες να συνεργαστούν για να προσφέρουν εκεί όπου υπάρχει ανάγκη.

Μιλώντας ενώπιο του 13ου Συνεδρίου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο πλαίσιο συζήτησης στρογγυλής τραπέζης και με συντονιστή τον δημοσιογράφο Κωνσταντίνο Κωνσταντίνου, στελέχη επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο δίκτυο εξέφρασαν τις απόψεις τους για το επόμενο βήμα στη συνεργασία οργανισμών και πως αυτό ενισχύει την υλοποίηση στρατηγικών ΕΚΕ.

Το δίκτυ έχει πλέον ωριμάσει ανέφερε ο Μιχάλης Περσιάνης, Διευθυντής Διεύθυνσης Εταιρικών Υποθέσεων της Τράπεζα Κύπρου, υπογραμμίζοντας πως με την δημιουργία του SupportCY υπήρξε δραματική επιτάχυνση της διαδικασίας παροχής βοήθειας, με πολλές επιχειρήσεις να γίνονται μέλη χωρίς κανένα όφελος. Τόνισε πως η συμμετοχή και η συνεισφορά των επιχειρήσεων δεν αποτελεί τακτική μάρκετινγκ. Πρόσθεσε πως η Τράπεζα Κύπρου προσέγγισε την όλη προσπάθεια και το κάθε μέλος (από τα 122) αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και εμπειρία που διαθέτει για να προσφέρει στο δίκτυο.

Αυτό που έχει τώρα σημασία, είπε, είναι η διαχείριση των πόρων και η χρηματοδότηση, καθώς και ο συντονισμός για το πως προχωρούμε παρακάτω. Πρόσθεσε πως είναι πολλών ειδών τα μέλη, επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και βιομηχανιών και μη κυβερνητικοί οργανισμοί. Υπογράμμισε πως το μεγάλο όφελος είναι πως αυτό που κάνουν, το κάνουν με καλή διάθεση και με καλή καρδιά. «Η διαχείριση πόρων θα πρέπει να μπει σε ένα πιο μακροπρόθεσμο ορίζοντα και αφετέρου να μπούμε σε ένα σύστημα δομημένο».

Θέλοντας να υπογραμμίσει την καλή συνεργασία και την άμεση ανταπόκριση που έχουν τα μέλη του δικτύου σε οποιοδήποτε πρόβλημα ανακύψει, ο κ. Περσιάνης έφερε ως παράδειγμα την έκρηξη που έγινε στην Βηρυτό, υπογραμμίζοντας πως μέχρι το βράδυ και μέσω του δικτύου είχε μαζευτεί το απαραίτητο υλικό για να αποσταλεί.

Από την πλευρά της η Ριάνα Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Υπηρεσίας Ασθενοφόρων υπογράμμισε πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία από του να μπορεί κάποιος να προσφέρει χωρίς να περιμένει αντάλλαγμα. «Με το SupportCY νιώθω ότι πίσω μας υπάρχει ένα στράτευμα που είναι πρόθυμο να μας υποστηρίξει σε περίοδο ανάγκης. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σε βρει η κρίση».

Πρόσθεσε πως η Κύπρος κατάφερε να δημιουργήσει ένα δίκτυο και αποτελεί το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ιδιαίτερα σε όποια δύσκολη στιγμή να υπάρχει «ένα σύστημα οργανωμένο να μας στηρίξει εμάς ώστε με την σειρά μας να στηρίξουμε αυτούς που το χρειάζονται. Είμαι περήφανη που καταφέραμε να δημιουργήσουμε αυτό τον θεσμό και εύχομαι να μεγαλώσει και αποτελεί την ομάδα της καρδιάς μας».

Η Λουκία Βασιλειάδη, Marketing Manager της Leroy Merlin Κύπρου ανέφερε πως πριν την πανδημία η εταιρεία στην Κύπρο, στα πλαίσια της κοινωνικής της προσφοράς, είχε δουλέψει περισσότερο για ανακαινίσεις σε όσου είχαν ανάγκη. Με το SupportCY ενισχύθηκε η στρατηγική της εταιρείας, ανέφερε για να προσθέσει πως όταν γίνεσαι μέλος σε ένα οργανισμό ομπρέλα με κοινό σκοπό τότε υπάρχουν άμεσα και γρήγορα αποτελέσματα. «Κάναμε καινούργιες γνωριμίες μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις μπορούμε να συνεργαστούμε και να κάνουμε πολύ μεγαλύτερα πράγματα. Κάναμε την αρχή και τώρα έχουμε την σοβαρότητα να εργαστούμε μαζί. Οι ανάγκες της Κύπρου είναι πολλές, δουλεύοντας μαζί μπορούμε να δράσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά».

Η Γεωργία Λευκαρίτη, Εκτελεστικός Σύμβουλος της Petrolina (Holdings) Public Ltd ανέφερε πως η εταιρεία βρίσκεται στον τομέα της ενέργειας αλλά και με μεγαλύτερες ευθύνες προς την κοινωνία και το περιβάλλον. «Είμαστε κυπριακή εταιρεία και κύριο μέλημα μας είναι ο τόπος μας, η κοινωνία και το περιβάλλον που θα κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας». Πάντα, πρόσθεσε, ενεργούμε με έναν αυθορμητισμό να βοηθήσουμε όσους έχουν ανάγκη. Κύριος πυλώνας του ΕΚΕ της εταιρείας είναι η αλληλεγγύη. «Χρειάζεται να είμαστε μαζί ενωμένοι, ακόμα και σε χώρους που είμαστε ανταγωνιστοές συνεργαζόμαστε με εταιρείες ανθρωποκεντρικές». Ανέφερε πως κατά την διάρκεια της πανδημίας η εταιρεία προχώρησε στην παροχή δωρεάν καυσίμων προς το Κράτος για τον επαναπατρισμό Κυπρίων, προσθέτοντας πως όταν της ζητήθηκε βοήθεια από την Τράπεζα Κύπρου η εταιρεία ανταποκρίθηκε άμεσα.

Δειτε Επισης

Τάσια Γιανναρά Γιαλλουρίδου: Το επόμενο μεγάλο βήμα στην ηγεσία ξεκινά με συμμετοχή
Κατασκήνωση FEM στην Κύπρο: Εκεί που τα κορίτσια βρήκαν τη φωνή τους, την αυτοπεποίθηση και τη δύναμη να ηγηθούν
ΕΚΚ: Καλεί σε συμμετοχή στη διαβούλευση της Κομισιόν για ολοκλήρωση της αγοράς κεφαλαίων
Με μεγάλη επιτυχία το 7ο ετήσιο Τουρνουά Φούτσαλ TELETHON-Η νικήτρια ομάδα
Δυναμική παρουσία Κύπρου στο MRC Crete 2025-Οι διακρίσεις ομάδων ρομποτικής δημόσιων και ιδιωτικών φορέων
«Η Αόρατη Συνωμοσία»: Το νέο βιβλίο του Ανδρέα Χατζηκυριάκου για τον φόνο του Αμερικανού πρέσβη στη Λευκωσία το 1974
3ο Cyprus Forum-Cities: Πόσο έξυπνες μπορούν να γίνουν οι πόλεις της Κύπρου;
Συμμόρφωση με την Ε.Ε., παγκόσμια ευθυγράμμιση AML και δικαιοδοσίες υψηλού κινδύνου
Βραβεύτηκαν οι μαθητές που διακρίθηκαν στους Μαθητικούς Διαγωνισμούς Πληροφορικής CCS
Διεθνής αναγνώριση για το MBA του Πανεπιστημίου Λεμεσού με EFMD διαπίστευση