Εξαργυρώστε σε πωλήσεις τα θέλω του καταναλωτή

Η προσέγγιση του σύγχρονου καταναλωτή είναι ένα θέμα που απασχολεί όλο και περισσότερες εταιρείες σήμερα. Ποιο είναι το ιδανικό κανάλι επικοινωνίας; Τι είδους περιεχόμενο αποφέρει μεγαλύτερο engagement;

Αν στο παρελθόν ο καταναλωτής ήταν παθητικός, σήμερα είναι πιο ενεργός από ποτέ. Ο Empowered Customer δεν περιμένει τη διαφήμιση, για να γνωρίσει ένα προϊόν. Αντίθετα, κατέχει τον έλεγχο ολόκληρης της αγοραστικής διαδικασίας: αποθηκεύει σε wishlists τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν, ενημερώνεται για τις προσφορές έγκαιρα, μπορεί να επιστρέψει ένα προϊόν που δεν τον ικανοποιεί και, κυρίως, έχει πρόσβαση στο crowd intelligence, δηλαδή στη γνώμη άλλων καταναλωτών που έχουν ήδη δοκιμάσει το προϊόν.

Την ίδια ώρα, η σχέση του σύγχρονου καταναλωτή με τις mobile συσκευές είναι καθοριστική. Η κινητή συσκευή αποτελεί ένα ανοιχτό παράθυρο προς την ενημέρωση, τη γνώση, την επικοινωνία και τις αγορές. Πρόκειται για ένα είδος προσωπικού βοηθού ή καλύτερα γραμματέα που συμμετέχει στη λήψη αποφάσεων.

Ο σύγχρονος καταναλωτής δεν περιορίζεται στην τοπική αγορά. Με την ανάπτυξη του e-commerce, η εμπιστοσύνη του στις ηλεκτρονικές συναλλαγές σταδιακά εδραιώνεται, με αποτέλεσμα να επιλέγει όλο και πιο συχνά eshops, για να πραγματοποιήσει τις αγορές του. Ο Empowered Customer είναι πολίτης του κόσμου και με αυτήν την ιδιότητα θα πρέπει να σκιαγραφείται η buyer persona του.

Τα θέλω του καταναλωτή πώς εξαργυρώνονται σε πωλήσεις

Ο Βαγγέλης Μόσχος, Country Sales Manager της Coca-Cola HBC θα αναλύσει ενώπιον του συνεδρίου με τίτλο «Αναπτύσσοντας τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στην Κύπρο» τις προτιμήσεις και τάσεις του σύγχρονου καταναλωτή, ενώ παράλληλα θα αναλύσει πρακτικές οι οποίες συμβάλλουν στην δημιουργία κατάλληλων ομάδων και διαδικασιών πωλήσεων που εξαργυρώνονται σε αύξηση του μεριδίου της αγοράς.

Ο Βαγγέλης Μόσχος ανέλαβε καθήκοντα Country Sales Manager στην Α/φοί Λανίτη Λτδ - Μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC AG από το 2017. Διετέλεσε Marketing Manager της 3 Ε Ελλάδας στης οποίας στο δυναμικό εντάχθηκε από το 2008. Έκτοτε ο κ. Μόσχος ανέλαβε θέσεις αυξανόμενης ευθύνης, συμπεριλαμβανομένης αυτής του Marketing Manager Amita, όπου καθιέρωσε μια στρατηγική για το σύνολο του χαρτοφυλακίου των χυμών της Εταιρείας, ενώ το 2013, ανέλαβε το ρόλο του Route to Market Project Leader, όπου ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη πρόταση για το νέο μοντέλο data sharing, με μια απόλυτα αυτοματοποιημένη λύση που υιοθετήθηκε ως βέλτιστη πρακτική σε επίπεδο Ομίλου.

 Το 2015, ανέλαβε το ρόλο του Category Development Manager για Ελλάδα και Κύπρο, όπου συνεργάστηκε στενά με την ομάδα των Key Accounts. Το Νοέμβριο του 2015, ο κ. Μόσχος προήχθη στο ρόλο του Marketing Manager αρχικά για την Ελλάδα, αναλαμβάνοντας πρόσφατα και την ευθύνη της Κύπρου. Σε αυτόν το ρόλο, ηγήθηκε με επιτυχία του τμήματος Marketing, αναπτύσσοντας μια ισχυρή ομάδα και υλοποιώντας σημαντικές πρωτοβουλίες όπως, το παγκόσμιο λανσάρισμα της Coca-Cola Stevia, το λανσάρισμα της συλλεκτικής έκδοσης μπουκαλιών στην Κρήτη, τη νέα καμπάνια της Amita Motion και το νέο Innovation framework, δημιουργώντας τα θεμέλια πίσω από την καινοτομία μέσω μιας καλά σχεδιασμένης πλατφόρμας.

Πριν από την ένταξη του στο δυναμικό της 3 Ε - Coca-Cola HBC AG, ο κ. Μόσχος εργάστηκε για τη Nestle Ελλάδας, στην ALLIED DOMECQ Spirits & Wines SA και στην HENKEL HELLAS S.A.

Ο Βαγγέλης Μόσχος είναι κάτοχος πτυχίου Χημείας από το University of Laverne στην Καλιφόρνια, ΗΠΑ, και ΜΒΑ από το University of Laverne στην Ελλάδα.

Το συνέδριο απευθύνεται προς:

Όλα τα διευθυντικά στελέχη των μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

 

Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι δωρεάν, απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ

Για εγγραφή, κάντε κλικ εδώ

 

Οργανωτής: IMH

Partners: Epic, Ελληνική Τράπεζα, Πανεπιστήμιο Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

Χορηγοί επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, Περιοδικό GOLD, Πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ, τηλ.: +357 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Βραβεία Καινοτομίας & Έρευνας από ΟΕΒ και ΙδΕΚ: Οι γεμάτες έμπνευση δηλώσεις των βραβευθέντων (vid)
Οδηγός προστασίας δεδομένων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022