Νέοι τρόποι εξυπηρέτησης από το Τμήμα Φορολογίας
10:08 - 19 Μαΐου 2021

Το Τμήμα Φορολογίας σε ανακοίνωσή του ενημερώνει ότι, για σκοπούς καλύτερης εξυπηρέτησης, είναι σημαντικό να γίνεται χρήση όλων των διαθέσιμων καναλιών εξυπηρέτησης και να περιορίζεται η προσέλευση του κοινού στα επαρχιακά γραφεία του Τμήματος στις απαραίτητες περιπτώσεις και κατόπιν διευθέτησης ραντεβού.
Για τον σκοπό αυτό παραθέτει διάφορους τρόπους επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των φορολογουμένων:
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
Χρήση στοχευμένων τηλεφώνων επικοινωνίας ανά Κλάδο/Τμήμα για κάθε Επαρχιακό Γραφείο.
Αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων
Η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων στα κατά τόπους Επαρχιακά Γραφεία, γίνεται στις ακόλουθες ηλεκτρονικές διευθύνσεις αναγράφοντας το θέμα του μηνύματος ώστε να γίνεται ταχεία προώθηση στους αρμόδιους κλάδους.
- Εγγραφή και τροποποίηση στοιχείων, έκδοση πιστοποιητικών/βεβαιώσεων, υποβολή ενστάσεων, θέματα πληρωμών, θέματα νομοθεσίας, ακίνητη ιδιοκτησία, διαχείριση αποβιωσάντων κλπ.
- Έκδοση βεβαίωσης διευθέτησης φορολογικών υποχρεώσεων, για σκοπούς του σχεδίου επιδότησης νέων στεγαστικών δανείων
- Θέματα TAXISnet
Άμεση Φορολογία: taxisnet@mof.gov.cy
ΦΠΑ/ VIES: taxisnet@vat.mof.gov.cy
- Ληξιπρόθεσμες Οφειλές
Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες
Για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα του Τμήματος Φορολογίας στο: https://www.mof.gov.cy/mof/tax/taxdep.nsf/page17_gr/page17_gr?opendocument